Pa sad kad je vec pao izbor...
Ipak ne mogu odoleti da se ne umesam. Nisam neki veliki poznavalac automobila jos manje trzista ali sto se stila i dizajna tice, pa to mi vec nekako dodje specijalnost uza.
Obzirom da je u pitanju zenskica, zaljubljenik pa jos tehnicki potkovana ne ide mi nekako auto iz masovne produkcije. Obicno tezim originalnosti jer auto ipak istice licni stil i stav prema zivotu. Naravno polovno vozilo pa se odmah postavlja pitanje odrzavanja, isplativosti...
ne mora biti neki lamborgini ali ima modela koji su karoserijom krajnje originalni a opet se zasnivaju na mehanici nekih vozila iz masovne produkcije.
Da ne duzim vise, da sam zensko i sa tim budzetom izbor bi definitivno bila Opel Tigra. Mislim da se zasniva na korsi a dopada mi se jos od kad je, davne '95. izasla. Znaci nije prevelika, ima i te kako originalnu sportsku liniju (najbolja kombinacija je crna sa zatamnjenim staklima) moze se jos ulepsati nekim felnicama. Ma sve u svemu ne verujem da je neki potrosac ili da zahteve ne znam ni sam kakvo odrzavanje Opel je u pitanju tako de nece biti problema sa majstorima. Nedavno je izasao novi model tako da je verovatno malo pala i cena.
Ajd ovako, ja imam Opel Corsu A limuzinu (pozadi ko zastava 128).
Ovaj auto (opel corsa A ) se proizvodio od davne 1984 pa do 1993 godine bez maltene ikakvih izmena...,tako da kad kupi neku,koja je 1990 i neko godiste...nekakko deluje matoro...,to isto vazi za Fiata Una naprimer.
SHtace joj auto koji ce da plati 2500 a lici na neki od 1000 i nesto
Fiat Tipo je definitivno bolji sto se tice izgleda,velicine , performansi....i jednostavno lepote.
E sad kakav je tipo na Limariji (tu su losi i Opeli i Fiati,mrtva trka )
posto su delovi...dal je kvarljiv..to neznam.
Sto se tice Corse...jeftinije delove moze da ima samo ako kupi Zastavu...
to je definitivno tako...
E sad...ja bi uzeo Tipo.
Mada ...porediti Tipa i Corsu je nezahvalno ( Tipo je Kategorija Kadetta i Astre..a ne Corse)
Corsa moze da se poredi sa Unom....tu bih pre uzeo Corsu.
Meni se ova moja Corsa bas svidja sto je ovako produzena( vizuelno skroz drugi auto u odnosu na skracenu)
Ima i Fiat takvu varijantu Una...to je Fiat Duna...izuzetno redak i po meni lep autic..
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Ako to kaze lik koji vozi Corsu, onda verovatno nema dileme...
I ja bih pre Tipa, ali.......
Ipak, mojoj devojci se vise svidja Corsa. Nemam pojma zasto, ali vise je zagrejana za nju nego za tipa koji joj se navodno ne dopada zato sto ih "nema sa troja vrata da se nadje"... bla, bla, bla...
Sta fali automobilima sa 4 vratam uostalom? OK, ovi drugi su veci sportisti, nja, nja... A sta je sa Lanciom Deltom HF Integrale, Subaru Imprezom, EVO-m? Jel su svi oni sa troja vrata? Don`t think so...
Kako god, ja sam ipak primetio razliku izmedju korsi, ima ih sa drugacijim maskama, ali najveca razlika koju sam primetio je u rubovima, neke imaju klasicne, a neke imaju kao onaj "wide body kit", ako razumete sta hocu da kazem... Jel to do godista? Ona lepse izgleda...
Jel imaju neke serije korse za preporuku, neka godista ili tako nesto?
