"strut brace"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    "strut brace"

    kakav je smisao stavljanja "strut brace" (ne znam kako je na srpskom, ali radi se o cijevi izmedju amortizera, odnosno koseva - zavisi kako je montirana) na auto za svakodnevnu voznju? da li postoje kakve razlike i koliko su osjetne?
    posto znam kakva je namjena ali me zanima da li ima potrebe za takvim necim u "civilnom" autu.
    ajd, u zdravlju!
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • boolero
    CBC Veteran
    • 07.10.2004
    • 175
    • Beograd

    #2
    Na srpskom koska...

    A sto se tice potrebe...zavisi sta radish sa kolima...u svakom slucaju ne skodi
    OTS

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #3
      znam da ne skodi...
      ali da li ista daje u krivinama? posto je u principu namijenjena za ukrucivanje auta (da se ne otkinu kosevi pri udarcu i sl.).
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #4
        Normalno da daje rezulatate u krivinama jer smanjuje uvijanje auta.

        Poenta je u onome sta je boolero napisao, zavisi za sta koristis auto, ali u svakom slucaju je dobro dosla.
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #5
          Svaka samonoseca karoserija bez obzira na kvalitet konstrukcije se uvija prilikom voznje, a to znaci pri prelasku preko rupa, u krivinam, na kocenju itd. To je u sustini negativna pojava jer se remeti geometrija trapova sto utice na upravljivost auta. Ovo je u sustini najveca boljka kabrioleta i zato su te skoljke dodatno ojacane. Bolje tj. kvalitetnije karoserije sa debljim limom i varovima na pravim mestima (to je citava nauka), imaju ovu deformaciju izrazenu u manjoj meri i zato su generalno sigurnije za voznju.
          Kada takvim ojacanjem (koska, sanke...) fiksiramo/ukrutimo odredjeni deo karoserije, te sile koje se javljaju u voznji se manje ili nikako amortizuju i prenose dalje na ostale delove karoserije u nizu, na koje sile deluju a koji nisu dodatno ojacani, tako da su vise optereceni i moze doci do pojave pukotina.
          Slikovito kao na primer kada te neko udari u ruku koja je recimo u gipsu i ne mozes je pomerati u ramenu, tada se udarac prenese na rame. A kada je ruka slobodna, vrlo mali deo te sile se prenese na rame. Tako je i kod auta, ali opet sve to zavisi od konstrukcije karoserije, koseva, stubova i ostalog.

          Comment

          Working...
          X