Colt je bez premca u toj konkurenciji, moj izbor.
Vasa preporuka?
Collapse
X
-
Originally posted by sri98Trenutno je 9 za Colta, 3 za Pezoa i 1 za Swifta. Valjda je jasno???
Salim se naravno,ali ako je tezina naj vazniji faktor onda ipak swift,ako nije toliok vazno onda COLTTurbos make torque,and torque makes fun
Comment
-
-
Pezo, naravno.
309, iako ruzan, je jedan od mehanicki dosta pouzdanih automobila, odrzavanje smejurija (ako se redovno radi), a mehanika, pogotovo 1.6 motori su prakticno nepoderivi.
Swift je pre klasa sa 205 ako se vec poredi jedno sa drugim. Mozda mu se motor i ne kvari, to ne znam, ali je sto se tice kvaliteta ostalih komponenti, izrada je na tako jadno niskom nivou, kao i limarija velikom broju slucajeva, da mi se ne cini kao dobar izbor.
Colt...ne znam, mozda i valja necemu, ali ja ga ne bi ni pogledao, iskreno.
U toj klasi, i od tih auta, ja bih najradije nasao neku od onih starih Corolla - znas one s kojima je Genex svojevremeno napravio bum, sve odreda sive metalik, 1.3, i potpuno su neunistive. E ako hoces STVARNO dobar auto za te pare, to uzmi. Iznenadices se kako drze cenu.
Comment
-
-
Izbor se na kraju ipak sveo na Swifta 1,3 gs. Sta reci, mali lepo povlaci, 116hiljada presao, 1990god, dobio sam uz njega i servisnu knjizicu tako da to nije sporno. Lepo koci, drzanje na putu mi ne izgleda nesto kvalitetno, ali s obzirom da sam presao iz Bmw-a, nije za uporedjivanje. Ima doduse neke divce prednje gume ali nove, mekane sa dobrom sarom. Kuka, siber, mali krovni spojler su sve stvari na koje uopste nisam racunao ali sam ih dobio usput. Maksimalna mu je deklarisana na 165km/h, sto jos nisam probao, ma pogledajte slike pa mi recite kako vam se cini. Cena, pa rekose mi da sam ga preplatio, ali bilo mi je bitno da je malo presao, ovo ostalo se lako da srediti, 650evra.
A ovo je ono sto mi je bilo pomalo smesno, nije zavareno na lonac nego jednostavno preko standardnog izduva.
Comment
-
-
ma super bre...dzabe...a izgleda ko nov...ovde je takav min 2000 evra.
sta te cudi?...izduv....pa tako je to...bar ovde kod nas ima da se kupi...i samo na vuces na cev od auspuha..i ima 3 srafa koja se malo urezu u cev od auspuha...i tako stoji , nema šanse da spadne.
extra auto za malu lovu...Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Hvala Zok!
Izgleda fino i jeste fin ali nista extra, danas sam primetio da ima dve rupe u onom limu ispod soferke, prednja krila su prefarbana, amortizeri petih vrata su oslabili tako da cim okacim dasku za njih odmah padaju. I zvucna izolacija mu je zaista slaba. Do 120 i nekako a to je na 3000o/min u petoj, ali preko je vec bucan. Ali dobro, sve se to da srediti.
Comment
-
-
pazi auto je bez obzira na cenu pristojan(naravno ja vidim samo slike)
ali je za 650 evra extra-mega auto....
moj prijatelj je ovde platio motor MZ125 iz 1989 godine...500evra..pa ti vidi...Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Lep auto, vredi te pare... Ovde vredi bar 3x toliko... Imao sam svojevremeno (na kratko) Swifta GTi, lepi su to autici za cimanje po gradu, ali je meni najvishe smetalo to shto si i sam neveo - ponashanje na putu i slabu zvuchnu izolaciju.
U svakom sluchaju ti zhelim da te dobro i dugo sluzhi
Pozz
Comment
-
-
Lep autic,svidja mi se (ne zato sto i ja imam isti) i siguran sam da se neces pokajati
Nego mi nesto nije jasno ,ima oznake od GS ,a sedista i volan(i ostatak enterijera) od GTi-a imas li ideju zasto je to tako?Turbos make torque,and torque makes fun
Comment
-
-
Auto ti je za te pare stvarno extra.Sa srecom da ga vozis.
Comment
-
-
Hvala svima na lepim zeljama, sto se tice oznake GS, dok sam pratio oglase, video sam oznake GL, GS, GLX, GSX i naravno GTi.
Razlika izmedju GS i GL je samo u tom sportskom paketu opreme, L je kao standard a S kao sport. Mislim da je paket opreme u GTi ipak bar za nijansu jaci od ove u GS-u, plus spojler napred nazad i na sajtnama. X oznaka je za cetvoro vrata.
Danas zamenio filter za ulje i ulje.
Comment
-
Comment