Da ne otvaram novu u temu pa ću pisati ovde. Proveravao jesenas rashladnu tečnost, ok temp mržnjenja i ja ne zamenim. Redovno kontrolišem rahladnu tečnost i ostale fluide. Neki dan išao na duži put 1200k i pre toga proverim sve ok i dolijem jedno 2 dl vode. Po povratku se vozao još par dana i reko da proverim kad rashladna tečnost braon boje a na čepu posude prah (verovatno neko sredstvo za zaptivanje koje sada hoće napolje
). Odmah preduzemem akciju i ispraznim rashladnu tečnost, katastrofa ne znam kako je tako promenila boju. Prvo sam pomislio dihtung, pomešao ulje i vodu. Međutim kasnijim uvidom ni traga od ulja, u pitanju korozija ili šta li je. Prvo sam isprao običnom vodom 5-6 puta tako što posle svake zamene izvozam ispustim pa ponovo. Sistem se isprao u smislu da ne ispada mulj i komadići korozije ali je i dalje voda mutna mada mnogo manje nego na početku.
E sad moje pitanje je da li da sipam rashladnu tečnost u tako ispran sistem ili da kupim neku hemiju za ispiranje rashladnog sistem i da rizikujem da negde propiški ili su ta sredstva ok?
Evo kako je to izledalo posle prvo ispuštanja...





small screenshot utility

E sad moje pitanje je da li da sipam rashladnu tečnost u tako ispran sistem ili da kupim neku hemiju za ispiranje rashladnog sistem i da rizikujem da negde propiški ili su ta sredstva ok?
Evo kako je to izledalo posle prvo ispuštanja...





small screenshot utility
Comment