On meni tu nesto malo, malo, pa namiguje
.
Desavalo se sporadicno i nicim izazvano (osim ako se neki sivonja spusti onako konjski u suvozacko sediste, onda obavezno). Ljuba me je podsetio da prebrojim treptaje i pogledam u uputstvu sta znace i dosao sam do sledeceg.
3 (ili 4) duga i 7 kratkih... Posto kombinacije sa 4 duga nema, onda sam pretpostavio (majka svih zajeba) da su u pitanju 3 + 7, a da je onaj 4. u stvari pocetak novog ciklusa (sto i pise u uputstvu).
Vazi samo za modele sa bocnim airbag-om Resistance detected between terminals 1I and 1K of SAS control module is other than 1.63—2.71ohm. (Melcer ovo je odgovor na tvoje pitanje, nadam se)

Na slici je dijagnoza i redosled kojim se ispituje kvar za ovo javljanje gresaka (3+7), pa se nadam da ce nekom posluziti.
Trenutno nemam vremena, ali se nadam da cu za koji dan imati, pa cu malo detaljnije da proverim sta se desava.

Desavalo se sporadicno i nicim izazvano (osim ako se neki sivonja spusti onako konjski u suvozacko sediste, onda obavezno). Ljuba me je podsetio da prebrojim treptaje i pogledam u uputstvu sta znace i dosao sam do sledeceg.
3 (ili 4) duga i 7 kratkih... Posto kombinacije sa 4 duga nema, onda sam pretpostavio (majka svih zajeba) da su u pitanju 3 + 7, a da je onaj 4. u stvari pocetak novog ciklusa (sto i pise u uputstvu).
Vazi samo za modele sa bocnim airbag-om Resistance detected between terminals 1I and 1K of SAS control module is other than 1.63—2.71ohm. (Melcer ovo je odgovor na tvoje pitanje, nadam se)

Na slici je dijagnoza i redosled kojim se ispituje kvar za ovo javljanje gresaka (3+7), pa se nadam da ce nekom posluziti.
Trenutno nemam vremena, ali se nadam da cu za koji dan imati, pa cu malo detaljnije da proverim sta se desava.
Comment