Lampica za ulje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dejanp78
    CBC Početnik
    • 01.12.2008
    • 3
    • Nova Pazova

    Lampica za ulje

    Pozdrav svim forumasima,

    Nadam se da cete mi moci pomoci oko sledeceg problema.
    Naime vlasnik sam mazde 323BF 1.6 1986 godiste. Od skoro imam problem sa lampicom za ulje, naime pri malom gasu ona pocinje da se pali, iako u motoru ima dovoljno ulja, zamenjeni su filteri i uradjeno je osvezavanje motora. Inace motor je presao 220k km, nisam siguran u cemu je problem, a da me ne bi setali po servisima rekoh mozda ovde neko je imao slicnih problema...
    hvala unapred
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    #2
    slab pritisak ulja
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Sto ce reci radjeno je osvezenje, sto dalje inplicira da je motor imao lose podmazivanje, sto ce reci da je uljna pumpa verovatno losa...
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #4
        A ko je konstatovao da je potrebno samo osveziti motor?
        Jesu li mereni mikrometrom svi lezaji na radilici ukljucujuci i aksijalni?
        Pa lezaji od bregaste?
        A jel proverena prohodnost uljnih kanala kroz radilicu klipnjace blok i glavu motora?
        Jel izmerena pohabanost stublina komparatorom?
        Dal ste premerili klipove da re nisu pohabali i da nisu karike dobile luft u lezistima?
        Nakon svih tih provera konstatuje se da li moze da se uradi samo osvezenje motora.
        Ako ste radili osvezenje na slepo da probate pa ako uspe pa eto probali ste i.
        E sad kazi da li ti se lampica pali samo kad se ulje zagreje?
        Najbezbolnije je da na mesto automata za ulje zavijes manometar i ocitas pritisak ulja pa javi.

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #5
          sto ce reci aj jovo na novo ili dodatni troskovi
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • UkiMazda
            CBC Senator XXL
            • 16.11.2007
            • 444
            • Beograd
            • Alfa 156 2.0TS

            #6
            Probaj da zamenis onaj automat sto pali lampicu od ulja, mozda je negde dobio masu, imao sam slican problem, samo na Yugu

            Comment

            • dejanp78
              CBC Početnik
              • 01.12.2008
              • 3
              • Nova Pazova

              #7
              Uh pa hvala, danas sam dobio i odgovor od prijatelja iz Nemacke da bi mozda resenje problema mogao biti samo termo davac, jer on zna da se pokvari posle odredjenog vremena..........ali, osvezenje je radjeno na 200k km jer je bilo ocito da vise ni u 4 nemoze da dostigne 80km. Stoga je uradjena zamena svih dihtunga, svih ventila, svecica, kablova, filtera, ulja, nova vodena pumpa, nov akumulator, novi leteci na radilici i nove karike, klipnjace posle merenja Ok, kao i radilica , klipovi takodje.
              Elem, kada je sve to uradjeno, pojavljuje mi se ova lampica, tako da mi sad pada na pamet da je mozda uljna pumpa ili neki senzor..... inace uljna pumpa ne moze da se kupi nova, vec ili sa otpada ili se moze samo procistiti u ultrazvucnoj kadici........
              U svakom slucaju kupio sam termo davac pa cu videt sutra da li ima uspeha...

              Hvala svima jos jednom

              Comment

              • Vocko
                CBC Senator XXL
                • 25.04.2005
                • 4556
                • nBGd

                #8
                Obavezno javi sta je bilo.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Originally posted by dejanp78
                  danas sam dobio i odgovor od prijatelja iz Nemacke da bi mozda resenje problema mogao biti samo termo davac
                  To ti sigurno nece biti resenje problema jer to nema veze s vezom.

                  Pre osvezenja motor ti je ocigledno imao mnostvo problema jer kako kazes jedva si navlacio 80 u cetvrtoj a to malo nema veze sa dotrajaloscu samog motora a da ima mogao bih slobodno da ga bacis jer takvom motoru nikakvo osvezenje ne bi pomoglo. Ocigledno si imao zbir par ozbiljnih problema periferije motora.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • dejanp78
                    CBC Početnik
                    • 01.12.2008
                    • 3
                    • Nova Pazova

                    #10
                    Dakle,....svestan sam ja da ovo nema veze sa vezom, ali je poenta price bila ta da se nakon osvezavanja pojavio ovaj problem, medjutim kao sto sam vec i napomenuo, kupljen je i ugradjen termo davac , tako da je sada i taj problem otklonjen.
                    U svakom slucaju hvala svima na savetima

                    Comment

                    • ivanlavsd
                      CBC Veteran
                      • 10.04.2008
                      • 107
                      • Smederevo

                      #11
                      mislim da je m-power mislio na ovo termo-temperatura znaci termo davac davac temperature, a to nema veze sa pritiskom ulja!

                      Comment

                      • b_samardzic
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 1557
                        • Smederevo

                        #12
                        Verovatno si zamenio automat za ulje a ne termo davac.
                        Ja sam ti zato i reko da ga odvijes i stavis manometar i ocitas pritisak ulja. Nekad ubodes iz prve al nije uvek tako!

                        Comment

                        Working...
                        X