kosovske table

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #16
    Nije bilo ogranichenja, to ti garantujem, jer nigde tokom celokupnog postupka nije vrshena nikakva kontrola u smislu broja registrovanih vozila po dotichnoj osobi. Samo ogranichenje od 60 dana zabrane otudjenja.

    Pozz
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Wartburg
      CBC Senator XXL
      • 01.02.2005
      • 663

      #17
      Znaci mislis da se to opet svodi na muvanje?
      I to sto kazes, ipak je ovo jos uvek divlji zapad.

      Hvala na info u svakom slucaju!

      Poz Overspeed!

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        jer ih niko i ne priznaje (osim pomenute Albanije i Crne Gore
        priznaje ih Makedonija sigurno (video stotine KS tablica) i cini mi se Bugarska.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • TETAK
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3034
          • Čačak, Srbija

          #19
          Ovakvih izleta Vlade sigurno više neće biti a ni ova uredba ne znam zašto im je trebala.Nije tačno da je neko Srbima sa Kosova na ovaj način uzeo pare, jer se desilo upravo obrnuto, velika većina naroda je lepo unovčila (zlo)upotrebu svojih dokumenata.Cena se kretala oko 50E(samo za uporebu l.k.) po vozilu a o samim vozilima(usluge parkiranja, preprodaje...) ne bih ni komentarisao.Dokumentacija za vozila a pogotovo dostavljeni računi su izradjivani uglavnom u hand made varijanti i kad bi se tu terao mak na konac, slabo bi koji automobil ostao kod vlasnika.U vezi sa tehničkim stanjem tih vozila odgovorno tvrdim da je ovog puta uvežen najveći lom koji je ikad ranije u bilo kojoj preregistraciji ubačen. Nadam se da će ova država konačno i trajno rešiti pitanje uvoza polovnih automobila jer na ovaj način nikad nećemo doći do stabilnog tržišta ni polovnih a ni novih automobila!
          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #20
            priznaje ih Makedonija sigurno (video stotine KS tablica) i cini mi se Bugarska.
            @ brick:

            Situacija sa Makedonijom po ovom pitanju je "vruce-hladno", tj. mesec dana mozhe - dva ne mozhe, zavisno od medjunacionalnih odnosa u toj drzhavi... U principu se mozhe putovati i tamo, ali sa nevidjeno velikim peripetijama i dodatnim osiguranjima jer ta (Kosovska) osiguravajuca drushtva koja izdaju polise nisu medjunarodno priznata i chak ni zeleni karton ne pomazhe zbog toga shto ne potpadaju pod medjunarodni rezhim. Problem je u sushtini nereshen administrativni i pravni (leglistichki) status Kosova trenutno, i ovakvih problema ima ne samo kad su vozila i osiguravajuca drushtva u pitanju. Iz istog tog razloga veliki broj Albanaca (shiptara, kako vec...), mada ne priznaju autoritet i ingerencije Srbije i SCG, se ipak prijavljuje u Grachanicu (za neupucene - opshtina nadomak Prishtine, trenutno Srpska enklava) gde se izdaju regularna SCG dokumenta (LK, pasoshi i sl.) i uzimaju pasoshe SCG kako bi neuporedivo lakshe dobili vize i putovali po svetu, jer "pasoshe" koje im je izdao UN niko ne priznaje i postoje veliki problemi pri putovanju chak i u zemlje van EU.

            Dakle, u principu se mozhe s tim tablicama verovatno i u zemlje u susedstvu (u EU nema shanse), ali uz dodatno osiguranje (ne samo zeleni karton), raznorazne garancije "domacina" (poput one pri izdavanju vize) tj. lica koje ce da garantuje za dotichnog vozacha sa Kosova i Metohije i Bog zna shta sve josh... Praktichno, to je neisplativo i nerentabilno, i nije ni nalik situaciji kad svako sa tablicama izdatim od strane MUP sa zelenim kartonom mozhe da zapali kadgod i gde mu je volja (uz tehnichki ispravno vozilo, naravno)... Jedino vec pomenute Albanije (ochekivano... ) i Crna Gora (turizam, setite se Ulcinja... ) dozvoljavaju tim vozilima da u svako vreme, bez ikakvih dodatnih osiguranja, dodatne dokumentacije i sl., mogu da udju na njihovu teritoriju. Za Bugarsku nisam siguran, mada iskreno ne verujem, ali znam da, kad su vec ushli u program prijema u EU - i od te priche nece biti ni pomena u najskorijem vremenskom periodu.

