Stvarno je ovaj rezultat do 100km/h za mene malo porazavajuci.Znam da je civic type-r konkurent i da je jaci 10-ak konja ali da je razlika u ubrzanju citave 2 sekunde,to mi je bas bedak.U cemu je fazon,sta pravi toliku razliku?tezina im je veoma slicna,koji su jos faktori koji bi napravili ovoliku razliku u ubrzanju.Da li su prenosni odnosi predugacki i neprilagodjeni ovoj snazi?Da li je problem u prenosu snage na asfalt,premekano ogibljenje,neprilagodjeno snazi i svrsi auta?Vozio sam se masu puta u obicnoj 1.6 VVTi i moj utisak je da je dosta tvrdo podeseno ogibljenje.Ovo su samo moje pretpostavke,nisam vozio nista drugo sem jugica pa sve ovo govorim cisto teorijski.
Za Civic pise od 6.5 do 6.7 a Toyotu od 7.5 do 8.4 ?!?
Jel ima neko tacnije podatke ?
p.s. Pretpostavka...moguce da Corolli menjac nije podesen bas za 0-100, verovatno se na 85-95 km/h menja u trecu i to je kosta nekoliko delova sekunde. Kakav je Civic, imace vec nekoga da kaze.
ja mislim da ide ispod 8 jer on prvom ide 70kmh drugom 110kmh tek da znate. a da verovatno ctr vuce brze od 0-100 jer njemu radi lift od 4.5 od 7.2 a meni tek od 6.2 do 8.5
to je ono sto ja znam
CTR-u 2. ide do 90-95.
Ja sam zato sa Mazgom imao problem, sto mi je druga isla do 120, pa ako ne prebacim kako treba u 3. gubim na ubrzanju. Al zato iz leteceg starta
Jevticu baci tu specifikaciju u vodu posto ima nepravilnosti
prvo kw 135 a ima 141 onda od kada TS nosi 185/80-R14 i da 2004 je izasao facelift koji je morao da ima euro 4 motor tako da je i tu mozda izgubio nesto na snazi.
Comment