E odakle da pocnem....
Pre mozda tri meseca sam ugradio plin (nije sekvent) i to sve lepo radi i dan danas generalno nemam problema sa plinom u opste, medjutim imam problem sa ler gasom, zapravo jos tog prvog dana kada su mi ugradili plin posto su upalili auto ler gas na benzinu je bio jako mali svega nekih 400-500 obrtaja. Odmah su ga podigli i nastelovali plin i sve ostalo, generalno posle toga meni je ler gas sa nekih 800 obrtaja na benzinu pre svega skocio na 1000 rpm-a a u toku voznje u zavisnosti od opterecenja (svetla, grejac zadnjeg stakla, ventilator) skako je do nekih 1200-1300 sto me je nerviralo dok stojim na semaforu, strasno, otisao sam kod njih reko da spuste ler sto su i u cinili, medjutim posle toga kada opet opteretim auto (svetla, grejac zadnjeg stakla, ventilator) ler padne na 500-600 rpm-a i tako ostane, dok je ranije recimo skazaljka se malo mrdne i vrati na 800 rpm-a. Ovaj pad na 500-600rpm-a opet nervira jel kad stojim na semaforu recimo auto dosta vibrira.
E sada u medjuvremenu sam bio na nekom nazovimo redovnom (u mazdinom) servisu, promenio svecice, filter za vazduh, i posle toga auto radi jos mirnije i ler gas opet vuce ka nizem.
I danas reko da odem kod plin servisa da mi to nasteluju, i danas je lik okretao neki sraf sa gornje strane, stelovao rasprsivac i posle toga nisam video nikakvu promenu, odnosno ler je sve manji i manji
meni bar tako deluje.
Jednostavno vidim da ljudi nemaju poima sta rade, jel ranije dok nisam ugradio plin, recimo upalim potrosace i jedva da ler padne i ako padne odmah se vrati.
Pre mozda tri meseca sam ugradio plin (nije sekvent) i to sve lepo radi i dan danas generalno nemam problema sa plinom u opste, medjutim imam problem sa ler gasom, zapravo jos tog prvog dana kada su mi ugradili plin posto su upalili auto ler gas na benzinu je bio jako mali svega nekih 400-500 obrtaja. Odmah su ga podigli i nastelovali plin i sve ostalo, generalno posle toga meni je ler gas sa nekih 800 obrtaja na benzinu pre svega skocio na 1000 rpm-a a u toku voznje u zavisnosti od opterecenja (svetla, grejac zadnjeg stakla, ventilator) skako je do nekih 1200-1300 sto me je nerviralo dok stojim na semaforu, strasno, otisao sam kod njih reko da spuste ler sto su i u cinili, medjutim posle toga kada opet opteretim auto (svetla, grejac zadnjeg stakla, ventilator) ler padne na 500-600 rpm-a i tako ostane, dok je ranije recimo skazaljka se malo mrdne i vrati na 800 rpm-a. Ovaj pad na 500-600rpm-a opet nervira jel kad stojim na semaforu recimo auto dosta vibrira.
E sada u medjuvremenu sam bio na nekom nazovimo redovnom (u mazdinom) servisu, promenio svecice, filter za vazduh, i posle toga auto radi jos mirnije i ler gas opet vuce ka nizem.
I danas reko da odem kod plin servisa da mi to nasteluju, i danas je lik okretao neki sraf sa gornje strane, stelovao rasprsivac i posle toga nisam video nikakvu promenu, odnosno ler je sve manji i manji

Jednostavno vidim da ljudi nemaju poima sta rade, jel ranije dok nisam ugradio plin, recimo upalim potrosace i jedva da ler padne i ako padne odmah se vrati.
Comment