            @ TETAK:

            Moracu da negiram neke tvoje stavove, uz svo duzhno poshtovanje... Vec sam napomenuo u postu ranije da se situacija sa hiljadama uvezenih automobila koji su bili vozheni bez tablica po KiM morala nekako staviti u pravne okvire. Dakle, novac se, naravno, morao sliti u drzhavnu kasu na ovaj nachin (Uredbom) ili skorashjnom liberalizacijom, koja bi se neminovno odnosila i na teritoriju KiM. Ranije sam pomenuo da je za nekih 95 % ljudi (koji su uredno registrovali po 1 vozilo za lichnu upotrebu) ovaj vid "legalizovanja" "stranaca" bio veci izdatak zbog postavljenih uslova registracije, jer bi se ista ta "legalizacija" mnogo jeftinije koshtala obichan narod putem najavljene liberalizacije (sa samo 20 % carine, PDV se naplacuje u svakom sluchaju). Moja insinuacija se odnosi na to da je pet godina bilo govora o toj Uredbi, a ipak se nije dogodila, i onda "iz chistog mira", na iznenadjenje svih, se odobri registracija koja tek shto se zavrshi a odmah zatim Vlada izdaje obaveshtenje o skorashnjoj legalizaciji uvoza!? Kao shto sam napomenuo, malo mi je to mnogo "ispalo sluchajno"... Mada, to vishe nije ni bitno...

            Apsolutno si u pravu u smislu raznoraznih malverzacija koje su se desile u celoj toj prichi, od onog da je vlasnik lokalnog Motela u Kosovskoj Mitrovici registrovao celih 70 automobila do priche da su ljudi koji nikad ranije nisu krochili na teritoriju KiM registrovali raznorazne "besne" makine a sve podnoseci "original" dokumentaciju da su sa Kosova i Metohije i sl. Falsifikovanje dokumentacije o vozilu je isto bilo prisutno i OCHIGLEDNO, ali nije bilo reakcije (osim u dva skuchaja, koliko znam) od strane nadlezhnih!!! Primer: lichno sam bio prisutan kad je lik registrovao Golfa II sa onim "leptir" staklima napred kao automobil godishta 1992, mada se zna da su kod Golfa II ti prednji "leptiri" izbacheni iz proizvodnje 1990. godine (da ne pominjem brojeve shasije koji sve govore sami za sebe). Da se ne lazhemo: registraciju su sprovodili pripadnici MUP koji rade na terotoriji KiM i koji su tu godinama, primaju platu od MUP i ni u kom sluchaju se ne razlikuju ni po duzhnosti ni po obavezama od pripadnika MUP iz Vranja, Beograda ili Zrenjanina, na primer. Oni su ipak odgovorni svom Ministarstvu, i smeli su da (ne)rade samo ono i onoliko koliko im je to Ministarstvo u datom sluchaju dozvolilo (naredilo). Ako je cilj bio "progledati kroz prste" tom narodu sa KiM, a onda se dozvoli raznorznima koji sa KiM nemaju ama bash nikakve veze da registruju ovo ili ono, onda mi nije jasna ta pricha... Da i ne pominjem najgori scenario koji se mozhe desiti upravo zbog tog "povladjivanja" narodu sa KiM, jer iako mu je dozvoljena sitna malverzacija pri registrovanju , sutra mu to isto vozilo mozhe biti oduzeto pri najobichnijoj saobracajnoj kontroli! U chemu je onda fora? "Medvedja usluga".... Hocu da kazhem, tu su najbolje proshli raznorazni muvatori i zelenashi, ljudi koje nikad nisam ranije video a odjednom postadoshe "interno raseljeni sa KiM", moje "komshije" i sl., u principu izdajuci se za druge osobe, falsifikujuci papire, "iznajmljujuci" svoje ime za registraciju automobila licu XY koji nema veze sa KiM itd itd. Medjutim, ne mogu da kazhem da su za to kriva dotichna lica (od kojih vecina nije ni bila sa teritorije KiM, btw), jer u danashnjem svetu svako gleda da "pokupi kajmak", na ovaj ili onaj nachin. Sve se to moglo mnogo rigoroznije i striktnije odraditi, uz malo jachu kontrolu, ali je, kao shto sam vec napisao, izgleda najvazhniji bio cilj pokupiti shto vishe novca bez obzira na sve, a kontrola je sprovedena samo ovlash, iako su za istu postojali svi tehnichki i pravni uslovi. Takav sam ja stekao utisak gledajuci sve "na licu mesta".

