Sta to znaci za bmw 3 nisam siguran da sam razumeo autora prethodnog posta sta je hteo da kaze.
Prosto - to znaci da BMW Serije 3, ove nove, sa motorom od 2 litra i 150 ks moze samo da mi gleda auspuh. Isprobano. Na njegovo vrlo neprijatno iznenadjenje, a ja jos nisam zavrsio moj razvojni projekat, jos ima da se radi.
Uobicajen komentar onih koji ostanu iza. Glavni razlog zbog koga obozavam tog Yuga, spolja sto je moguce vise standardnog, serijskog, iako naravno, ko ume da pogleda na prava mesta, videce stvari koje se ne mogu sakriti, od guma, preko ugla tockova, do prilicno masivnih kocnica sa jos masivnijim celjustima, itd. Ne sporim da faktor iznenadjenja igra svoju ulogu.
3. Komentar ti je sasvim suvisan
Zaista?
I molim te napravi topic sa tvojim razvojnim projektom....
Ne verujem da cu. Ja sam naravno sa velikim interesovanjem malo kopao po ovom sajtu, sa posebnim akcentom na vozilima marke Yugo. Vidim da se i ovde, kao i drugde, ljudi odnose VEOMA optimisticki prema snazi motora, dodaju konje kao sretni, a ja dobro znam koliko je vremena, znanja, truda oko nabavke delova i novaca kostalo da se moj Yugic pretvori u ono sto je danas. To su zaista ogromne pare, ali ko hoce kvalitet, mora da plati - koliko para, toliko muzike, bilo i bice. Sem toga, moto sport nije zabava siromasnih, vec bogatih, pa su i cene delova takve. Pa tako i moja prednja ramena kostaju 720 evra, itd.
Ali je i rezultat takav da nije lako poverovati na semaforu da neko sedi u BMW-u, a jedan Yugo mu izleti kao iz pracke, pa jos onda ne moze da ga stigne. Ili mu treba dosta vremena da ga stigne, jer ma sta ja uradio Yugu, njegova maksimalna brzina se nece izjednaciti sa pomenutim BMW vozilom.
Uostalom, izracunaj i sam. Ako ukupan odnos definises kao odnos kilogram/konj, BMW Serija 3 sa 2 litra, prema deklaraciji proizvodjaca, ima masu od 1.395 kg. Sa nominalno 150 ks, to je 9,3kg/ks. Moj Yugo ima msu od otprilike 830 kg, a snagu od 105 ks (imace vise, ali za sada toliko); to je odnos od 7,9 kg/ks. Plus Yugo ima kraci menjac od BMW-a.
I sta je tu sada cudno? Ko tu mesa sta sa cime? Ako nije jasno, zna se lek - izvoli ti sedni za volan, pa probaj, posle toga nema vise rekla-kazala.
Uostalom, jedan tvoj sugradjanin ima Yuga u koji je uglavio FIAT motor od 2 litra, koji je jos dodatno zabiberio na nekih 180+ ks. E, on vec moze da pogura i preko 230 km/h, doduse uz molitve da se auto ne raspadne, bez obzira sto je ojacao na sve strane. Ali, kada taj izleti sa semafora, tu nema igranja, tu bez Porsche Boxter-a u najmanju ruku nema diskusije. Taj je negde na oko 4,5 kg/ks, sto je iznad granice "ozbiljnog", to je vec pakleno. Prema njemu, ja sam i sada, a i kada zavrsim, malo dete. Medjutim, on je radio transplantaciju, a ja nisam hteo transplantaciju motora, ja sam hteo da iz Zastavinog bloka izvucem sve sto se izvuci moze (kazem "bloka", jer sam glavu morao da menjam onom sa Una Turbo, sa jos prosirenijim venitlima, koji su pride oblikovani, itd).
