Koji Yugo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #16
    Inoccenti je radjen za italijansko trziste( ne za SAD) kao jedan od poslednjih pokusaja Zastave da nesto proda u Evropi i kao poslednji pokusaj da se Inoccenti kao brand odrzi u Italiji.

    Bakara, ako nadjes uzmi nekog EFI sa pocetka 90ih, ima ih jos da motori nisu otvarani i da nigde ne duvaju.
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • Danilo
      CBC Senator XXL
      • 02.10.2004
      • 908
      • Beograd, Dorcol

      #17
      Originally posted by bakara
      Jos jedno (mozda smesno) pitanje za poznavaoce:
      Da li postoji neka razlika izmedju yuga tempo i yuga koral i ako ima jos neki naziv, ako postoje razlike, u cemu su?
      Koral se recimo ponovo proizvodi, pod imenom npr. Koral 1.1, ne znam jel ima 1.3, predstavlja klasicnu verziju Yuga, bez onih ludih spojlera.
      Tempo je, hmm... Isti djavo... Radjen valjda od `92. do negde dve hiljade i neke, odlikuju ga branici bez crvenih lajsni, fensi ratkapne, u novijim serijama i migavci sa belim pozicijama napred, kontrolna tabla u zaobljenim linijama, sedista su nesto malo drugacija, tj. stof je izmenjen, tapacirunzi su u drugacijim nijansama, celicne felne vise nemaju rupe na sebi u obliku kruga, vec u obliku kvadrata i tako jos mnogo izmena koje ce ti svakako biti vazne.

      Moja preporuka, nije sto ja imam takvog, u oglasima imas takvih, uzmi Koral 55, `89-`91. godiste, crveni, da nije presao vise od 80 000 km. Otprilike ih cene oko 1100-1300 eura.
      www.blindmanmotorsport.com

      Comment

      • Danilo
        CBC Senator XXL
        • 02.10.2004
        • 908
        • Beograd, Dorcol

        #18
        Originally posted by sri98
        Inoccenti je radjen za italijansko trziste( ne za SAD) kao jedan od poslednjih pokusaja Zastave da nesto proda u Evropi i kao poslednji pokusaj da se Inoccenti kao brand odrzi u Italiji.
        NemaN-ov Innocenti je imao cajger u miljama.
        www.blindmanmotorsport.com

        Comment

        • sri98
          Admin od Trpeze
          • 24.10.2004
          • 7262
          • Republic of Konjarnik
          • Toyota Corolla E 210

          #19
          Imali su i mnogi drugi "domaci" modeli Yuga i to kao posledicu preostalih zaliha cajgera koji su bili planirani za SAD (planovi su bili oko 200 000 vozila godisnje).

          I takoooo, puce Yugo u SAD, ostade gomila Teleoptikovih cajgera u KG i naravno, ugradjuj ih u sve ostale modele.

          Jos jedan mali dodatak: imao sam i ja Yuga za Grcko trziste(1992) koji je imao cajger u miljama
          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            @ bakara- to sa bojama nije specijalitet za Juga. svi auti bele boje su oni koji su limarijski najlosije prosli pri kontroli jer bela najbolje pokriva sitne nedostatke (jedva ili uopste nevidljive golim okom), a crna boja se stavlja uvek na perkfektno izradjene karoserije jer se i najmanja sitnica pri crnoj boji lako uocava i bode oci.
            uobicajeno je da se (i zbog te ekstra kontrole) doplacuje farbanje u crno na limuzinama vise klase, npr Mercedesova dugogodisnja politika.

            kod Zastave je dodatni problem sto se obicno nije znalo unapred za novi auto kakav ce biti dugorocno po kvalitetu materijala i izrade.

            ovo za Combik znam iz pouzdanih izvora, Nemac je sedeo u KG i imao platu od oko 15.000 dem mesecno samo da vrsi nadzor nad celom fabrikom, to jest svim onim visim i nizim domacim upravama da ne zabrljaju stvar jer u Nemackoj nema sale po pitanju garancije.

            dok je kontrolu radio Nemac to je bilo veoma isplativ posao ( i mala plata za posao) jer je skart bio ispod 3% prodatih u Nemackoj. kada je Nemac oteran (kao navodno mu velika plata pa postavili najboljeg Zastavinog radnika da vrsi isti posao za nekih 2.000 DEM) domaci radnik je izdrzao 2-3 meseca dok nije zatvorio oci a onda je skart porastao na nekih 20-30% prodatih a sto je na kraju ispalo mnoooogo skuplja plata mesecno nego sto je Nemac imao.

            poenta, nije plata na papiru jedini faktor cene, samo u KG to izgleda jos nisu naucili i pored ociglednih lekcija iz prakse a sto je vidjeno kasnije tokom 90tih sa ogroomnim skartom. bilo je godina i sa 90+% skarta u proizvodnji !