            Shto se tehnichke ispravnosti tiche - mogu da odgovorno tvrdim da je 80 % vozila registrovanih ovom prilikom u daleko boljem stanju od vecine vozila koja se danas srecu po putevima SCG, iz prostog razloga shto su u proseku 10-ak godina mladja. Od svih poznanika/prijatelja koje znam, najstarije registrovano vozilo ovom prilikom je jedan Golf II iz 1991., vecina ih je oko 1994-96. godishta, a ne mali broj i mladjih. Uzevshi u obzir prosechnu starost voznog parka u SCG, ovo spada u "zlatnu sredinu", a mozhda je i iznad proseka, tako da shto se tehnichke ispravnosti tiche nece biti narusheno trenutno "blagostanje" =] u tom pogledu ni u kom sluchaju... I taj, najstariji Golf II iz '91., tek uvezen iz Nemachke, a da i ne pominjem ove mladje, je tehnichki daleeeko sigurniji i bezbedniji za saobracaj od hiljada jugica i zastava koji poput kamikaza danas krstare po drumovima Srbije i SCG, pa se niko ne poziva na njihovu tehnichku (ne)ispravnost, nazhalost.

            Po mom skromnom ubedjenju, to ipak nije glavni problem ove cele priche, nego nachin na koji je "zmureci" na jedno oko Vlada pokupila shto se pokupiti mozhe, previdevshi (ne)namerno sve malverzacije, a ipak znajuci da ce se sva ta vozila sutra voziti po teritoriji za koju je ona (Vlada) i zaduzhena! Da li je novac postao toliko bitan pojedinim Ministrima da se i nelegalizam i falsifikovanje mogu tolerisati samo ako donose profit?! I to sve "ochas posla", jer, pobogu, sledi legalizacija, pa ce se cela ova pricha ubrzo zaboraviti i niko je se nece ni secati... Hmmm, malo mi je cela pricha "deja vu", obzirom na nashe politichare i politiku iz (ne)davne istorije...

            Ovo je definitvno "razvezivanje" , ali sam morao da kazhem to shto sam imao, opet ponavljam: sve "sa lica mesta" i sve samo iz najboljih namera, chisto da podelim informacije i utiiske koje sam stekao na licu mesta. To je ipak samo moj stav, mozhda nije i opshteprihvacen, ali je bar stechen na realnom iskustvu i baziran na chinjenichnom stanju.

            Pozz
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #21
              Shto se tehnichke ispravnosti tiche - mogu da odgovorno tvrdim da je 80 % vozila registrovanih ovom prilikom u daleko boljem stanju od vecine vozila koja se danas srecu po putevima SCG
              Tacno zet je kupio Vectru 2.0i koja je zaista u odlicnom stanju,mnogo boljem nego one koje smo ovde probavali

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                #22
                Originally posted by TETAK
                Cena se kretala oko 50E(samo za uporebu l.k.)
                U BG je bila i do 200e, a ostali papiri su radjeni bas kao i prilikom prethodnih legalizacija "stranaca", samo sto su sada mogucnosti i rasprostranjenosti racunara jos vece, pa je bio veci izbor dokumentacije.
                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #23
                  Nazhalost, takvih primera je "mali milion", a o falsifikovanju dokumentacije vozila da i ne govorim... Kompjuteri su chudo... Kao pomenuti Golf II sa "leptir" prozorom godishta 1992.

                  Hebi ga, ja sam do skora bio "vlasnik" tri automobila Naravno, registrovao sam ih za prijatelje iz uzhe Srbije, od kojih je jedan sa foruma (ne ovog, da ne reklamiram sad...). Oni su auto dovezli do mene, ja sam samo odradjivao tehnichki pregled i registraciju na moje ime, a nakon 60 dana sam "morao" da se odreknem vlasnishtva , naravno kad je odradjen "kupoprodajni ugovor"

                  Malo sam se kasnije (na moju zhalost) ukljuchio na ovaj forum, inache bih rado izashao u susret bilo kom forumashu u smislu registracije vozila, ako bi postojala takva zhelja, naravno... Sve je, naravno, bila stvar materijalne (ne)moci, ali su pojedini STVARNO odradili extra posao shto se prevoza tiche, uz ipak minimalnu cenu registracije, i naravno van one 3 godine limita iz Uredbe. Na primer, jedan prijatelj je na strane (ITA) tablice kupio Audi A4 (3900 e) u totalnom fullu, i isti "ocarinio" i registrovao za cirka (800 evra), i tako dobio legalnu A4 za 4700 evra koja je u extra stanju i u totalnom fullu (i na trzhishtu kod nas vredi skoro duplo toliko). Inache, ja sam bio "vlasnik" te 4-orke (samo 60 dana )...

