300V u JTD-u

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DELracing
    CBC Veteran
    • 08.04.2005
    • 127
    • BGD

    300V u JTD-u

    Zanima me da li je iko probao da stavi 300V ulje u jtd motor. Zapravo u mom sucaju je u pitanju JTDm 16V motor sa filterom cestica (DPF). Razlog je REMAP na oko 180-190ks Sto bi doslo na skoro 100ks/L pa me malo brime podmazivanje....

    Najveca zabrinutost je po katalizaror i egr(mada je egr zablokiran...)
    Ford Puma 1.7 16V
    Saab 9-3 1.9 TID
  • bokija
    CBC Senator XXL
    • 25.01.2008
    • 640
    • Beograd

    #2
    Re: 300V u JTD-u

    Na tvom mestu bi proverio sta se sipa u Grande Abarth i slicne nasvirane fabricke makine,pa uzeo diesel verziju istog.Uglavnom to mora da bude neka mnogo zilava sintetika da bi film izdrzao na kliznim povrsinama.
    I'm not beautiful,but I'm stupid

    Comment

    • ///M_Power
      CBC Senator XXL
      • 05.05.2008
      • 335
      • Beograd - Minhen

      #3
      Re: 300V u JTD-u

      Koji viskozitet/gustina ulja je u pitanju i koja je preporuka za tvoj auto?
      Nisam bas ubedjen da je 300V najboji izbor u svakodnevnoj upotrebi, jer su to ulja namenjena malo drugacijem rezimu koriscenja (dobre strane ovog ulja su vidljive tek u ekstremnijim uslovima rada motora i pri konstantno visokim temperaturama ulja).

      Comment

      • DELracing
        CBC Veteran
        • 08.04.2005
        • 127
        • BGD

        #4
        Re: 300V u JTD-u

        Imaju ga u 5w-40 Power....
        Ford Puma 1.7 16V
        Saab 9-3 1.9 TID

        Comment

        • ///M_Power
          CBC Senator XXL
          • 05.05.2008
          • 335
          • Beograd - Minhen

          #5
          Re: 300V u JTD-u

          5W je ok. Drugi broj u tvom slucaju 40 je bitan za zagrejano ulje... gledaj da to bude po preporuci proizvodjaca.
          Ja ne bih izabrao Motul 300v jer mislim da nema dobre osobine da ocisti motor od garezi i ostale prljavstine nastale (ne)sagorevanjem, mada i 300v je API rated, tako da mozda gresim, ali trkacka ulja i ona koja pretenduju da to budu, generalno imaju manje deterdzenata u sebi koji za sebe vezuje prljavstinu.

          Pogledaj ovo - ima korisnih informacija, tabela desno je za dizel motore.



          *edit... link gore koristiti cisto kao referencu da bi se videlo koji je najnoviji standard SM, SL, SJ, SH... daleko od toga da su neka ulja preporucljiva za odredjene motore iako je tako navedeno ima tu dosta marketinga...

          Comment

          • Chila
            CBC Senator XXL
            • 18.07.2008
            • 401
            • Kos. Mitrovica

            #6
            Re: 300V u JTD-u

            Da ne razbijas glavu oko toga,vidi koje je ulje preporuceni i sipaj
            Samo vas gledam ...

            Comment

            • bokija
              CBC Senator XXL
              • 25.01.2008
              • 640
              • Beograd

              #7
              Re: 300V u JTD-u

              Ako bi vec napumpao auto do te mere onda ne bi stedeo na ulju.Verovatno bi uzeo ovo,
              Castrol EDGE Turbo Diesel 0W-30 is a product designed to work with Diesel Engines to clean exhaust systems and reduce emissions.
              This product meets the latest requirements of BMW petrol and diesel engines and is approved to meet latest BMW LL04 specs.
              Castrol EDGE Turbo Diesel works with engines fitted with particle filters and prevent blocking. Plus this product is based on new low SAPS technology (Suphated Ash, Phosphorus and Sulphur).
              API SM/CF
              ACEA A3/B3/B4/C3
              BMW Longlife-04
              MB 229.31/229.51
              VW 505 00/502 00
              I'm not beautiful,but I'm stupid