Primila se na korsu sto moze da se napakuje posle Calibrin motor u nju, navodno pada sraf na sraf, a niko ne razmislja o skoljci kakva je, a posten da budem nisam ukupno video 10 korsi A da imaju komplet zdrav lim po gradu. Kad je to u pitanju, ja sam pre za tipa, pa onda 2.0 Turbo iz Coupe-a kasnije, ako vec mora, imam utisak da bi podneo taj motor lakse nego Corsa Calibrin.
Dalje, ima li smisla uzimati Corsu GSI? Ima ovde u kraju kod mene (Dorcol) jedna kao nova, metalik siva, stvarno super ocuvana, a retko vozena, ali ne verujem da je na prodaju, mada....
bezi dalje od Corse A osim ako nije limuzina. ne znam zasto ali Opeli tih godina imaju grdne muke sa limarijom i trule pocevsi odpozadi ekspresno. Corsa nije nikakav izuzetak.
ali, i Corsa i Kadet kao limuzina (sa gepekom) su se pokazali daleko izdrljiviji po pitanju limarije i korozije...da li je drugo mesto proizvodnje, drugi dobavljac lima ili nesto trece nemam pojma ali stekao sam takav utisak.
bte, imam prijatelj koji ima Corsu A iz 85 (ili 86) limuzina i za neverovati je u kako je dobrom stanju limarija a on bas nesto i nema vremena i volje za odrzavanje. mozda je njegov primerak puka slucajnost ali vidjao sam jos takvih retkih Corsi koje su ok stanje.
moj izbor bi bio Tipo iz razloga sto je domaci auto prakticno (manje vise Zastava ima podosta sklopova ukljucujuci i komplet motor u Floridi), uz to Tipo je radjen delimicno od plastike (vrata pozadi) koja ne korodira.
po konstrukciji je noviji u svemu od Corse, i klasa iznad u opremi i komforu.
za prvi auto nekome uvek savetujem neki jeftiniji, lako popravljiv, lako dobavljivih delova i servisera...bar dok se ne nauci da vozi zaista auto i stekne nesto iskustva uopste oko auta i procena u vezi sa njim.
zavisi i kako stoje fondovi, koliko su duboki za izbor auta ako nece vlasnica sama servisirati ( a verovatno nece, bar dok ne nauci nesto o autima generalno iz prakse).
prvi auto verovatno nece dugo izdrzati sa vozacem koji se tek uci, a za savladavanje kvlaiteta voznje bolje je uciti se na autu sa manje konja, potrebna je veca vestina voznje...
za kraj, Tipo moj izbor u duelu, ali primerak auta mora da bude zdrav generalno.
Nema to veze sa kvalitetom limarije,dali je limuzina ili nije,lim je isti,recimo jedan moj prijatelj ima Corsu A iz 89 i limariski je super a ne stedi je(Portugalska izvedba) a isto ima kadetta limuzina (Risenhajlm) koji je popustio na rubovima,inace te plastike i maske su iz novijih verzija,auto je veoma lak za voznju i mekih komandi i ako se devojcici svidja nije los izbor
vidim da je izbor suzhen na Tipo vs. Corsa, ali vidim (chitam) i da tvoja devojchica preferira 2 nasuprot 4 vrata... Ubedi ti devojche za opciju Tipo Corsu A zaobidjete u shirokom luku, a posebno zato shto se govori o Corsi GSI (shiroke lajsne i rubovi, naizgled lep autic) i devojci kojoj je to prvi auto. Ako vec hoce sa dvoja vrata, onda joj nadji neku Fiestu Mk III - one su neuporedive otpornije na nashe "puteve" zbog mnogo boljih trapova i limarije u odnosu na Opela iz tih godina, odrzhavanje je jeftino, u rangu sa Corsom, ali je generalno bolji auto od Corse. Moja preporuka su ti motori od 1,4i (opet, poshto je za devojchicu). A ako bi ti bio "povremeni" vozach auta, e onda bih ti preporuchio Fiestu XR2i (vidi avatar - btw. moju sam upravo prodao i imala je i klimu ) - ta je za GSI i jacha, i lepsha, i dugotrajnija. Dakle: Corsa A nikako. To je ipak samo moj stav...
Comment