Originally posted by starac vujadin
Audi vs. BMW vs. Mercedes 1357mi put. split iz Noviteta
Collapse
X
-
Audi vs. BMW vs. Mercedes 1357mi put. split iz Noviteta
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?Tags: None
-
-
Re: Premijera Audija RS5 28. Novembra
Originally posted by civiOriginally posted by starac vujadinA nismo se razumeli - mislio sam da pitas da li ce imati quattro pogon...
Motor ce biti iz Audija RS4 i R8..."visokovrteci" atmosferac. Trebalo bi da ima nesto vise snage (oko 450ks) sto je dosta preko 100ks/l, ali i ako ostane na staroj snazi to je ok. Super je taj motor...
Audi nije "morao" nista...jednostavno su stavili jacu varijantu u R8. Cak sta vise prvi testovi R8 V10 govore o nesto boljoj izbalansiranosti verzije sa V8 motorom. Ovim nista lose ne mislim o verziji V10 jer je i ona strasno hvaljena, a tu razliku obicni smrtnici ne bi primetili u voznji - pre bi primetili nesto vise snage jace verzije i verovatno je da je prvi utisak na na strani V10.
Sledeca bitna stvar je da je Audi sve planski uradio i time malo obmanuo javnost, a i Lamborghini...ovo uslovno receno jer je Lamborghini Audijevo vlasnistvo - vise se odnosi na ljubitelje Lamborghinija. Kada su razvijali R8 vise puta su javno deklarisali i odgovarali na novinarska pitanja da R8 nikada nece biti konkurencija za Gallardo i da ce Lamborghini uvek biti stepenik iznad. To su planski uradili jer nisu znali kako ce R8 biti docekan, kako ce se prodavati, i uopste kako ce Audi biti docekan u segmentu gde nikada ranije nije bio. Zbog toga je logicno i jedino moguce bilo da stave V8 motor. Kada su videli da je sve proslo ok i da je R8 pokupio brdo pohvala, naravno da su krenuli sa sirenjem palete modela i da ih bas briga za ono sto su obecali javnosti.
Dobra stvar kod Audija sto postoji gomila verzija, motora i svako moze da bira sta hoce. Imate TT RS, S4, RS5, S6, RS6, R8, pa birajte sta hocete...s kojim hocete menjacem...kabrio ili cvrsti krov...atmosferce, turbo masine, kompresorce...Po meni, Audi ima najbolje rasirenu paletu modela i motora u auto industriji, mada umeju da guse sami sebe. Mislim i da to namerno rade, jer imaju para pa mogu to da izdrze, a i bolje da kupac u salonu razmislja izmedju A4 Quattro, A4 Allroad quattro ili Q5, npr...nego da ide po drugim salonima.
Comment
-
-
Comment
-
-
Re: Premijera Audija RS5 28. Novembra
Originally posted by starac vujadinCak sta vise prvi testovi R8 V10 govore o nesto boljoj izbalansiranosti verzije sa V8 motorom.
Originally posted by starac vujadinDobra stvar kod Audija sto postoji gomila verzija, motora i svako moze da bira sta hoce. Imate TT RS, S4, RS5, S6, RS6, R8, pa birajte sta hocete...s kojim hocete menjacem...kabrio ili cvrsti krov...atmosferce, turbo masine, kompresorce...Po meni, Audi ima najbolje rasirenu paletu modela i motora u auto industriji, mada umeju da guse sami sebe. Mislim i da to namerno rade, jer imaju para pa mogu to da izdrze, a i bolje da kupac u salonu razmislja izmedju A4 Quattro, A4 Allroad quattro ili Q5, npr...nego da ide po drugim salonima.NORTH SIDE BOYZ
Comment
-
-
Re: Premijera Audija RS5 28. Novembra
=''starac vujadin'']A sto bi morao da donese nesto fundamentalno novo? Svi njegovi konstrukcioni sklopovi su dovoljno savremeni i za vise od dve-tri godine i samo su to uparili sa njihovim najsportskijim motorom. Sta je trebalo da urade - da stave baterije, ili sta vec...
