@Black Knight: Uopshte nisi skapirao nadimak "TDI Mafija" i pokushavash neshto da ukopchash i ispravish sa uporednim testiranjem diesel i benzin - taj thread vec postoji na forumu, "digni ga iz mrtvih" ako ti je potreban! S'toga vracam temu na stari naziv "Duel diesel-a"
Btw, nismo ti mi krivi shto vozish diesel.
Objasnicu ti jednom prilikom na shta se odnosi taj nadimak and btw, nemoj nesvesno sebe da gurash u isti.
@micko: Ako ti je neko iz Stojanova prodao tu prichu, slobodno joj reci laku noc, a i bez obzira u svakom sluchaju joj reci isto... Segment prodaje gde Fiat pravi konstantan rast je upravo transport tereta, tj vozila specijalne namene, a glavni pokretach istih vozila je pomenuti JTD motor. Ne mislish valjda da im prodaja raste zbog dizajna tih vozila?!
Chovek koji ti je rekao da je JTD krsh, se ochigledno zadrzhao na nivou znanja koji je bio aktuelan pre nekih 15-ak godina i uopshte mi nije jasno shta trazhi u servisu Fiat-a.
Ovde si upravo samog sebe demantovao, naime odbacio si novo reshenje koje je kako sam navodish; bolje tishe, ima bolji obrtni moment, kultivisaniji rad motora. Sa druge strane si naveo loshu karakterestiku TDI motora i nije ti jasno gde je tu "klasa razlike u praktichnoj upotrebi"...
Ne znam da li i o chemu ti je prichao taj "majstor" TD i JTD nije isto...
Znachi po tvom mishljenju i mishljenju "majstora" nije tachno, ti se ne slazhesh i tachka? Jeli taj majstor rekao tebi neshto konkretno ili je rekao samo; "Neeemoj nije to za tebe, kvari se...", bilo bi super da ga usmerish na forum i da nam prenese svoja iskustva?
Btw, nismo ti mi krivi shto vozish diesel.


@micko: Ako ti je neko iz Stojanova prodao tu prichu, slobodno joj reci laku noc, a i bez obzira u svakom sluchaju joj reci isto... Segment prodaje gde Fiat pravi konstantan rast je upravo transport tereta, tj vozila specijalne namene, a glavni pokretach istih vozila je pomenuti JTD motor. Ne mislish valjda da im prodaja raste zbog dizajna tih vozila?!
Chovek koji ti je rekao da je JTD krsh, se ochigledno zadrzhao na nivou znanja koji je bio aktuelan pre nekih 15-ak godina i uopshte mi nije jasno shta trazhi u servisu Fiat-a.

Objektivno: bolji su ekoloski i brze se zagrevaju, a percepcija nivoa buke i vibracija su subjektivne kategorije i iako TDI jeste i bucniji i ?siroviji? od JTD ne znam ni jednog vlasnika TDI koji se zalio na to i zbog toga zeleo da menja auto. ?JTD mnogo bolje vuce od nizih obrtaja? ? ok, TDI mnogo bolje vuce iz srednjih obrtaja. I kada sve sagledam nikako ne vidim gde je tu ?klasa razlike u prakticnoj upotrebi?.
...pricao da je uspeh ukoliko Fiatovi TD dodju do ove brojke...
...Medjutim, kazati da je JTD za klasu bolji u ?prakticnoj upotrebi? jednostavno nije tacno i to je ono s cim se ne slazem. Kao sto sam imao prilike da vidim unistene TDI tako sam imao i priliku da vidim unistene JTD...

Comment