U inostranstvo sa oldtimerom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dragon
    CBC Senator XXL
    • 15.11.2006
    • 963
    • Beograd

    U inostranstvo sa oldtimerom

    Drugari uskoro krecu u Amsterdam u oldtimeru, konkretno sa Ajkulom. Auto je kompletno sredjen, ugradjen je plinski uredjaj i dobijen atest na njega.

    Sad imaju dilemu da li mogu da se krecu svim putevima, da li mogu da idu u centar grada, posto motor ocigledno nije Euro 3, ali ima plin.

    Postoji li uopste neko ogranicenje kretanja za takva vozila?
    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
  • cvrle
    CBC Senator XXL
    • 11.06.2006
    • 1008
    • Beograd,Banovo brdo

    #2
    Nema razloga da ne moze, sve dok ima sve papire i zvanicno je registrovan,zeleni karton i sl.. I mislim da moze da se vozi gde god je dozvoljen saobracaj osim ako drugacije nije napomenuto.

    Ljubitelji ne bi ni kupovali slicne oldtajmere da nemogu da ih provozaju vikendom, na skupovima i sl. a inace seti se cannonball trke koja je isla od Londona pa na dalje Evropom, bilo je i starih Jaguara, Porshea tako da nema razloga da nemoze. Isto tako na te skupove ne dolaze samo ljudi iz Holandije nego ce biti veorvatno i iz drugih okolnih zemalja.

    Nek obrate paznju ili nek se raspitaju samo za pumpe koje imaju gas jer ih u Madjarskoj do Budimpeste nema recimo, a i tamo naci bez pomoci lokalaca(pod uslovom da znas jezik) je jako tesko. Ne znam kakva je situacija u drugim zemljama. Mislim da ce to biti veci problem i moze da zada muke ako recimo na benzin krene da ******** i sl..

    Neke zemlja su od skora uvele a vidim i kod nas da polako stavljaju nalepnicu pozadi da je vozilo na gas. Znam da u Bosni i Crnoj gori pisu kazne za to ako se nema, tako da je verovatno i u evropi slican slucaj.
    Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

    Comment

    • ljubamih
      CBC Član
      • 28.12.2007
      • 49
      • A'dam

      #3
      Imas ogranicenja po Nemackoj za ulazak u centar gradova (npr: Koln, Bonn..) a za Holandiju nemas za sada nikakva ogranicenja. Inace za voznju u zasticenim zonama po nemackoj (nisu auto putevi) imas specijalnu nalepnicu koja oznacava euro standard tvoga vozila - ona kosta oko 10Eur-a u Holandiji kod bilo kog servisa - a u Nemackoj nisam kupovao. Znam samo da sam ja skoro isao bez te nalepnice - ali sam srecom imao EURO4 auto, ali nije mi bas najasnije kako to kontrolisu - verovatno ako se parkiras u gradu ili ako te zaustave panduri...

      vidim i kod nas da polako stavljaju nalepnicu pozadi da je vozilo na gas
      To ne postoji - a u Holandiji skoro svaka benziska pumpa ima gas

      Comment

      • Dragon
        CBC Senator XXL
        • 15.11.2006
        • 963
        • Beograd

        #4
        Hvala, drugari, prenecu im, pa nek vide...
        Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

        Comment

        • banebg81
          CBC Veteran
          • 26.06.2008
          • 195
          • Beograd

          #5
          Re: U inostranstvo sa oldtimerom

          Ja sam vozio OLD yugo kroz HR i Bosnu (RS) i nisam imao nikakvih problema a baš sam razmišljao o tome pošto planiram da se vozim i malo dalje ...

          Šta da mi kažu kad vide da mi je malo farba ... nije baš jednaka na svim mestima ... ili kada vide rupu na zadnjem veznom limu ...
          Da li to može da mi pravi problem? Do sada nije, mada ove dve pomenute države i nisu to u pravom smislu reči ...