RS5 će izaći na tržište kao skoro dve tone težak model sa ogromnim V8 motorom, koji troši između 20 i 30 l/100 km u trenutku kada se već za masovnu upotrebu finaliziraju tehnologije poput plastike ojačane karbonskim vlaknima, sistemima za nadoknađivanje energije izgubljenje kočenjem, za konverziju toplote u elektro-energiju itd. Sam Audi će primenom novih tehnologija i materijala vrlo brzo izbaciti modele koji će u proseku biti lakši i do 300 kg u odnosu na svoje uporedne prethodnike sa posledično ogromnim dobicima u performansama, uživanju u vožnji i ekonomičnosti.
Polovni RS4 ili R8 su mnogo bolja opcija od RS5, jer nude ili isto u slučaju RS4 ili veću ekskluzivnost i uživanje u vožnji u slučaju R8. Takođe, tu je Audi TT RS kao pravi moderni sportski automobil - izuzetno brz i efikasan, a uz to za trećinu jeftiniji od RS5 i sa jeftinijim održavanjem. RS5 će služiti samo da bi Audi imao aktuelnog rivala BMWu M3 i dao legitimitet RS odnosno Quattro Gmbh odeljenju kakav imaju M i AMG. Neće imati nikakav halo efekat, jer je za njega opravdano zaslužan monstruozni RS6. Po meni, da je Audi odlučio da ne razvije RS5 niko ne bi ni primetio da nedostaje.
Originally posted by starac vujadinDobra stvar kod Audija sto postoji gomila verzija, motora i svako moze da bira sta hoce. Imate TT RS, S4, RS5, S6, RS6, R8, pa birajte sta hocete...s kojim hocete menjacem...kabrio ili cvrsti krov...atmosferce, turbo masine, kompresorce...Po meni, Audi ima najbolje rasirenu paletu modela i motora u auto industriji, mada umeju da guse sami sebe. Mislim i da to namerno rade, jer imaju para pa mogu to da izdrze, a i bolje da kupac u salonu razmislja izmedju A4 Quattro, A4 Allroad quattro ili Q5, npr...nego da ide po drugim salonima.
Audi, vrlo važno, nema četvorocilindrični bi-turbo dizel motor u ponudi. Tako nešto trenutno imaju svi proizvođači i iz Francuske, Italije, Japana, a da ne pričamo o direktnim rivalima poput Mercedesa, koji je postavio rekord napravivši motor (250 CDI) koji ima najveći obrtni momenat po litri zapremine od svih motora uopšte.
Comment
-
-
Re: Premijera Audija RS5 28. Novembra
RS5 će izaći na tržište kao skoro dve tone težak model sa ogromnim V8 motorom, koji troši između 20 i 30 l/100 km
kada se već za masovnu upotrebu finaliziraju tehnologije poput plastike ojačane karbonskim vlaknima, sistemima za nadoknađivanje energije izgubljenje kočenjem, za konverziju toplote u elektro-energiju itd.
Takođe, tu je Audi TT RS kao pravi moderni sportski automobil - izuzetno brz i efikasan, a uz to za trećinu jeftiniji od RS5 i sa jeftinijim održavanjem
RS5 će služiti samo da bi Audi imao aktuelnog rivala BMWu M3 i dao legitimitet RS odnosno Quattro Gmbh odeljenju kakav imaju M i AMG. Neće imati nikakav halo efekat, jer je za njega opravdano zaslužan monstruozni RS6. Po meni, da je Audi odlučio da ne razvije RS5 niko ne bi ni primetio da nedostaje.
Ja se ne slažem
Audi je prvi na tržište lansirao DSG menjač (za poprečno postavljene motore) u prvoj generaciji TTa, kao i prvi put spojio direktno ubrizgavanje i turbo nadpunjenje u motoru 2.0 TFSI. To je bilo davno. Audi kao pionir te tehnologije je uspeo da izbaci DSG za uzdužno postavljene motore tek ove godine, koji je ispao lošiji od onog za poprečno postavljene motore, a uz to ga je dobrano pretekao BMW...Sto se tice menjaca - naravno da je ispao losiji jer bolji i ne moze biti. To nema veze ko ga je pravio. Sto vise Nm i vise snage, to slabije radi duplo kvacilo..ostaje jedino da se ta prirodna mana umanji s godinama razvoja. I BMW nije pretekao Audi sa tim menjacem. Audi je krajem prosle godine izbacio 7-stepenu transimisiju koja trpi do 550Nm, ali vec ranije je imao u ponudi 6-stepenu za do 350Nm.
