Zeder tj Pauk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    A reci da je razlog da se neka od marki izbegava
    kasni toliko godina pa jos nema nesto takvo, ili slicno bih ja izbegavao
    JA izbegavam.

    kako ko voli da bira, ono o ukusima...

    I pliz, bez pisanja da se Volvo vec toga setio,
    pa kako da zatvorim oci pred cinjenicama- Saab, Mercedes i Volvo su podarili svetu automobila po mojoj proceni 3/4 inovacija u zadnjih 50tak godina koje su kasnije opste prihvacene za sve merke i modele.

    oni najvise para i ulazu u razvoj, rezultati su takvi kakvi su ja to ne mogu da promenim a ne zelim da zmurim.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #17
      Tako je Brick, nemoj da zmuris, otvorenih ociju, i bez dlake na jeziku...
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • Wartburg
        CBC Senator XXL
        • 01.02.2005
        • 663

        #18
        Cenovnik
        Zastavina vozila 160e
        Dzipovi 300e
        Audi A8 350e
        BMW 5 400e
        Ostali koji nisu gore navedeni su 200e

        (Ima jos jedan koji je 350e samo ne znam koji)
        Ugradnja traje oko 2 sata, a oni malko komplikovaniji oko 3 do 3,5.
        Kao sto vec rekoh ima i blokadu motora pored blokade volana.

        Toliko o Zederu.

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          Videh stvar ugradjenu u stari tip A6 2000 godiste. Auto je karavan (ako ima značaja). Upotreba je jednostavna za razliku od montiranja lavlje kandze. Ali jedno mozda i glupo pitanje: Na tom automobilu zeder je montiran na stubu volana (aj da tako kažem). Ispod mesta gde je zeder nalazi se zglob (slično kardanu - krst). šta ako ja razdvojim zglob, nabacim "moj" nastavak i odvezem audija sa sve zederom, blokadom....
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #20
            Uz malu propremu vidim da bi se to moglo izvesti bar kod tog audija
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #21
              Brick: Od kada BMW koristi taj sistem pošto moj mučenik iz 92 krckalicom se odvozi za sekund...
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                #22
                A8 2000 godiste. Auto je karavan

                valjda to nepostoji

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #23
                  A6 greska u kucanju hebi ga
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    ako je tako montirano, onda je bez smisla jer moze da se odveze auto kako si objasnio. kod Volvoa je osovina sa kardanima unutar druge zastitne osovine pa je spolja nepristupacno i ne moze se tek tako jednostavno rastaviti. sistem je pouzdaniji.

                    sto se BMWa tice ne pratim nesto, mislim da je godiste od tamo negde 96 kada su doveli neke Engleze u konstrukcioni tim pa u se ovi setili primene/ muke lopova po Britaniji (gde se inace veoma mnogo krade) tradicionalno sa Volvoima.

                    imam skicu u preseku kako to izgleda, i kako je serijski ugadjeno kod Volvoa, vrlo prost sistem a efikasnim se do sada pokazao.

                    ima i jednu manu iz prakse. ako se izgubi kljuc, ili se zalomi u kontakt bravi nema sanse da se razbije volan i deblokira/ izbije ta "kocnica".

                    sama kontakt brava je izradjena od specijalnog celika (okvir) i ne moze se busiti nikakvim burgijama ni alatima. obicno mora u servis i onda se menja prakticno ceo mehanizam tog dela upravljaca.

                    ili se nekako zalomljeni kljuc (Ameri zaborave da treba da mrdaju volan levo desno dok otkljucavaju bravu pa na silou okrecu kljuc i slome naravno) dohvati sppic kljestima i samo malo zaokrene sto je dovoljno.

                    ja sam na ranijem volvou imao problem sa bravicom kasete ispred suvozaca. isao sam kod raznih spracijalizovanih auto bravara da mi je otvore na silu, ali su svi do jednog odbili kao nemoguc zadatak sa obrazlozenjem da se te brave ne mogu mehanicki obiti njima poznatim alatima i da je najbolje da menjam celu bravu- popravke nema.

                    razlog, neki specijalni zilav celik koji je otporan na busenje i slicne nasrtaje. ja sam probao sa busilicom i veoma ostrom HSS burgijom i tek sam zagrebao povrsinski posle pola sata burgijanja. i odustao...
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    Working...
                    X