            da te ne plasim, ako nadjes dobrog Juga iz tih vremena on ce vrlo verovatno i dalje dobro sluziti bez obzira na godine, mnogo bolje nego mnogi navodno na papiru noviji po poreklu godista.

            postoje serijeJuga i sa automatikom i sa klimom, automatik izbegni jerdelova nema ni pod razno a klima u Jugu je vrlo cool deo opreme.

            takodje, ako ne smeta tip, Yugo Cabrio je takodje vrlo visokogo kvaliteta ( za KG pojmove) u vecem delu godista kada je vrsena proizvodnja jer je uglavnom isao za Italiju a neprodati visak se vracao u zemlju malobrojnim kupcima.

            inace jedan kuriozitet iz tog doba, Cabrio Yugo je bio jedan od retkih auta sa pravim zadnjim staklom koje se greje zimi umesto plastike. recimo Mercedes je tih godina imao plastiku (jeftinije bitno u izradi) tako da je marketing Zastave imao ideju to je mogla biti znacajna prodajna poruka.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • bakara
              CBC Senator XXL
              • 29.01.2005
              • 977
              • nBGd

              #21
              @brick
              Vidis to sa yugo cabriom ti u opste nije losa ideja, cak sam njih vidjao po oglasima, averujem i da mi je veca sansa njega da nadjem nego tog metalik plavog...
              Nego dajte onda nesto korisno o tim kabriima, kakvi su za zimu, jel prokisnjavaju (zastava je to... ) koji su se motori ugradjivali, kakva je kod njih limarija...u opste na sta obratiti paznju...
              I kakva je situacija kod njega za ugradnju plina?
              U fabiu bi me plin kostao 1200e pa sam privremeno odustao, jer mi je bolje zeni da kupim yuga i u njega da ugradim plin, i da ga imam kad `ocu da ustedim...
              pozdrav

              Comment

              • Danilo
                CBC Senator XXL
                • 02.10.2004
                • 908
                • Beograd, Dorcol

                #22
                Ako uzimas kabria, onda 1.3 EFI.
                www.blindmanmotorsport.com

                Comment

                • Lucky
                  CBC Veteran
                  • 08.12.2004
                  • 184
                  • Prokuplje

                  #23
                  Vidi 90% njih prokisnjava, bar oni koje sam ja gledao, inace velika vecina njih koji su na prodaju su teski krsevi koji su svoj radni vek zavrsili poodavno, jer dobrog kabria retko ko hoce da proda

                  Bitno ti je da su mu plastike sve na broju i da nisu ispolomljene i da krov funkcionise,

                  U to vreme kada je pocela proizvodnja bio je jedan od redjih kome se krov podizao/spustao na dugme, za razliku od konkurencije:Golf I Cabrio, Pug 205..

                  Najcesce se srecu sa 1.3 motorima bilo karb. ili EFI sistemom napajanja goriva, dok jedan mali broj je sa 1.1 motorom i dvogrlim Weberom a neki imaju i fabricki klima-uredjaj

                  Comment

                  • bakara
                    CBC Senator XXL
                    • 29.01.2005
                    • 977
                    • nBGd

                    #24
                    E pa ja kupio yuga 55, bele boje `92 godiste, prva farba, neudaran (mozda malo greban) za 1000e...
                    Pa bih sad imao jos poneko pitanje:
                    zbunjuje me unutrasnji enterijer, auto je 92 godiste, a enterijer je braon, zar to nije bilo u onim yugicima do 90tog godista, mada je gotovo sve braon? Isto tako "nebo" je mekano....a cini mi se da bi trebalo biti plasticno!
                    Poklopac rezervoara ima onaj zaseceni cosak, ja sam davno vozio yuga (91godiste) i imao sam sivi enterijer a poklopac rezervoara je bio "na kljuc"...
                    Isto tako ovaj yugo ima ona prelamajuca sedista, a moj (91) je imao ona sto se cela podizu....
                    Zanima me da li je sve ovo islo u "kompletu" 92ge godine, ili je krpljeno?
                    Inace na autu nisam imao nikakve zamerke, sve je ispravno, uredno, nista nije polomljeno...
                    pozdrav

                    Comment

                    • sri98
                      Admin od Trpeze
                      • 24.10.2004
                      • 7262
                      • Republic of Konjarnik
                      • Toyota Corolla E 210

                      #25
                      92 je Zastava vec bila u problemima sa delovima koje su ranije pravile firme iz Slovenije i Hrvatske, te su sklapali automobile od zaliha koje su bile predvidjene za razne modele (prvenstveno za izvoz).

