Pa snasao si se kako mora, sta da radis, naravno da nisi lud da dajes neku silnu cifru za to. Samo sto rece taj od pasata nije bas najboji, ipak nije samo da stavis drugi ipak su to razlicita kola, razlicite tezine, ne pasuju iste opruge ima tu svasta nije samo da se ubudzi.
Potrebna Pomoc
Collapse
X
-
i prednje i zadnje opruge su od mazde, samo je amortizer drugi. ovaj fazon kako sam odradio prednje mi se svidja i odlicno funkcionise ali zadnji mi se ne svidjaju. to cu morati da smislim drugacije nesto. inace telo yadnjeg mazdinog amotizera je jako malog precnika pa nisam mogao da uduram nikakv ulozak, ili mozda nisam dovoljno trazio. ali i to cu srediti.
Comment
-
-
ja sam od grcke nabavio nove amortizere (zadnje) KYB mislim da sam ih platio 180EUR ali treba da stavim i opruge, ove koje sam stavio su prednje od keca i kola je pala al se jos nekako drzi.
od kog drugogo auta su zadnji amortizeri te dimenzije jel neko zna.
Comment
-
-
ja lepo kazem. telo amortizera (spoljni deo, pecuka, rupe za srafljenje itd), feder, ona solja gore ili kako vec ostaju od mazde (originalni). samo se menjaju unutrasnji delovi. fakticki sipku sa klipovima. znaci visina auta i tvrdoca ostaju fabricki.
nadam se da razumete sta pricam. znaci nema potrebe za drugim federima, samo se uzme odgovarajuci ulozak.
@milannik: koja je debljina sipke kod golf1 amortizera? ako si kojim slucajem izmerio.
Comment
-
-
Ma razumemo mi tebe, ali ono sto sam ja pokusao da ti kazem je da ni svi ti ulosci nemaju iste karakteristike, onda bi po tome svi amorti bili isti samo fizicko pakovanje bi bilo drugacije, jasno je sta radis, zato sam ja gore i rekao imas 3 u jednom, samo ubacujes sve uze a oplate ti ostaju iste, posto ti se zaglave.
Comment
-
-
Pa amotrizer sluzi da spreci dalje sabijanje i sirenje opruge inace bi auto skakao ko jarac, tj mehanicku energiju pretvara u toplotnu, iz toga sledi da amort drzi u stvari tocak na putu da ne poskakuje nego da prati put.
Nemaju svi amorti isti hod kao ni tvrdocu, i opruge i amorti uvek trebaju da su uskladjeni, ne moze bilo koja opruga sa bilo kojim amortizerom, samo produzis sipku na amortu i da pase, pa onda bi to svi radili ne bi bilo raznih kombinacija u zavisnosti kakvo lezanje hoces, tvrdje, mekse(udobnije), kako da se ponasa u krivinama i tako to.
Naravno sve to moze da radi, i u tvom slucaju je naravno ok, tebi je bitno samo da se kotrlja auto, a i novi kostaju boga oca, ako ih uopste ima, ali ne treba generalizovati da je svejedno.
Comment
-
-
moglo bi. ali ne verujem da postoji tako nesto. mislim po karakteristikama amortizera da, u smislu tvrdoce, brzine reagovanja itd (ne znam sta se sve gleda), ali da ogovara nacin pricvrscivanja, duzina sipke i sirina i oblik pecurke, e to ne verujem da moze da se potrefi. pogotovu ne za 929.
ja kad sam se raspitivao, dobio sam informaciju za zadnje da nisu isti, osim L/R strane da nisu iste duzine hoda i jos nesto zaboravio sam. na oko stvarno izgleda isto ali po oznakama na amortizeru i u katalogu pise da nisu isti e sad ko ce ga znati. tako da za nas auto ostaje ili skup original ili jeftina budzotina.
Comment
-
Comment