Imas ukupno 6 postova do sada, od toga skoro svi tamo gde im mesto nije, odnosno usred teme coveka koji je napravio nesto i postavio slike o tome za razliku od tebe koji odbijas da uradis isto, i opet sebi uzimas za pravo da nekom solis pamet. Ako mislis da te neko uzima za bilo kakav faktor i generalno postuje ono sto napises, imaj makar nekog postovanja prema ostatku foruma, pa pre nego sto pocnes da komentarises makar se predstavi (iako nije obavezno, ali se ceni ako vec mislis da aktivnije ucestvujes u diskusijama), kazi kakav "razvojni projekat" vozis itd...i postuj tudje teme. Ako ti kaze covek lepo da mu ne trujes temu, pa poslusaj ga pobogu.
Ja se jesam predstavio tamo gde je predvidjeno predstavljanje - izvoli idi i pogledaj. Necu se valjda posebno predtavljati u svakoj temi?
Drugo, ja ne odbijam bilo sta - molim te pokazi mi sta sam ja to odbio da uradim? Auto trenutno nije kod mene, jer se voza da bi se mapirao, bice kod mene u petak, a tada, ako nekoga zanima, nema problema da dobije koliko god hoce slika, bilo na forumu, bilo privatno, meni je svejedno.
Kakav razvojni projekat imam nije problem da se kaze - neka pita koga zanima, reci cu mu sve, ali SVE, a ne ono: pola kazem, pola precutim, pola zaboravim. Nije komentar na ljude ovde, koje ne poznajem pa ni ne mogu da ih komentarisem, ali ja se vec dve godine srecem sa tim mentalitetom. Znanje se krije kao zmija noge. Kvazi-znanje se deli sakom i kapom (opet se ne odnosi na ovaj forum, koji jos ne poznajem).
Ako ovde i planiras da ostanes neko vreme, neka ces pravila morati da postujes. Nemoj pogresno da me shvatis, ali ovaj forum, makar ja to tako gledam, funkcionise vise na drugarskoj osnovi nego strogim pravilima nametnutim od strane moderatora, tako da ako te moderatori i ostave na miru, ostatak foruma sa ovakvim stavom, nece. Nemoj da se ljutis, ovo je zaista naaaajdobronamerniji moguci savet
Dobrodosao!
Rale, izvini za off, ali...**biga
Moram da vidim tog tvog jugislava, da vidim gde si sve pogresio da vidimo da li to moze malo bolje da se usrafi
Koji ti je odnos dizne N2O i goriva? Gde su dizne? Pritisak boce? Duzina creva...? Pricaj malo
Sem toga, moto sport nije zabava siromasnih, vec bogatih, pa su i cene delova takve. Pa tako i moja prednja ramena kostaju 720 evra, itd.
...ili lazes ili si tako naivan pa te je neko toliko zaj*bo da ces celi zivot da se pushish...ne znam kakva su ta tvoja ramena i koliku ti blagodet osecas zbog njih ali ramena za trkackog juga (trke - zabava bogatih pa su i cene delova takve) kostaju 30E komad...ako te zanima mogu da ti kazem gde...mada kad bi ih stavio za svakodnevnu upotrebu tek bi se zaj*bo...ali nebitno...
...jedino sto vidim u tvojim kometarima je zelja za hvalisanjem sto je karakteristika ljudi sa mentalnom osobinom zvanom komplex...iskreno se nadam da cu misljenje uskoro da promenim...otvori temu o tvom autu za pocetak...
I molim te napravi topic sa tvojim razvojnim projektom....
Ne verujem da cu.
Originally posted by DejanV
Kakav razvojni projekat imam nije problem da se kaze - neka pita koga zanima, reci cu mu sve, ali SVE, a ne ono: pola kazem, pola precutim, pola zaboravim.
Nadam se da znash shta cesh uraditi na kraju...
Originally posted by DejanV
Nije komentar na ljude ovde, koje ne poznajem pa ni ne mogu da ih komentarisem, ali ja se vec dve godine srecem sa tim mentalitetom. Znanje se krije kao zmija noge. Kvazi-znanje se deli sakom i kapom (opet se ne odnosi na ovaj forum, koji jos ne poznajem).
