Nekad davno smo radili neke mašine koje imaju cilindretine sa bakarnim zaptivačima. Novi su bili preskupi pa se pribegavalo otpuštanju starih i ponovnoj montaži. Danapomenem da s udizeli pa su pritisci bili znatno veći nego kod benzinaca.
Vodeni prostor se rešavao lepljivom smešom a kompresioni (ko se smeje nahebo je) vunicom, stvaljao se prsten kao oring od vunice sa obe strane zaptivača, to se stisne i teraj
Znači može običan bakar na laseru ako su ravne površine, treba samo znati debljinu zaptivača.
Čelićna žica umesto vunice bi isto radila posao i ne mora da bude urezan blok ili glava jer se ureže u zaptivač i nema gde.
Ovo je samo razmišljanje malog Perice, ne pokušavajte ovo sami, mi smo profesionalci
Vodeni prostor se rešavao lepljivom smešom a kompresioni (ko se smeje nahebo je) vunicom, stvaljao se prsten kao oring od vunice sa obe strane zaptivača, to se stisne i teraj

Znači može običan bakar na laseru ako su ravne površine, treba samo znati debljinu zaptivača.
Čelićna žica umesto vunice bi isto radila posao i ne mora da bude urezan blok ili glava jer se ureže u zaptivač i nema gde.
Ovo je samo razmišljanje malog Perice, ne pokušavajte ovo sami, mi smo profesionalci

Comment