Posto smi ovde jedan "malo drugachiji" deo foruma(bar se nadam),da otvorimo i ovu temu-sta nam smeta kod nasih Mazdi?
Pa kao sam Mazdas i pokretac teme da pocnem:
Skupi delovi:
covece pa da vozim Jaguara ne bi toliko delovi bili skupi!skoro sam pisao za mene prednji amort po komadu preko 300 eura,neko toliko ne plati ni Bilstein B8
..sve je ok kvalitet bla bla ali sto je mnogo mnogo je..ima jos mnogo slucajeva ,ali uglavnom su delovi skuplji od konkurentnih kuca.
Neatraktivnost:
ponekad me moj auto nervira jer je nekako prost!nema nekih tri ziliona lampica,dzida bidza,hvala bogu kada vidim novu konzolu Mazda 6 odushevim se i skontam da su i oni(Mazda) to primetili..
Nabavka delova:
ok,tu sam i sam svestan da vozim nesto"posebno",ali da su delovi neki toliko problematichni da se nadju,nisam bas ocekivao.
Ponasanje na putu:
imam utisak da je fabrika tako sve namestila da je taj setup(fabrichki) najoptimalniji,dovoljno je da na primer olaksam drastichno auto,i tu vise nema govora o nekakvom lezanju,jednostavno imam utisak da je sve tako predvidjeno i po pravilu "ne diraj"(mada moj auto je sa setupom daleko od fabrichkog sada pa je mozda i to sluchaj)...dovoljno je rechi da kroz par krivina sam prolazio sa jednom brzinom sa svim krsom u autu,a da sam prazan skoro izletao iz tih krivina sa skoro 10 kmh manjom brzinom..isao sam chak dotle da premerim trapove kada je auto prazan,i sve je bilo u optimali.skoro sam imao "okrsaj" na auto putu i na 220kmh je auto u dugachkoj krivini bio tezak za kontrolisati pogotovo sto je bilo prevoja na putu(prazan auto) sto mi nije bio slucaj sa chak 240 kmh na tom istom delu autoputa(normalna tezina)..
to bi bilo to,ukratko sto mi je za ove godine druzenja sa mazdom ostalo kao negativan primer.
Pa kao sam Mazdas i pokretac teme da pocnem:
Skupi delovi:
covece pa da vozim Jaguara ne bi toliko delovi bili skupi!skoro sam pisao za mene prednji amort po komadu preko 300 eura,neko toliko ne plati ni Bilstein B8

Neatraktivnost:
ponekad me moj auto nervira jer je nekako prost!nema nekih tri ziliona lampica,dzida bidza,hvala bogu kada vidim novu konzolu Mazda 6 odushevim se i skontam da su i oni(Mazda) to primetili..
Nabavka delova:
ok,tu sam i sam svestan da vozim nesto"posebno",ali da su delovi neki toliko problematichni da se nadju,nisam bas ocekivao.
Ponasanje na putu:
imam utisak da je fabrika tako sve namestila da je taj setup(fabrichki) najoptimalniji,dovoljno je da na primer olaksam drastichno auto,i tu vise nema govora o nekakvom lezanju,jednostavno imam utisak da je sve tako predvidjeno i po pravilu "ne diraj"(mada moj auto je sa setupom daleko od fabrichkog sada pa je mozda i to sluchaj)...dovoljno je rechi da kroz par krivina sam prolazio sa jednom brzinom sa svim krsom u autu,a da sam prazan skoro izletao iz tih krivina sa skoro 10 kmh manjom brzinom..isao sam chak dotle da premerim trapove kada je auto prazan,i sve je bilo u optimali.skoro sam imao "okrsaj" na auto putu i na 220kmh je auto u dugachkoj krivini bio tezak za kontrolisati pogotovo sto je bilo prevoja na putu(prazan auto) sto mi nije bio slucaj sa chak 240 kmh na tom istom delu autoputa(normalna tezina)..
to bi bilo to,ukratko sto mi je za ove godine druzenja sa mazdom ostalo kao negativan primer.
Comment