Audi, vrlo važno, nema četvorocilindrični bi-turbo dizel motor u ponudi.
Comment
-
-
Re: Premijera Audija RS5 28. Novembra
Oni nisu konkrencija. Ljudi koji budu kupovali RS5 su drugacijeg profila. Za odrzavanje 5-cilindricnog navijenog turbaka cemo da vidimo koliko je jeftinije. TT RS ima u ponudi samo manuelni menjac (meni ne smeta, ali da spomenem...). Koliko citam, auto je vanredno brz i eksplozivan, ali ne bas zabavan za voznju...dosadno efikasan auto...ali ok to je subjektivna stvar...
Nezavisno od TT RS, postoji jedan problem kod tehnoloskih naprednih automobila koji treba da time pokazuju svoju nadmoc - a to je kada to ne uspevaju, sto se cesto desava. Najbolji primer su neki americki autmobili koji za manje para sa prostom tehnologijom uspevaju da imaju iste takve perfomanse, a razlika u ceni je tolika da nikakva vorsprung durch technik prica ne moze da prodje. Tako i TT RS to ne uspeva protiv dinamicnijeg Caymana, mnogo jeftinijeg Nissana 370z, itd...
Ti ocigleno imas vrlo dinamicno shvatanje sta je sveze i bajato - ja to ne mogu da ispratim...Sto se tice menjaca - naravno da je ispao losiji jer bolji i ne moze biti. To nema veze ko ga je pravio. Sto vise Nm i vise snage, to slabije radi duplo kvacilo..ostaje jedino da se ta prirodna mana umanji s godinama razvoja. I BMW nije pretekao Audi sa tim menjacem. Audi je krajem prosle godine izbacio 7-stepenu transimisiju koja trpi do 550Nm, ali vec ranije je imao u ponudi 6-stepenu za do 350Nm.
Pa, hajde ako kazes da je to vrlo vazno...Napravice oni to, cekaj polako, tek su presli nedavno sa pumpe dizne na common rail. Ali, nesto ne vidim da im neko spocitava nedostatak bi-turbo dizelasa.
Audi jeste odličan, ali nije broj jedan na tržištu, kao što hoćeš da impliciraš.
Comment
-
-
Re: Premijera Audija RS5 28. Novembra
...Audi RS4 je takodje bio zabavan za voznju, pa nekako ispade uz R8 da najvise sanse za zabavu imamo ako se vozimo sa tim V8 motorom...malo se salim jer mislim i da su S3 i TT 2.0 takodje zabavni za voznju...
...Ja sam verovatno jedna od poslednjih osoba koja perfomanse automobila gleda pre svega kroz ubrzanje...uopste nisam na to mislio...TT RS ima sjajne perfomanse, ali nije sve u tome.
...koliko dugo Audi ima u ponudi 6-stepeni S-tronic?
...sto se tice hibrida, bas sam citao u auto motor und sportu intervju Audijevog CEO pre neki mesec, koji je izjavio da ce Audi da krene sa hibridima onda kada ta tehnologija bude garantovala premium kvalitet i vrhunski ugodjaj u voznji i da u bliskoj buducnosti ne treba ocekivati Audi hibrid. Mozda je izgovor, mozda ne, ali tako je.