                  Shto se "tarife" tiche tu bi se lako dogovorili... Kao i u sluchaju pomenuta tri prijatelja, cena bi se svela na celovechernje





                  Setite me se ako se (kojim sluchajem, mada u to sumnjam) ponovi ova registracija, tu smo jedni zbog drugih...

                  Pozz
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    #24
                    Originally posted by sri98
                    Originally posted by TETAK
                    Cena se kretala oko 50E(samo za uporebu l.k.)
                    U BG je bila i do 200e, a ostali papiri su radjeni bas kao i prilikom prethodnih legalizacija "stranaca", samo sto su sada mogucnosti i rasprostranjenosti racunara jos vece, pa je bio veci izbor dokumentacije.
                    Ne otvarajte mi ranu! Jbga, kad sam qlirao, svi su "mogli" da zavrshe registraciju. Poshto sam nashao auto i iscimao ljude koji su "mogli" da zavrshe registraciju itd, onda nije moglo - btw nisam zakasnio (preregistracija je bila u toku). A shto se tiche placanja nisam postavljao nikakav problem - znachi davao sam i 600 eur preko cifre koja je bila za preregistraciju, a ljudi navodno nisu mogli...

                    Ne znam, ako je to malo para za neka 2 sata posla (tehnichki + ugovor + predaja) onda stvarno ne znam...
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • Joker
                      CBC Veteran
                      • 09.05.2005
                      • 116
                      • Subotica

                      #25
                      Posto ce sad da krene prodaja tih vozila, moze neki savet ? Ako kupujem vozilo koje je na kosovskim tablama da li pomaze neka punomoc za prepis ili samo vlasnik licno ?

                      Comment

                      • sri98
                        Admin od Trpeze
                        • 24.10.2004
                        • 7262
                        • Republic of Konjarnik
                        • Toyota Corolla E 210

                        #26
                        Uradi odmah prenos, ionako je 80% tih auta vrednosti do 3000E.
                        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          Da li je novac postao toliko bitan pojedinim Ministrima da se i nelegalizam i falsifikovanje mogu tolerisati samo ako donose profit?! I to sve "ochas posla", jer, pobogu, sledi legalizacija, pa ce se cela ova pricha ubrzo zaboraviti i niko je se nece ni secati... Hmmm, malo mi je cela pricha "deja vu", obzirom na nashe politichare i politiku iz (ne)davne istorije...
                          pa veoma je slican nacin razmisljanja o tome sta je drzava, kako se upravlja, itd sa garniturama nedavne proslosti koje su povlacile slicne (totalno naopake) poteze.

                          da ne pominjem, da je cela ideja toliko nestvarna, da je moguca samo u nebeskim okvirima

                          mislim, tolika diskriminacija podanika/gradjana koji su pred zakonom i Ustavom svi jednakih prava i obaveza, kao osnovni princip bilo kojeg pravnog sistema. a ovde skoro sistem aprathejda gde se ljudska prava uredjuju nekakvim Uredbama

                          umesto, uvodjenja slobodnijeg trzista postepeno, ukidanje bilo kakvih zabrana, i svodjenje auta na obicnu upotrebnu svakodnevnu stvar dostupnu svakom gradjaninu prema njegovim mogucnostima/zeljama izbora bez administrativnih upliva ministara.

                          ali, kod nas motka nije dovoljno radila izgleda, jos nisu svi naucili pravila igre modernog drustva
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #28
                            Posto ce sad da krene prodaja tih vozila, moze neki savet ? Ako kupujem vozilo koje je na kosovskim tablama da li pomaze neka punomoc za prepis ili samo vlasnik licno ?
                            @ Joker:

                            Moj je savet tebi, i svima zainteresovanima da pri kupovini ovih vozila prvo provere i uporede brojeve shasije i motora sa onim upisanim u saobracajnoj dozvoli, jer je bilo sluchajeva kad su izdate saobracajne sa netachnim brojevima zbog losheg ochitavanja brojeva sa shasije i motora. Dakle: OPREZ, mozhda ni sam vlasnik nije svestan toga, dakle, provera pod jedan, pa onda svaki drugi dogovor...
                            Kao drugo: naravno, jedino od vlasnika, tj. lica na koje je vozilo trenutno registrovano uradi prenos vlasnishtva i nemoj ulaziti ni u kakve "kombinacije", prihvatati raznorazna ovlashcenja i sl. Rok zabrane otudjenja od 60 dana je proshao, tako da nema nikakvih razloga da vlasnik "otezhe" sa prenosom vlasnishtva. Ako steknesh takav utisak, moj ti je savet da se okrenesh i odesh.

