Potrebna Pomoc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JNC
    CBC Senator XXL
    • 19.12.2006
    • 1332
    • Beograd

    #16
    Pa snasao si se kako mora, sta da radis, naravno da nisi lud da dajes neku silnu cifru za to. Samo sto rece taj od pasata nije bas najboji, ipak nije samo da stavis drugi ipak su to razlicita kola, razlicite tezine, ne pasuju iste opruge ima tu svasta nije samo da se ubudzi.

    Comment

    • amavrenski
      CBC Senator XXL
      • 08.08.2008
      • 306
      • Zrenjanin

      #17
      i prednje i zadnje opruge su od mazde, samo je amortizer drugi. ovaj fazon kako sam odradio prednje mi se svidja i odlicno funkcionise ali zadnji mi se ne svidjaju. to cu morati da smislim drugacije nesto. inace telo yadnjeg mazdinog amotizera je jako malog precnika pa nisam mogao da uduram nikakv ulozak, ili mozda nisam dovoljno trazio. ali i to cu srediti.

      Comment

      • 929hb
        CBC Član
        • 05.06.2008
        • 49
        • skopje

        #18
        ja sam od grcke nabavio nove amortizere (zadnje) KYB mislim da sam ih platio 180EUR ali treba da stavim i opruge, ove koje sam stavio su prednje od keca i kola je pala al se jos nekako drzi.
        od kog drugogo auta su zadnji amortizeri te dimenzije jel neko zna.

        Comment

        • amavrenski
          CBC Senator XXL
          • 08.08.2008
          • 306
          • Zrenjanin

          #19
          ne znam od kog auta pasu 100%. ja sam stavio od vw psata1, karavan. a moje opruge od mazde. mada se nisu pokazali kao najbolji. sad su vec na izdisaju, pa na prolece sledi izmena. onda cu verovatno naci neke sto vise odgovaraju.

          Comment

          • Vocko
            CBC Senator XXL
            • 25.04.2005
            • 4556
            • nBGd

            #20
            Najbolje bi bilo da saznate koja je jacina opruga tj koje opterecenje mogu da trpe, pa onda da uporedite sa nekim drugim proizvodjacem.

            Comment

            • amavrenski
              CBC Senator XXL
              • 08.08.2008
              • 306
              • Zrenjanin

              #21
              ja lepo kazem. telo amortizera (spoljni deo, pecuka, rupe za srafljenje itd), feder, ona solja gore ili kako vec ostaju od mazde (originalni). samo se menjaju unutrasnji delovi. fakticki sipku sa klipovima. znaci visina auta i tvrdoca ostaju fabricki.
              nadam se da razumete sta pricam. znaci nema potrebe za drugim federima, samo se uzme odgovarajuci ulozak.

              @milannik: koja je debljina sipke kod golf1 amortizera? ako si kojim slucajem izmerio.

              Comment

              • JNC
                CBC Senator XXL
                • 19.12.2006
                • 1332
                • Beograd

                #22
                Ma razumemo mi tebe, ali ono sto sam ja pokusao da ti kazem je da ni svi ti ulosci nemaju iste karakteristike, onda bi po tome svi amorti bili isti samo fizicko pakovanje bi bilo drugacije, jasno je sta radis, zato sam ja gore i rekao imas 3 u jednom, samo ubacujes sve uze a oplate ti ostaju iste, posto ti se zaglave.

                Comment

                • amavrenski
                  CBC Senator XXL
                  • 08.08.2008
                  • 306
                  • Zrenjanin

                  #23
                  pa ja bih reako da jesu. u stvari feder nosi celu tezinu auta. ima amortizer i drugu svrhu ukrucuje trap, i sta ti ja znam. ali ne drzi on auto.
                  moje misljenje sto se toga tice.

                  Comment

                  • JNC
                    CBC Senator XXL
                    • 19.12.2006
                    • 1332
                    • Beograd

                    #24
                    Pa amotrizer sluzi da spreci dalje sabijanje i sirenje opruge inace bi auto skakao ko jarac, tj mehanicku energiju pretvara u toplotnu, iz toga sledi da amort drzi u stvari tocak na putu da ne poskakuje nego da prati put.
                    Nemaju svi amorti isti hod kao ni tvrdocu, i opruge i amorti uvek trebaju da su uskladjeni, ne moze bilo koja opruga sa bilo kojim amortizerom, samo produzis sipku na amortu i da pase, pa onda bi to svi radili ne bi bilo raznih kombinacija u zavisnosti kakvo lezanje hoces, tvrdje, mekse(udobnije), kako da se ponasa u krivinama i tako to.

                    Naravno sve to moze da radi, i u tvom slucaju je naravno ok, tebi je bitno samo da se kotrlja auto, a i novi kostaju boga oca, ako ih uopste ima, ali ne treba generalizovati da je svejedno.

                    Comment

                    • amavrenski
                      CBC Senator XXL
                      • 08.08.2008
                      • 306
                      • Zrenjanin

                      #25
                      nije bas bitno da se samo kotrlja, ali tu si negde... mislim ja i da to koliko toliko bude sigurno, ali koliko je to na ovaj nacin moguce pitanje je. ja prvi ne volim budzenje, ali ovde nisam imao drugog izbora. sta da se radi. to mu je sto mu je.

                      Comment

                      • 929hb
                        CBC Član
                        • 05.06.2008
                        • 49
                        • skopje

                        #26
                        dali to znaci da ako saznamo svojstva amortizera i nadzemo neki od drugog auta sa istim/slicnim svojstvima to znaci da se moze koristiti ta pruzina

                        Comment

                        • amavrenski
                          CBC Senator XXL
                          • 08.08.2008
                          • 306
                          • Zrenjanin

                          #27
                          moglo bi. ali ne verujem da postoji tako nesto. mislim po karakteristikama amortizera da, u smislu tvrdoce, brzine reagovanja itd (ne znam sta se sve gleda), ali da ogovara nacin pricvrscivanja, duzina sipke i sirina i oblik pecurke, e to ne verujem da moze da se potrefi. pogotovu ne za 929.

                          ja kad sam se raspitivao, dobio sam informaciju za zadnje da nisu isti, osim L/R strane da nisu iste duzine hoda i jos nesto zaboravio sam. na oko stvarno izgleda isto ali po oznakama na amortizeru i u katalogu pise da nisu isti e sad ko ce ga znati. tako da za nas auto ostaje ili skup original ili jeftina budzotina.

                          Comment

                          Working...
                          X