...Audi je odlican, a u mnogim stvarima najbolji. Najbolji je u promociji svojih vrednosti i dostignuca ne libeci se da prekraja cinjenice oje mu ne ideu na ruku. Prosle godine su imali globalnu promotivnu kampanju u kojoj su se hvalili sa svojih 4-5 fundamentalnih tehnickih dostignuca u kojima su bili, po njihovim recima, prvi u autmobilskom svetu. Od tih nabrojanih samo je jedno od nabrojanih bila stvarno njihovo dostignuce. Medjutim, ono sto je bitno je da Audi trendseter i da ga uglavnom drugi prate u skoro svemu, jos od aerodinamicnog Audija 100 iz `83. Medjutim, najbitnije za Audi i jako lose za BMW i Mercedes je da je Audi postao bolji u njihovim "core values" koje su BMW i Mercedes pomalo napustili zeleci da se poboljsaju u drugim poljima, zaboravljajuci na ono u cemu su bili najbolji. BMW je zapostavio svoju poznatu dinamicnost u voznji, ublazio sportsku notu i bacio akcenat na tehnologiju, udobnost i jedinstveni dizajnerski prilaz (za vreme Banglea). Mercedes je otupio svoj imidz udobne, konzervativne firme vrhunskog kvaliteta, zeleci da se priblizi sirem krugu kupaca i poprilicno okrnjio ugled po pitanju kvalieta. Audi je uleteo u taj prazan prostor i preuzeo primat u skoro svim poljima nad najvecim rivalima. Naravno, sve je podlozno promenama i sve se moze promeniti, ali posto su 20 godina jurili da stignu Mercedes i BMW i da zadobiju postovanje, sada kada su to uspeli nece to lako ispustiti.
Comment
-
-
Re: Premijera Audija RS5 28. Novembra
U potpunosti se slazem sa konstatacijom da Mercedes i BMW gube polako svoju reputaciju zeleci veci deo trzisnog kolaca. Tu se poslednih godina Audi i te kako "uvalio" sa celokupnom svojom gamom.
Mislim da su i Mercedes i BMW zadnje vreme izgubili na imidzu, a da je Audi i te kako usao u njihov rang. Dovoljno je samo pogledati koliko je cenjen A8 kod drzavnika, a ranije bil sve same S klase. Takodje A6 zamenio E klasu i BMW 5. Takodje npr. novi A4 i BMW 3, pa po meni je Audi za klasu lepsi, iako mnogo vise cenim BMW. Nekako mi cak i smeta kad mi neko poredi Audi sa Mercedesom i BMW, ali uspeli su i svaka im cast.
Sto se tice ovog... Pa sta, lep auto, ubacili jak motor za odredjenu klijentelu i ne sumnjam da ce uspeti.
Comment
-
-
Re: Premijera Audija RS5 28. Novembra
Originally posted by starac vujadin...koliko dugo Audi ima u ponudi 6-stepeni S-tronic?
Medjutim, ono sto je bitno je da Audi trendseter i da ga uglavnom drugi prate u skoro svemu, jos od aerodinamicnog Audija 100 iz `83.
Audi je redefinisao rally takmičenje i to je sve. Eventualno je imao nekakav uticaj sa lansiranjem RS4. Tada je BMW morao da uloži više u razvoj M3 kako bi održao razliku u odnosu na Audija. Takođe, tu je i R8 kao model koji nema konkurenciju, ali njega ne bi ni bilo da nisu došli u posed Lamborghinija, što je druga priča. To je sve. U svemu ostalom su kasnili u odnosu na konkurente po par godina. Ima puno primera, ali hajde evo nekoliko zicera - koliko im je trebalo vremena da odgovore na prvi 530d? Koliko im treba da izbace konkurenta modelima 535d ili 335d? Da li će i kada imati odgovor na novi 740d?
Da li je jedan model Audija izazvao takve promene na tržištu kao što je to izveo BMW X5 ili Mercedes CLS, da ne idemo još dalje u prošlost? Ko koga u tom segmentu kopira?
Audi nema tradiciju, koju imaju BMW i Mercedes i ako je sada uspeo da ih dostigne na njihovu žalost svet se okrenuo naglavačke, a oni su kao što vidimo najmanje spremni da se prilagode i opet se vraćaju tamo gde pripadaju - na treće mesto. A Lexus ima ozbiljne resurse i potencijal da se probije u novoj konstalaciji...
Comment
-
-
Re: Premijera Audija RS5 28. Novembra
sve vreme citam sta pises i cutim ali ovaj put si preterao u pametovanju. prvo izlazis na crtu sa pricom na pamet nekom ko je dugi niz godina u automobilizmu (starac vujadin). drugo, kao i uvek svet prica jedno a ti drugo. ok, svako ima pravo na svoje misljanje ali ti ga brate mili pretera. dajes sebi za pravo da kazes da je necija prica nebuloza a ustvari je obrnuto...
deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
Comment