Elem... ne nadjoh nista o ovome, pa rekoh da pitam.....
Duze vreme sa vise strana, cujem razlicite komentare, izmedju ostalog od ljudi kod kojih vrsim teh. pregled vozila, da ce po novom ZOBS-u biti znatno poostrena kontrola izduvnih gasova na vozilima....
E sad....sta to znaci za onog ko dodje sa ,
pod a) Starim golfom dizelom (samo primer,moze bilo koji drugi koji trosi D2 i nema cat.)
b) Fiat Stilom jtd kome je zapusen EGR ventil i izvadjen cat.( ili bilo koji drugi savremeni CR dizel)
c) Benzincem na pr. reda Fiat, Opel, Skoda (opet ko zna sa kakvim EGR ventilom i catal.)
d) Benzincem sa plinom (bilo kojim)
Zanima me da li ce doticni automobili uopste proci tehnicki, ili ako prolaze da li ce biti dodatnog lupanja po dzepu tipa Eko takse kao u EU tj. kako ce se to klasifikovati? Od ove drzave vise me nista ne moze iznenaditi
tako da uz sve ostale nebuloze koje su predstavljene u novom ZOBS-u moguce da cemo placati i dodatne poreze na ekologiju, kubikaze, dizelase, benzince, plin(bez obzira) itd....
Da li neko zna nesto konkretno?

Duze vreme sa vise strana, cujem razlicite komentare, izmedju ostalog od ljudi kod kojih vrsim teh. pregled vozila, da ce po novom ZOBS-u biti znatno poostrena kontrola izduvnih gasova na vozilima....

E sad....sta to znaci za onog ko dodje sa ,
pod a) Starim golfom dizelom (samo primer,moze bilo koji drugi koji trosi D2 i nema cat.)
b) Fiat Stilom jtd kome je zapusen EGR ventil i izvadjen cat.( ili bilo koji drugi savremeni CR dizel)
c) Benzincem na pr. reda Fiat, Opel, Skoda (opet ko zna sa kakvim EGR ventilom i catal.)
d) Benzincem sa plinom (bilo kojim)
Zanima me da li ce doticni automobili uopste proci tehnicki, ili ako prolaze da li ce biti dodatnog lupanja po dzepu tipa Eko takse kao u EU tj. kako ce se to klasifikovati? Od ove drzave vise me nista ne moze iznenaditi


Da li neko zna nesto konkretno?

Comment