              Comment

              • ///M_Power
                CBC Senator XXL
                • 05.05.2008
                • 335
                • Beograd - Minhen

                #8
                Re: 300V u JTD-u

                ^
                Ja licno izbegavam SM ulja najnovije generacije... suvise nizak nivo aditiva koji stite motor zarad ekologije i cuvanja katalizatora.
                Ako si razmisljao o 300v, onda je ovo gore druga krajnost sto se tice stepena zastite motora...
                Koje godiste je auto/motor?

                Da ja biram uzeo bih Mobil 1 ili Castrol Edge... i da ima sto nizi w broj, recimo 0w, 5w eventualno 10w kod Castrola.
                I to je to.
                Najbitnije je da menjas ulje na vreme, i da izaberes viskozitet koji odgovara motoru...

                Comment

                • DELracing
                  CBC Veteran
                  • 08.04.2005
                  • 127
                  • BGD

                  #9
                  Re: 300V u JTD-u

                  U principu tvrdnja da 300V nema aditive za ciscenje je skroz obrnuta.... prepuno je, veca briga mi je sto ne znam koliki im je bio prioritet antikorozivna zastita i stabilnost baze na duze staze (npr 8000km) a i koliko znam ova ulja nemaju sertifikat samim tim ne znam kako ce se ponasati filter cestica (DPF), doduse pise da je testirano na katalizatorima ali cisto sumljam da je on uracunat u to.....

                  Samo me je zanimalo dal je neko probao.... Inace auto je SAAB 9-3 1.9 TID 2005

                  Ako nekoga zanima vise o uljima..... http://www.bobistheoilguy.com/forums/

                  Evo je analiza npr 300V 15w-50:



                  Castrol 5w-40:




                  Mobil 1:

                  ALUMINUM: 0
                  CHROMIUM: 0
                  IRON: 1
                  COPPER: 0
                  LEAD: 0
                  TIN: 0
                  MOLY: 92
                  NICKEL: 0
                  MANGANESE: 0
                  SILVER: 0
                  TITANIUM: 0
                  POTASSIUM: 0
                  BORON: 64
                  SILICON: 6
                  SODIUM: 4
                  CALCIUM: 2310
                  MAGNESIUM: 14
                  PHOSPHOROUS: 710
                  ZINC: 857
                  BARIUM: 0

                  Uputstvo: Ph Mg Bo Anti wear additives, Ca Mg Detergents, Si So Anti foam, MoS2(Pricali smo ranije) friction modifier i poslednja linija odbrane
                  Ford Puma 1.7 16V
                  Saab 9-3 1.9 TID

                  Comment

                  • DELracing
                    CBC Veteran
                    • 08.04.2005
                    • 127
                    • BGD

                    #10
                    Re: 300V u JTD-u

                    inace Castol i M1 su SM rated.....jadno
                    Ford Puma 1.7 16V
                    Saab 9-3 1.9 TID

                    Comment

                    • Joca*KANADA*
                      Banovan
                      • 16.02.2008
                      • 48
                      • Montreal-beograd

                      #11
                      Re: 300V u JTD-u

                      Castrol Edge 10w40 ili neko ulje slicnog kvaliteta jer je malo tere naci edge. Inace fiat preporucuje castrol edge turbo diesel 10w40 za sve svoje dizele, a zimi 5w40. Inace ako hoces 300v comp. onda racunaj na ne manje od 10l ulja za tih 8k km(5l+cca 5l za dosipanje) jer je to ulje pravljeno da se auto gazi posteno ali je kratkotrajno.... i jos jedna sitnica je ta da bi trebalo da se menja na svakih 5000 km.

                      Comment

                      Working...
                      X