Da od TOG aera ali nikako od SAAB-a. Na kraju krajeva, BOOST je dao detaljno objasnjenje kako da proverimo turbinu da li je zrela za remont.
Jel ima za mene neki OG?
Jesam dosadan a?
Njemu je na Batajnici pukla turbina, a i u drugim prilikama je tako vozen.
Da, tachno, tip koji se igra sa njim oce da tunira nesto sto se neda (bez muke nema nauke ) i pravi klasicne greske tuning by chekic
Sto se tiche mehanike SAABa, tesko da mu je ista uspeo nauditi, jer vec i u originalnom stanju je uradjen da trpi i voli "batinanje" naravno ako je i sam tuning radjen u skladu sa naukom
Subaru i SAAB imaju taj zajednicki segment (ovde ciljam prvenstveno na SAAB 9000) da je mehanika predimenzionisana (OG 900 takodje ali ima problem sa menjachima VS. visok obrtni momenat) do te mere da je nemoguce unistiti je na drugi nacin sem voziti bez ulja
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
WIZ >> Trionic = Musica TuRbo ili Kamionski JUMBO = Isti i samo isti efekat kao originalno.
Originalni TuRbo na Aero 9000 je TD04hl-15T fabrikat Mitsu sa kucistem turbine #6 i kao takvo je skroz ok kad se software motora izmenja (Maping=Tuning) za 330Ks . Dakle samo chiptuning na njemu ima granicu dizanja snage za 50%.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment