CHIP TUNING IAT +25HP *Mazda MX3 MX5 121 323 626 3 6*
╔════════════╗
│ O P I S │
╠════════════╩──────────────────────────────────── ────────────────────────────────────────────╗
Želeli ste i Vi Vaš automobil sa više snage? To sada možete i dobiti, i to baš ovde u Srbiji!
• U Nemačkoj i Americi, je u poslednjih nekoliko godina apsolutni HIT baš ovaj vidi TJUNINGA! CHIP TUNING preko IAT senzora!
• Na DRAG stazama ga koriste trkači, radi većeg dotoka benzina u motor, pomeranje paljenja za 1-2° i samim tim povećanja snage motora!
• Sa jednom malom elektronskom komponentom, Vi ćete indirektno upravljati Vašom ECU jedinicom, tako da ona obogaćuje smešu vazduh-gorivo gorivom, što će rezultirati povećanjem snage motora do 25KS!
• Ugradnja je vrlo jednostavna i laka, jer je propraćena uputstvom sa slikama,
• Nakon ugradnje te elektronske komponente na konektor IAT senzora, nema nikakve promene u kontroli IAT senzora, već samo do promene njegovog signala koji on šalje upravljačkoj jedinici ECU. [ECU = Electronic/Engine Control Units]
► PRINCIP RADA:
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
IAT senzor šalje signal upravljačkoj jedinici motora (ECU), koja na osnovu njegovog napona (koji je oko 5V) zna kako da izčita mapu, pa zna i podatke za ubrizgavanje goriva. On meri temperaturu ulaznog vazduha u motor, i u zavisnosti od toga koja je temperatura ulaznog vazduha, on ima drukčiji specifičan otpor, te samim tim imamo manji ili veći pad napon na njemu.
Na osnovu ove male elektronske komponente, manipulišemo ECU jedinicom da dobijemo više goriva kako bi kompenzovali više vazduha u smeši vazduh-gorivo, i da pomeri ugao paljenja za 1 do 2°, a samim tim dobijate i više snage.
Ovom modifikacijom Vi oslobađate pravi potencijal Vašeg motora! Nemojte zaboraviti da zbog pravnih regulativa, proizvođači automobila moraju postaviti granicu na motorima. Ovo je jedna od tih modifikacija koja izuzima tu pravnu barijeru, jer Vi niste pravno lice koje proizvodi automobile za druga lica, već modifikujete sopstveno vozilo.
Ova modifikacija će omogućiti Vašem motoru da lakše diše i ide brže, nego pre izvršene modifikacije, a sve to sa pravom i stvarnom snagom Vašeg motora.
► UKRATKO:
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
● Povećava snagu motora do 25KS!
● Bolje ubrzanje!
● Veća krajnja brzina!
● Jednostavna ugradnja!
● Montaža bez alata!
● 10min za montažu!
● Prosto uputstvo, sa slikama!
● Nije potrebno ništa da se “lemi”!
● Nema veliku cenu, kao u radionicama za tjuning!
╙───────────────────────────────────────────────── ────────────────────────────────────────────╜
╔══════════════╗
│ VAŽNE NAPOMENE │
╠══════════════╩────────────────────────────────── ────────────────────────────────────────────╗
● Elektronska komponenta nije univerzalna i nije namenjena vozilima sa specijalnim namenama!
● Ne radi sa motorima BEZ IAT senzora. IAT senzor postoji na 99% vozila sa benzinskim motorom koja su proizvedena posle 1998.g.. Kod nekih proizvođača čak i ranije (od 1991.g.)!
● Elektronska komponenta NE RADI na DIZEL i TURBO motorima, a takođe ni na električnim vozilima!
● Takođe nema nikakve funkcije, kada je Vaš benzinski motor prebačen na pogon na TNG (LPG)! Ali zato kada prebacite na benzin, IAT otpornik je opet u funkciji i ECU podešava smešu vazduh-gorivo, po njemu, i vi imate opet bogatiju smešu, te i veću snagu! Na TNGu je u optimalnom, da kažemo štedljivom režimu, a ko želite malo da ga “... ... ...”, onda prosto samo vratite na benzin, i po gasu. ☺
● 100% SIGURNO, 100% LEGALNO!
● Osetićete Više Konjskih Snaga I Veći Obrtni Moment - Odmah!!!
● Ovaj mod tjunonga je korišćen od strane mnogih DRAG trkača na stazi!
