Spot pesme Playa? s only u izvođenju R. Kelly ft. The Game iznenadio je poznavaoce automobila u Srbiji. Popularni pevač Kelly u spotu vozi zoragy VII ? kabriolet nastao u Lazarevcu, a sporedne uloge imaju automobilske ikone kao što su mercedes SLR i rols-rojs fantom.
Promocija spota je bila na MTV-ju 12. juna. To je sigurno datum koji će biti izuzetno značajan u istoriji prvog srpskog superautomobila. Karoserijska radionica Zoragy je vlasništvo inžinjera Zorana Radivojevića. On je daleke 1982. godine napravio svoj prvi automobil. Bila je to jedna od mnogobrojnih interpretacija bagija. Ogromna ljubav prema automobilima i vrhunsko majstorstvo izrade stakloplastičnih delova karoserije, bili su dobra osnova za promociju njegovog trećeg vozila na Salonu automobila u Beogradu 1999. godine. Ogromno interesovanje publike navelo je gospodina Radivojevića da potraži partnera za komercijalizaciju projekta. Naravno, u Zastavi nije bilo dovoljno novca ili sluha za proizvodnju male serije prvog srpskog superauta.
Upornost se Zoranu Radivojeviću isplatila početkom ove godine. Pomoć je pružio Amerikanac Dejan Milovanović koji je organizovao izlaganje zoragy-ja VII na prestižnom Salonu automobila u Detroitu. Kabriolet iz Lazarevca u ogromnoj konkurenciji osvojio je titulu Najbolje dizajnirano ručno izrađeno sportsko vozilo. Iako je bilo puno ponuda za kupovinu zoragy-ja VII, to nije učinjeno jer služi za promociju ovog srpskog brenda u SAD. Tako je kao ekskluzivni automobil iskorišćen i za snimanje spota pesme Play? s only.
Konstrukciju šasije, dizajn karoserije, i njihovu ručnu izradu je realizovao sam Zoran Radivojević. Pogonska grupa i oslanjanje točkova je preuzeto od tojote MR2 turbo. Motor razvija maksimalnih 200 KS što je dovoljno za najveću brzinu od 240 km/h. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je za 7,2 sekunde. Ekskluzivno za B92.net Zoran Radivojević je izjavio da će tokom decembra ove godine predstaviti javnosti potpuno novi kupe sa motorom od 400 KS. Nadamo se da će karoseriska radionica Zoragy biti samo prva u nizu srpskih manufaktura, koje će svetu pokazati da imamo sposobne dizajnere, konstruktore i majstore za izradu najsavremenijih automobila.
Upornost se Zoranu Radivojeviću isplatila početkom ove godine. Pomoć je pružio Amerikanac Dejan Milovanović koji je organizovao izlaganje zoragy-ja VII na prestižnom Salonu automobila u Detroitu. Kabriolet iz Lazarevca u ogromnoj konkurenciji osvojio je titulu Najbolje dizajnirano ručno izrađeno sportsko vozilo. Iako je bilo puno ponuda za kupovinu zoragy-ja VII, to nije učinjeno jer služi za promociju ovog srpskog brenda u SAD. Tako je kao ekskluzivni automobil iskorišćen i za snimanje spota pesme Play? s only.
Konstrukciju šasije, dizajn karoserije, i njihovu ručnu izradu je realizovao sam Zoran Radivojević. Pogonska grupa i oslanjanje točkova je preuzeto od tojote MR2 turbo. Motor razvija maksimalnih 200 KS što je dovoljno za najveću brzinu od 240 km/h. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je za 7,2 sekunde. Ekskluzivno za B92.net Zoran Radivojević je izjavio da će tokom decembra ove godine predstaviti javnosti potpuno novi kupe sa motorom od 400 KS. Nadamo se da će karoseriska radionica Zoragy biti samo prva u nizu srpskih manufaktura, koje će svetu pokazati da imamo sposobne dizajnere, konstruktore i majstore za izradu najsavremenijih automobila.
Skinuto sa www.b92.net

Promocija spota je bila na MTV-ju 12. juna. To je sigurno datum koji će biti izuzetno značajan u istoriji prvog srpskog superautomobila. Karoserijska radionica Zoragy je vlasništvo inžinjera Zorana Radivojevića. On je daleke 1982. godine napravio svoj prvi automobil. Bila je to jedna od mnogobrojnih interpretacija bagija. Ogromna ljubav prema automobilima i vrhunsko majstorstvo izrade stakloplastičnih delova karoserije, bili su dobra osnova za promociju njegovog trećeg vozila na Salonu automobila u Beogradu 1999. godine. Ogromno interesovanje publike navelo je gospodina Radivojevića da potraži partnera za komercijalizaciju projekta. Naravno, u Zastavi nije bilo dovoljno novca ili sluha za proizvodnju male serije prvog srpskog superauta.
Upornost se Zoranu Radivojeviću isplatila početkom ove godine. Pomoć je pružio Amerikanac Dejan Milovanović koji je organizovao izlaganje zoragy-ja VII na prestižnom Salonu automobila u Detroitu. Kabriolet iz Lazarevca u ogromnoj konkurenciji osvojio je titulu Najbolje dizajnirano ručno izrađeno sportsko vozilo. Iako je bilo puno ponuda za kupovinu zoragy-ja VII, to nije učinjeno jer služi za promociju ovog srpskog brenda u SAD. Tako je kao ekskluzivni automobil iskorišćen i za snimanje spota pesme Play? s only.
Konstrukciju šasije, dizajn karoserije, i njihovu ručnu izradu je realizovao sam Zoran Radivojević. Pogonska grupa i oslanjanje točkova je preuzeto od tojote MR2 turbo. Motor razvija maksimalnih 200 KS što je dovoljno za najveću brzinu od 240 km/h. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je za 7,2 sekunde. Ekskluzivno za B92.net Zoran Radivojević je izjavio da će tokom decembra ove godine predstaviti javnosti potpuno novi kupe sa motorom od 400 KS. Nadamo se da će karoseriska radionica Zoragy biti samo prva u nizu srpskih manufaktura, koje će svetu pokazati da imamo sposobne dizajnere, konstruktore i majstore za izradu najsavremenijih automobila.
Upornost se Zoranu Radivojeviću isplatila početkom ove godine. Pomoć je pružio Amerikanac Dejan Milovanović koji je organizovao izlaganje zoragy-ja VII na prestižnom Salonu automobila u Detroitu. Kabriolet iz Lazarevca u ogromnoj konkurenciji osvojio je titulu Najbolje dizajnirano ručno izrađeno sportsko vozilo. Iako je bilo puno ponuda za kupovinu zoragy-ja VII, to nije učinjeno jer služi za promociju ovog srpskog brenda u SAD. Tako je kao ekskluzivni automobil iskorišćen i za snimanje spota pesme Play? s only.
Konstrukciju šasije, dizajn karoserije, i njihovu ručnu izradu je realizovao sam Zoran Radivojević. Pogonska grupa i oslanjanje točkova je preuzeto od tojote MR2 turbo. Motor razvija maksimalnih 200 KS što je dovoljno za najveću brzinu od 240 km/h. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je za 7,2 sekunde. Ekskluzivno za B92.net Zoran Radivojević je izjavio da će tokom decembra ove godine predstaviti javnosti potpuno novi kupe sa motorom od 400 KS. Nadamo se da će karoseriska radionica Zoragy biti samo prva u nizu srpskih manufaktura, koje će svetu pokazati da imamo sposobne dizajnere, konstruktore i majstore za izradu najsavremenijih automobila.
Skinuto sa www.b92.net


Comment