                            Pozz
                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            • TETAK
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3034
                              • Čačak, Srbija

                              #29
                              Tvoj deo priče sa "severa" sigurno stoji ali ja ti pričam šta se dešavalo po centralnoj Srbiji gde su "lica raseljena sa Kosova" odradili veliki broj vozila(prodaja iz ruke u ruku je išla i na stepenicama Sekretarijata).Ovde su najverovatnije zbog stiske sa vremenom stvarno registrovani čisti krševi koji su na volšeban način prolazili teh. pregled!Elem, provere vozila(i dokumentacije) će se odradjivati i odradjuju se,a u problemu će biti druga ili treća "ruka" vlasnika....Najgore od svega je to što opet na putevima Srbije imamo vozila do čijeg pravog vlasnika nije lako doći što već pravi probleme prilikom kontrola, obrade udesa i još koje čega.....Pozdrav za braću sa juga Srbije!
                              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                              Comment

                              • overspeed
                                CBC Senator XXL
                                • 24.05.2005
                                • 2779
                                • Kosovska Mitrovica

                                #30
                                Ovde su najverovatnije zbog stiske sa vremenom stvarno registrovani čisti krševi koji su na volšeban način prolazili teh. pregled!
                                @ TETAK:

                                Nisam znao da je takva bila situacija na teritoriji uzhe Srbije, i zhao mi je shto je tako... Mislim, omoguciti registraciju svega i svachega i pustiti u saobracaj svakojake "kovchege na tochkovima" shto ono reche Boost ... Verovatno je taj narod pokupovao sav onaj lom sa raznoraznih "auto-placeva" kojih ima mali milion na prilazima Kraljevu, Kragujevcu i ostalim gradovima Srbije, a koji trunu tamo godinama... Verujem da im je na umu bilo samo preprodati ih kasnije i zaraditi po neki dinar...

                                Ja ponavljam da su vozila koja su registrovana konkretno u Kosovskoj Mitrovici za tih 14 dana bila u sasvim korektnom stanju u 80 % sluchajeva jer je vecina istih uvezena neposredno iz inostranstva, a sem toga su se najednom po gradu pojavili likovi koji su prodavali i dovozili auta chak i po narudzbini, i to samo za par dana!!! Te likove nikad pre ni posle toga nisam video u gradu... Opet, to sad vishe nije ni bitno...

                                Elem, provere vozila (i dokumentacije) će se odradjivati i odradjuju se,a u problemu će biti druga ili treća "ruka" vlasnika....Najgore od svega je to što opet na putevima Srbije imamo vozila do čijeg pravog vlasnika nije lako doći što već pravi probleme prilikom kontrola, obrade udesa i još koje čega...
                                U svemu tome postoji josh jedna stvar koju sam propustio da napomenem (a toliko Vas udavih ): prilikom izdavanja saobracajne dozvole, dakle nakon zavrshenog tehnichkog pregleda i registracije, za svaki automobil je vlasnik morao da potpishe svojevrsan "ugovor" kojim se obavezuje da, ukoliko se ustanovi u bilo kom trenutku da je vozilo nezakonito otudjeno od vlasnika u inostranstvu ili treceg lica (firme i sl.), isto ce biti na licu mesta oduzeto i vlasnik se, potpisivanjem tog ugovora, obavezuje da nece imati nikakvih pravnih argumenata niti osnove da tvrdi drugachije. Dakle, potpisivanjem tog "ugovora" sa MUP-om su svi obaveshteni lepo i na vreme da ako se vremenom dokazhe da je vozilo protivzakonito otudjeno u inostranstvu, isto ce biti oduzeto na licu mesta i vlasnik ostaje "vezanih ruku" i bez ikakvih prava da se "bori" za to vozilo.

                                Sreca (jedina...) u nesreci je to shto je, kao shto je opshte poznato, UN policija na Kosovu i Metohiji sastavljena od medjunarodnih policajaca iz vascelog sveta, pa se svako vozilo veoma lako i brzo moglo proveriti kod te policije koja ima pristup bazama Interpola i sl. Za nekoliko je utvrdjeno da su "isparila' iz Italije, Nemachke, Belgije...

                                Dakle, josh jednom: OPREZ pri kupovini tih automobila!

                                Uh, opet Vas smorih... Definitivno necu vishe, bar ne na ovu temu...

                                Pozz za sve forumashe (a narochito za Tetka) iz Kosovske Mitrovice
                                http://www.bmw.tv

                                Comment

                                Working...
                                X