● Dobici su obično u opsegu između 5 i 25 konjskih snaga.
╔════════════╗
│ O P I S │
╠════════════╩──────────────────────────────────── ────────────────────────────────────────────╗
Želeli ste i Vi Vaš automobil sa više snage? To sada možete i dobiti, i to baš ovde u Srbiji!
• U Nemačkoj i Americi, je u poslednjih nekoliko godina apsolutni HIT baš ovaj vidi TJUNINGA! CHIP TUNING preko IAT senzora!
• Na DRAG stazama ga koriste trkači, radi većeg dotoka benzina u motor, pomeranje paljenja za 1-2° i samim tim povećanja snage motora!
• Sa jednom malom elektronskom komponentom, Vi ćete indirektno upravljati Vašom ECU jedinicom, tako da ona obogaćuje smešu vazduh-gorivo gorivom, što će rezultirati povećanjem snage motora do 25KS!
• Ugradnja je vrlo jednostavna i laka, jer je propraćena uputstvom sa slikama,
• Nakon ugradnje te elektronske komponente na konektor IAT senzora, nema nikakve promene u kontroli IAT senzora, već samo do promene njegovog signala koji on šalje upravljačkoj jedinici ECU. [ECU = Electronic/Engine Control Units]
► PRINCIP RADA:
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
IAT senzor šalje signal upravljačkoj jedinici motora (ECU), koja na osnovu njegovog napona (koji je oko 5V) zna kako da izčita mapu, pa zna i podatke za ubrizgavanje goriva. On meri temperaturu ulaznog vazduha u motor, i u zavisnosti od toga koja je temperatura ulaznog vazduha, on ima drukčiji specifičan otpor, te samim tim imamo manji ili veći pad napon na njemu.
Na osnovu ove male elektronske komponente, manipulišemo ECU jedinicom da dobijemo više goriva kako bi kompenzovali više vazduha u smeši vazduh-gorivo, i da pomeri ugao paljenja za 1 do 2°, a samim tim dobijate i više snage.
Ovom modifikacijom Vi oslobađate pravi potencijal Vašeg motora! Nemojte zaboraviti da zbog pravnih regulativa, proizvođači automobila moraju postaviti granicu na motorima. Ovo je jedna od tih modifikacija koja izuzima tu pravnu barijeru, jer Vi niste pravno lice koje proizvodi automobile za druga lica, već modifikujete sopstveno vozilo.
Ova modifikacija će omogućiti Vašem motoru da lakše diše i ide brže, nego pre izvršene modifikacije, a sve to sa pravom i stvarnom snagom Vašeg motora.
► UKRATKO:
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
● Povećava snagu motora do 25KS!
● Bolje ubrzanje!
● Veća krajnja brzina!
● Jednostavna ugradnja!
● Montaža bez alata!
● 10min za montažu!
● Prosto uputstvo, sa slikama!
● Nije potrebno ništa da se “lemi”!
● Nema veliku cenu, kao u radionicama za tjuning!
╙───────────────────────────────────────────────── ────────────────────────────────────────────╜
╔══════════════╗
│ VAŽNE NAPOMENE │
╠══════════════╩────────────────────────────────── ────────────────────────────────────────────╗
● Elektronska komponenta nije univerzalna i nije namenjena vozilima sa specijalnim namenama!
● Ne radi sa motorima BEZ IAT senzora. IAT senzor postoji na 99% vozila sa benzinskim motorom koja su proizvedena posle 1998.g.. Kod nekih proizvođača čak i ranije (od 1991.g.)!
● Elektronska komponenta NE RADI na DIZEL i TURBO motorima, a takođe ni na električnim vozilima!
● Takođe nema nikakve funkcije, kada je Vaš benzinski motor prebačen na pogon na TNG (LPG)! Ali zato kada prebacite na benzin, IAT otpornik je opet u funkciji i ECU podešava smešu vazduh-gorivo, po njemu, i vi imate opet bogatiju smešu, te i veću snagu! Na TNGu je u optimalnom, da kažemo štedljivom režimu, a ko želite malo da ga “... ... ...”, onda prosto samo vratite na benzin, i po gasu. ☺
● 100% SIGURNO, 100% LEGALNO!
● Osetićete Više Konjskih Snaga I Veći Obrtni Moment - Odmah!!!
● Ovaj mod tjunonga je korišćen od strane mnogih DRAG trkača na stazi!
● Dobici su obično u opsegu između 5 i 25 konjskih snaga.
Comment