supercharger i turbo sekvencionalno vezani...by... :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    #16
    ok, naravno da ce visak vazduha da izadje na WG od one prve...e sad meni nije jasno kakve ces turbine da koristis...

    logicno bi bilo da je prava manja a druga veca...pa ona mala pokriva lag one vece...i onda ona veca nastavlja bez one male...

    ali nije mi jasno da ako budu dve iste...kako ce onda...nikako mi nije jasno...

    npr. recimo uzmes neki izvor sto daje 1l/s a crevo koje ima protok po poprecnom preseku 5l/s i uzmes i nakazis ga na neki rezervoar sto ima ventil sa protokom 1.5l/s i? koja je svrha tog creva???.... i ****s primer...kada ga niko nece razumeti...
    Injection is good,but I'd rather be blown!

    Comment

    • @lix
      CBC Senator XXL
      • 17.12.2004
      • 875
      • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

      #17
      mmmmmmmm maping & dyno RULES
      Što više za što manje

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #18
        Da probam ja

        Prva turbina radi WG prve turbine ide na ulaz druge,dok prva radi WG druge je otvoren i ona
        ne radi ,kad treba druga da pocne da radi zatvara se WG na drugoj ,a otvara na prvoj.

        Da li sam bliz ili i nisam bas
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #19
          Hmmm... Nisam siguranda sam razumeo Ivvana...

          Prva turbina radi na manjim obrtajima motora tj. sa malo izduvnih gasova. Kada se kolicina gasova poveca, WG se otvara i visak izduvnih gasova ide u drugu turbinu.


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • @lix
            CBC Senator XXL
            • 17.12.2004
            • 875
            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

            #20
            Da, visak ide u drugu, a druga "dopumpava" . Logicno? Ili ne?
            BOOST?
            Što više za što manje

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Hehe.. pazite:

              Turbine imaju deo koji radi na izduvnim gasovima, a imaju i kompresorske strane
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • mirdza
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2005
                • 2437
                • Katowice (PL) / Banja Luka
                • AGP / W126

                #22
                lijepo...
                citao sam u nekim svabskim novinama da VW pocinje za godinu-dvije da radi motor 1.4 kompresor+turbo... obecavaju nekih strasno puno konja iz 1.4 (nesto oko 200KS ako se dobro sjecam)
                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  VW pusta taj motor za par nedelja u prodaju, auti su vec u salonima...
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #24
                    Golf GT sa TSI motorom 1.4L sa 170 ks i 240 Nm. 22500 Evra u Nemackoj. Spremaju se i 1.6 i 2.0L.
                    @Black Knight- to sto te zanima je na slici br.2 Control Valve, obicno je elektronski kontrolisan, plus u Golf slucaju Sc se kontrolise elektromagnetnim kvacilom remenjace koja "iskljuci" kompresor. Vrlo slicno je i sa 2 turbine, i wastegate se za tu svrhu ne koristi.

                    Boost or bust...

                    Comment

                    • @lix
                      CBC Senator XXL
                      • 17.12.2004
                      • 875
                      • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                      #25
                      Pa jel su sa ovim uspeli da naprave ravnu kakrakteristiku obrtnog momenta?
                      Što više za što manje

                      Comment

                      • Nenad
                        CBC Senator XXL
                        • 06.01.2005
                        • 1364
                        • BBgd/Mow

                        #26
                        240Nm od 1750 do 4500 a 200Nm vec od 1250
                        Boost or bust...

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          240Nm od 1750 do 4500 a 200Nm vec od 1250
                          ovo bas dobro potegne, mmmm

                          ode TDI u peMziju izgleda.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Black Knight
                            CBC Senator XXL
                            • 13.10.2004
                            • 2020
                            • Novi Beograd, kicblo

                            #28
                            ali zato dolaze CDTI
                            Injection is good,but I'd rather be blown!

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #29
                              Sada sam na odmoru 2 nedelje vozio ovu novu Astru CDTI 1.3L sa 3500km predjenih. Osim sto je stedljiv motor vrlo je tuzan.
                              Nadam se da ce uskoro da izbace ove dizelase sa sekvencijalnim turbinama, to bi trebalo da bude dobro. Motori su 1.9 od Alfe i Opel je u laboratorijama uspeo da izvuce 270KS iz njih, naravno na ulicu ce izaci deforsirani.
                              Boost or bust...

                              Comment

                              • Wiz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3104
                                • Nish

                                #30
                                Taj 1.3 CDTI je samo zato i stavljen u Astru,zbog potrosnje,inace po meni je greska ali sta ces ima raznih trzista i poreskih olaksica na kubikazu,tako da nekada ubace i motor koji ne odgovara toj sasiji 1.2 kod Astre G recimo

                                Comment

                                Working...
                                X