          Osim toga na yugu ne fali ništa, super mi je, i baš se vozim puno sa njim ali ako budem išao negde dalje da mi se ne dogodi da me isključe iz saobraćaja !? Njima je yugo tamo kao nama kad vidimo ove nacionalne manjine što voze ne registrovane citroene prepravljene u šta god ....

          pozzzz

          Comment

          • Uzelac
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2006
            • 1717
            • munZe

            #6
            Re: U inostranstvo sa oldtimerom

            Ako je tehnicka ispravnost problem mozes imati problema.
            Ako ceo auto nije u istoj boji, negde je rdjav, ako fali neka pozicija ili svetlo, ne daj boze ako su trapovi rastelovani, ne gine ti zaustavljanje i iskljucivanje iz saobracaja.
            Cak i ako je auto mnogo prljav, rizikujes zaustavljanje i kaznu.

            Naravno, pricamo o EU, ne o exYU i slicnim zemljama.

            Jos nesto, u EU ne mozes ni ako imas kuku za vucu a nije u upotrebi. Pustaju samo sa tzv "euro kukama" koje se mogu skinuti, i kada su skinute, naravno.
            work in progress

            Comment

            • banebg81
              CBC Veteran
              • 26.06.2008
              • 195
              • Beograd

              #7
              Re: U inostranstvo sa oldtimerom

              Originally posted by Uzelac
              Cak i ako je auto mnogo prljav, rizikujes zaustavljanje i kaznu.

              Jos nesto, u EU ne mozes ni ako imas kuku za vucu a nije u upotrebi. Pustaju samo sa tzv "euro kukama" koje se mogu skinuti, i kada su skinute, naravno.
              Imam KUKU to nisam znao ... jbt kakvo ...

              A nije to strašno, ista je boja UGLAVNOM, nego, ima na par mesta sam stavio OSNOVNU BOJU, ošmirglao i stavio osnovnu boju crvenu a ceo auto je TRULA VIŠNJA (više truo nego višnja).

              Eh, trapovi su centrirani, gume nove, ne troši ulje (zvučim kao da hoću da ga prodam a neću ) i sva signalizacija radi ali to za kuku ... e to ne mogu da verujem ...
              Šta sada da radim da brusilicom isečem !? kakvi su to kreteni, što ne prave kola normalno a ne od plastike pa kada se zakače za kuku ceo prednji kraj otpadne, plastikaneri ... PIH

              Comment

              • Uzelac
                CBC Senator XXL
                • 03.12.2006
                • 1717
                • munZe

                #8
                Re: U inostranstvo sa oldtimerom

                Ovo je ustupak osiguravajucim drustvima koja su ustanovila da je mnogo veca steta kada automobili imaju kuke. Mislim, znamo to svi. Ali, civilizova svet, otisli u parlament EU, izgurali pricu verovatno na "bezbednost, troskovi ..." i eto zakona/pravila
                work in progress

                Comment

                • StevoTDI
                  CBC Član
                  • 14.12.2007
                  • 68
                  • Beograd

                  #9
                  Re: U inostranstvo sa oldtimerom

                  Ja sam prosle godine bio u Becu sa sve kukom :-)
                  Niko mi nista nije ni rekao ni zaustavio...
                  Zar nije to za auto koja su 'tamo" registrovana po zakonu ne smeju da imaju kuku a da ne vuku nista, a ako je auto registovan ovde, po nasem zakonu, a ja kao vlasnik prolazim sa njim kroz recimo Austriju a nisam upoznat sa tim novim zakonom, ne verujem da mogu da me kazne...
                  Jel zna neko tacnu, provernu info, bas me zanima?
                  Hvala...

                  Comment

                  • Uzelac
                    CBC Senator XXL
                    • 03.12.2006
                    • 1717
                    • munZe

                    #10
                    Re: U inostranstvo sa oldtimerom

                    Kad si kod njih, postujes njihove zakone .
                    Meni se cini da si imao srece jer sam info o kuki cuo na mnogo mesta.
                    work in progress

                    Comment

                    Working...
                    X