                      U skladu sam tim je sasvim normalno da imas obarajuca sedista, cajger u miljama, kasete na stranicama vrata itd (izvoz).

                      Ja sam imao yuga 55, takodje 92, bio je sivi, sa obarajucim sedistima, bosch komutatorom, dvoglim karburatorom i katalizatorom, drugacije rasporedjenim indikatorima na cajgerima, svi prekidaci su imali osvetljenje, a cak sam imao i zvucni indikator nevezanog pojasa.

                      Zato nisam imao zadnju policu i upaljac.

                      Generalno, od 92 do 94 je sve moguce sto se tice enterijera i ponekih drugih delova.
                      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                      Comment

                      • DejanV
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2005
                        • 682
                        • Beograd

                        #26
                        Moj Yugo je preuzet 16 novembra 1994 godine. Na parkingu predvidjenom za bar 150 vozila, mogao sam da biram jedan od jedan, a i taj se jedva video od nabujalog korova.

                        Sto se karoserije tice, imao sam puno srece, jer se posle 11 godina pokazalo da je jako dobra, nigde rdje. Istina, bio je krecen dva puta od onda, prvi put iz nuzde, jer me je neki kreten ostrugao po celoj suvozackoj strani, a drugi put pre par meseci, jer sam ja hteo da ga osvezim.

                        Sto se delova tice, tek tu sam imao srece. Na primer, celo kvacilo je imalo uliveno "Sachs" na sebi, kablovi za svecice su bili silikonski Bosch, itd. Za 75.000 km, koliko sam sa njim presao pre ovih radova, odnosno 9 godina, samo dva puta me je ostavio na drumu. Prvi put zbog razvodne rucice, jer je neka ****** stavila r. rucicu sa grafitom (???), srecom pa stade tik ispred auto elektricarske radionice na izlazu iz Zrenjanina, pa sam za 5 minuta opet bio na drumu, sa novom r. rucicom sa mesingom. Drugi put ipsred generalstaba na usponu, crce pumpa za gorivo; pokupi me AMSJ, inace 100 metara dalekood moje kuce, 500 dinara i izadjoh sa novom pumpom ugradjenom.

                        Medjutim, dve napomene. Prvo, sve sam presekao na pola - oni kazu zamena ulja na 10k km, ja menjam na 5k km, oni kazu ulje u menjacu 20k km, ja na 10k, i to strogo Castrol iz proverenog izvora. I drugo, odmah sam mu zastitio donji postroj - zna se sta beogradska so moze da uradi vozilu, pa sto da ja ispitujem da li ce i meni?

                        Dakle, malo veci troskovi tekuceg odrzavanja, ali za uzvrat, i veca pouzdanost.

                        Ako hoces savet, na njemu zameni, bez obzira na stanje:

                        1. Termostat, ugradi onaj sa Lancia vozila, odlican je;
                        2. Termo davac, opet sa Lancia, on je dvostepen, ali kada ti zakuca temp. motora, drzi je i tacka, nema zezanja;
                        3. razmisli o elektricnoj pumpi za gorivo. Mozda ti ne treba zbog performansi, ali je daleko kvalitetnija i pouzdanija od Zastavine.

                        O tuningu kasnije.

                        Pozdrav,
                        DVV
                        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #27
                          @ DejanV " i to strogo Castrol iz proverenog izvora " ...
                          OBASJAJ I NAS !?! =]
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • Danilo
                            CBC Senator XXL
                            • 02.10.2004
                            • 908
                            • Beograd, Dorcol

                            #28
                            Originally posted by DejanV
                            3. razmisli o elektricnoj pumpi za gorivo. Mozda ti ne treba zbog performansi, ali je daleko kvalitetnija i pouzdanija od Zastavine.
                            Koja-gde-koliko?
                            www.blindmanmotorsport.com

                            Comment

                            • bakara
                              CBC Senator XXL
                              • 29.01.2005
                              • 977
                              • nBGd

                              #29
                              Pa dobro sve to ali mi niko ne odgovori na ovo
                              zbunjuje me unutrasnji enterijer, auto je 92 godiste, a enterijer je braon, zar to nije bilo u onim yugicima do 90tog godista, mada je gotovo sve braon? Isto tako "nebo" je mekano....a cini mi se da bi trebalo biti plasticno!
                              pozdrav

                              Comment

                              • Danilo
                                CBC Senator XXL
                                • 02.10.2004
                                • 908
                                • Beograd, Dorcol

                                #30
                                Edit 012: Ne citirati post iznad.

                                Originally posted by sri
                                Generalno, od 92 do 94 je sve moguce sto se tice enterijera i ponekih drugih delova.
                                www.blindmanmotorsport.com

                                Comment

                                Working...
                                X