Nadam se da cesh poraditi na izlistavanju foruma i uvideti koliko je ovde drugachija situacija.
Originally posted by DejanV
...Vidim da se i ovde, kao i drugde, ljudi odnose VEOMA optimisticki prema snazi motora, dodaju konje kao sretni...
Pricha radi priche nestaje kada automobil stane na dyno, svako mozhe izjaviti bilo shta. Ovde smo da razmenjujemo pre svega korisne informacije, a ne da se igramo inspektora. Ono shto je daleko od istine ce biti odbacheno 100%. Shta je paradoks u svemu tome?
Tvoj Yugo kako navodish ima 105KS, praktichno, sam si deo te tvoje priche o dodavanju konja. Ti znash koliko je potrebno, truda, znanja itd...? U ovom sluchaju oprosti, zakachi izveshtaj sa dyno-a. Kad si vec puk'o 720 eur za ramena, shta je tebi 20-30 eur za jedan dyno test?
Nema potrebe za ovakvom ostrom pricom. Covek je izneo svoje misljenje kroz svoje iskustvo i naravno voljan je da sve to predstavi ovde na forumu. Ima i istine u onome da neki ljudi (ne mislim na forum nego generalno) cuvaju svoje znanje ko zmija noge, i sam sam vise puta postavljao pitanja majstorima i raznim ljudima upucenim u razlicite oblasti, koji su pokretali filozofiju oko neke stvari koja moze da se objasni u dve recenice. Ali ko zeli da uci i ko zeli da sazna nesto o materiji koja ga interesuje pre ili kasnije saznace jer na ovom svetu ipak ima ljudi koji shvataju da je sirenje znanja i iskustva blagodet na kojoj svi egzistiramo i od koje svi imaju koristi.
Isto tako deljenje clanova na gustere i dzombe nije u skladu sa renomeom ovog foruma, pa i ako neko izleti sa ovakvim ili onakvim stavom treba biti meksi i tolerantniji. Nema potrebe da coveka na ovaj nacin udaljavamo sa foruma jer je svacije iskustvo i neiskustvo znacajno. Necija pitanja mogu biti vazna i navesti nas na razmisljanje o nekim stvarima o kojima nismo ranije.
Tako da Dejane, kada stignes posuj neku fotku tvog Jugica pa da vidimo kako to izgleda a kasnije mozda i kako przi po asfaltu. Pozdrav!
...tek sam sad procitao predsta, mogu slobodno da kazem, gospodina DejanaV...sto se tice kritika one su prozisle iz prvobitnog utiska i mislim da su na mestu...kao sto sam rekao nadam se da cu misljenje da promenim, a verujem i mnogi drugi, ali ipak mora da se zna da na ovom forumu postoje ljudi koji nesto znaju o oblasti kojoj je forum posvecen i da se nerealni a neobjasnjeni kometari tretiraju kao direktna provokacija...
...pored toga postoje neki principi na ovom forumu koji ga cine drugacijim bilo od kog drugog i tako ce nadam se i ostati...znaci ko god nov da dodje morace da ih postuje i da se uklopi u community takav kakav je i nece se pokajati...za ovo vreme od kad sam na netu nisam primetio da nekom nije pruzena sansa za popravni tako da ce tako biti i u ovom slucaju...samo je stvar razumevanja i sujete...
...pa kako kod dejane ovo shvatili budite sigurni da ste dobrodosli i da su kritike uglavnom dobronamerne... ...
Ma svaka cast za znanje, al ovde se ne cuti o znanju i pravim stvarima i ako misli da ce time nesto sakriti gresi. Koliko iskustava i pomoci je doprineo glavni covek na ovom forumu. Izgleda da jos nije svestan koliko moze prosiriti svoje znanje i videti ovde koliko nesto zna ili ne zna.
Tako da Dejane....pricaj male tajne iz oblasti tuninga i saznaj ovde one velike i uzivaj. Dobrodosao.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment