Maserati Ghibli biturbo 2,0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sasa965
    CBC Član
    • 14.05.2008
    • 29
    • desptovac

    Maserati Ghibli biturbo 2,0

    Inace ne volim coskaste automobile ali ovaj je lep.Ima li neko licnih iskustava sa ovim kolima?
  • Andrej55
    CBC Veteran
    • 28.07.2008
    • 104
    • Beograd

    #2
    Re: Maserati Ghibli biturbo 2,0

    jel si ga video u oglasima,pa te privukao?
    zamena za kamion ili 17000eur.

    Comment

    • MN026
      CBC Senator XXL
      • 18.01.2009
      • 348
      • SMEDEREVO

      #3
      Re: Maserati Ghibli biturbo 2,0

      imam ja ,model pre njeg --220si biturbo-228ks --1998 ili 1996ccm ,mrzime da silazim da gledam u saobracajnu uglavnom ispod 2000ccm.najveca razlika je u prosirenim zadnjim blatobranima i prednjim farovima ustvari to je restiling jer sve ostalo je isto,mislim na platformu.sto se tice motora nemoj ni da pitas kako cupa do 3500rpm a preko zakiva u sedista

      Comment

      • sasa965
        CBC Član
        • 14.05.2008
        • 29
        • desptovac

        #4
        Re: Maserati Ghibli biturbo 2,0

        Nisam razmisljao o kupovini ,mada ko zna ?Vise me interesuju moguce slabosti limarija i tekuce odrzavanje,valjda je Fijat bio vlasnik tada.

        Comment

        • MN026
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2009
          • 348
          • SMEDEREVO

          #5
          Re: Maserati Ghibli biturbo 2,0

          ne,samostalni su bili tada.moter njihov,menjac zf,difrencijal njihov,kocnice at od mecke 123 original,elektrika i elektronika MM.inace taj motor 2.0 imao je snagu od 190 do 260 ks u zavisnosti koja modifikacija

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #6
            Re: Maserati Ghibli biturbo 2,0

            Imao priliku da ga koristim 8 meseci pre jedno 20 godina, odlican auto za svoje doba. Steta sto su bili u problemima pa su uglavnom izlazili sirovi automobili koji su se cesto kvarili. Danas bi ga kupio i kao projekat a i za letnju voznju. Lim i elektrika najslabije tacke mada oni koji su preziveli do danas verovatno trebaju zamenu i koze.
            Boost or bust...

            Comment

            Working...
            X