• 200 vozila MX-5 iz cele Evrope okupljaju se na ovogodišnjoj trci 24 sata Le Mana
• Poseban Mazda kamp rezervisan za učesnike u blizini staze
• Nagrada za najlepši MX-5 na događaju
Leverkuzen, 25. maj 2009. Ove godine, legendarna svetska trka izdržljivosti biće mesto za proslavu dvadesetogodišnjice rođenja najvoljenijeg roudstera na svetu: Mazde MX-5. Prvi put predstavljen na salonu u Čikagu u februaru 1989. godine, originalni Mazda MX-5 (u to vreme sa imenom Miata) uticao je na ponovno vraćanje dvoseda roudstera na scenu. U to vreme, kao i danas, ovaj auto simbolizuje tzv. Jinba Ittai (japanski izraz sa značenjem “jahač i konj kao jedno”) i predstavlja suštinu onoga što sportski automobili jesu i treba da budu: zabavu i uživanje. Od tada, ove karakteristike nastavile su da žive i obnavljaju se kroz rad Mazdinih dizajnera tri generacije MX-5, dobivši mesto u Ginisovoj knjizi svetskih rekorda sa 850.000 prodatih jedinica.

Ukupno 200 roudstera MX-5 će stići iz svih krajeva Evrope na legendarnu trku 24 sata Le Mana da proslavi rođendan kultnog modela i njegov specijalni status koji uživa među hiljadama fanova širom sveta. Ovaj događaja organizovan je u saradnji sa MX-5 klubovima širom Evrope, a održaće se 13. i 14. juna ove godine.
24 sata Le Mana – savršeno mesto za Mazda entuzijaste
Vlasnici modela MX-5 koji žele da budu deo ovog uzbudljivog događaja mogu da se informišu o svim detaljima na sajtu www.mazda.fr. Ovo je jedinstvena prilika za sve vlasnike MX-5 da uživo posmatraju legendarnu trku, bodreći tri tima opremljena Mazdinim motorima u kategoriji LMP2, uz smeštaj u posebnom kampu uz samu stazu. Takođe, u okviru događaja biće održan izbor za najlepši MX-5, uz posebnu nagradu.
Izdržljivost – Mazdino polje ekspertize
Mazda je pisala istoriju automobilskog sporta osvojivši 24 sata Le Mana 23. juna 1991. godine Mazdom 787B, kojom su upravljali Džoni Herbert, Folker Vajdler i Bertran Gašo. Ovo je prva pobeda ikada jednog japanskog proizvođača, kao i prvi rotacioni motor na Le Manu – dupli uspeh, dosad neprevaziđen. Visoke performanse Mazde 787B pokazale su superiornu pouzdanost Mazdine tehnologije rotacionog motora i uvele je među slavne u istoriji automobilskih trka.
• Poseban Mazda kamp rezervisan za učesnike u blizini staze
• Nagrada za najlepši MX-5 na događaju
Leverkuzen, 25. maj 2009. Ove godine, legendarna svetska trka izdržljivosti biće mesto za proslavu dvadesetogodišnjice rođenja najvoljenijeg roudstera na svetu: Mazde MX-5. Prvi put predstavljen na salonu u Čikagu u februaru 1989. godine, originalni Mazda MX-5 (u to vreme sa imenom Miata) uticao je na ponovno vraćanje dvoseda roudstera na scenu. U to vreme, kao i danas, ovaj auto simbolizuje tzv. Jinba Ittai (japanski izraz sa značenjem “jahač i konj kao jedno”) i predstavlja suštinu onoga što sportski automobili jesu i treba da budu: zabavu i uživanje. Od tada, ove karakteristike nastavile su da žive i obnavljaju se kroz rad Mazdinih dizajnera tri generacije MX-5, dobivši mesto u Ginisovoj knjizi svetskih rekorda sa 850.000 prodatih jedinica.

Ukupno 200 roudstera MX-5 će stići iz svih krajeva Evrope na legendarnu trku 24 sata Le Mana da proslavi rođendan kultnog modela i njegov specijalni status koji uživa među hiljadama fanova širom sveta. Ovaj događaja organizovan je u saradnji sa MX-5 klubovima širom Evrope, a održaće se 13. i 14. juna ove godine.
24 sata Le Mana – savršeno mesto za Mazda entuzijaste
Vlasnici modela MX-5 koji žele da budu deo ovog uzbudljivog događaja mogu da se informišu o svim detaljima na sajtu www.mazda.fr. Ovo je jedinstvena prilika za sve vlasnike MX-5 da uživo posmatraju legendarnu trku, bodreći tri tima opremljena Mazdinim motorima u kategoriji LMP2, uz smeštaj u posebnom kampu uz samu stazu. Takođe, u okviru događaja biće održan izbor za najlepši MX-5, uz posebnu nagradu.
Izdržljivost – Mazdino polje ekspertize
Mazda je pisala istoriju automobilskog sporta osvojivši 24 sata Le Mana 23. juna 1991. godine Mazdom 787B, kojom su upravljali Džoni Herbert, Folker Vajdler i Bertran Gašo. Ovo je prva pobeda ikada jednog japanskog proizvođača, kao i prvi rotacioni motor na Le Manu – dupli uspeh, dosad neprevaziđen. Visoke performanse Mazde 787B pokazale su superiornu pouzdanost Mazdine tehnologije rotacionog motora i uvele je među slavne u istoriji automobilskih trka.
Comment