Mercedes A170 dizel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • detritus
    CBC Član
    • 12.04.2008
    • 20
    • BG

    Mercedes A170 dizel

    Jel ima neko iskustva sa ovim modelom A klase ( 1997-2004 ), da li se znaju neki problemi, stosekaze iz prve ruke ( ne mora samo ovaj dizel, vec cela A klasa, taj prvi model ) .
    Ako neko zna cene potrosnih delova, i sta vec slicno ( naravno sve iz originala ili kvalitetnih zamenskih, tipa kocnice ATE ili slicno )

    Da li moze da mi preporuci neki servis osim zvanicnog mercedesovog servisa, a da je proveren, pre svega kvalitetom, cena je u drugom planu?

    Ovo mi treba posto imam neku kombinaciju da uzmem pomenutog malishu, a nikad pre nisam vozio Mecku, znam da ih bije glas da je odrzavanje skupo, pa da mi ne bude skuplja dara nego mera. ( Trenutno vozim Stilo 1.8 dynamic, redovan servis na 8 hiljada je oko 150-170e, a veliki na 60.000 je oko 300-350eur....cisto poredjenja radi )......

    Eto, konkretno ukratko
    Hvala...
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Re: Mercedes A170 dizel

    Nije problem sto "Mecku" bije glas da je skupa za odrzavanje, svaki automobil te tzv. "premium" klase je skup, pa makar on bio i iz nizeg segmenta. Problem je medjutim sto je taj model daleko podbacio i malo cime mogao da opravda bedz Mercedesa koji je kao neki sinonim za kvalitetan, pouzdan i rentabilan automobil. Jako puno problema je pratilo celu prvu generaciju A modela, od tzv. afere "severni jelen", koja je doduse ispravljena serijskom ugradnjom elektronske kontrole stabilnosti, preko cestih problema sa elektrikom pa do simptomaticnih i ucestalih kvarova stuba upravljaca, manuelnih menjaca i neocekivano kratkog radnog veka seta kvalica na modelima sa diesel motorima. Ima tu jos simptomaticnih kvarova i problema ali da ne crnim bas toliko... U principu pozitivne strane su dobri motori, dosta prostora obzirom na klasu, dobra stabilnosti nakon pomenute revizije i dodavanja elektronskih "pomagala", kao i bezbednosni aspekt (4 zvezdice na Euro NCAP crash testu). Pored jako problematicne pouzdanosti, daleko ispod ocekivanog nivoa za Mercedes, problemi su i poprilicno neudobna voznja (opet nekarakteristicno za Merc) kao i dosta jaka cena na trzistu, koja kad se uzme sve u obzir mislim da predstavlja upravo kap koja preliva casu. Ne mislim da je A klasa dobar auto, tako govore i mnogi testovi, a potvrdjuju i mnogi vlasnici svojim iskustvima. U tom konktekstu navescu samo jedan podatak: na ispitivanju pouzdanosti koje je sproveo Topgear 2003. godine, Mercedesova A-klasa je od 137 modela automobila bila 12. ali otpozadi (dakle 126. na listi).

    Dakle, nemoj da se zaleces i dobro razmisli. Mercedes moze da napravi dobar i kvalitetan auto, ali prva A klasa to nije. Na tvom mestu ne bih uzimao u obzir taj auto, osim ako ta "kombinacija" nije bas, bas ekomonski povoljna pa cisto da zaradis nesta iz toga na prodaji na primer. A ako vec svakako hoces taj auto, moj ti je savet da zavuces ruku u dzep i odradis detaljnu proveru u nekom ovlascenom servisu ili nekom MB servisu gde ljudima mozes da verujes. Tako potrosen novac ce svakako biti dobra i pametna investicija.

    Pozz
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Dzoni_mkv
      CBC Senator XXL
      • 29.04.2007
      • 875
      • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

      #3
      Re: Mercedes A170 dizel

      Sve sto je Over naveo ces naci u bilo kom casopisu koji je testirao A klasu kao polovnjaka, sto je mnogo reprezentativnije nego pojedinacni primeri vlasnika. Moj prijatelj je vozio A klasu (benzinca doduse A 160) i sit se navozao sa tim autom. Zaista nije imao nikakvih problema od onih "glupavih" do nekih tezih oblika kvarova. Njegov auto je bio medju mladjima (kraj 2003) sa predjenih 40 000 km je kupljen. Kada ga je on vozio bio je star nepune dve godine. Presao je oko 80 000 i sa 120 000 je kasnije prodata. Ja sam se vozio u tom autu i uopste se ne secam da je bio neudoban. Naravno, nije kao E klasa (ko je to ocekivao promasio je za dve klase) ali nije nista losije nego C klasa te generacije. Sasvim korektno i sa neverovatnim konforom za putnike s obzirom na velicinu auta. Koliko ga je kostalo odrzavanje nemam pojma, auto je odrzavan u ovlascenom servisu po PS-u. Meni se uvek svidjala pozicija putnika jer se sedi visoko i pregledno. Po meni sasvim OK auto, mada (vec ti je over napisao) izgleda da dobro izvozena ume da pravi grdne probleme. Tako da ako nalazis neku iz zadnjih serija sa malom kilometrazom onda moze biti dobar izbor, sve ostalo..........
      I jos jedna stvar, moj majstor kada mu dodje A klasa sroci sve po spisku svim konstruktorima iste i slatko mu dodje da je zapali po njegovim recima. Kaze ovo nije proslo pored Mercedesa. Zasto? Uglavnom jako nepristupacna za rad, kvarljiva i skupa. E sad, na tebi je da odlucis. I ovo zapamti, taj auto NIJE nekvalitetan u smislu da se kvari nenormalno, nego se KVARI VISE od onoga sto je Mercedes navikao svoje musterije. Znaci, kvari se ko Italijan
      You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

      Comment

      • detritus
        CBC Član
        • 12.04.2008
        • 20
        • BG

        #4
        Re: Mercedes A170 dizel

        E, pa to. Ovaj Overov post je nesto sto sam procitao kao review na netu o klasi, pa nije bas predstavljalo novost. Ovaj info Dzoni znaci dosta, imam jos jednog drugara koji je 9 godina vozio A140 i kaze, samo servisi kad izbaci kompjuter i nikakvi problemi. Sad kazes, kvari se ko Italijan Ja vozim stilo i suprotno pricama, nikakvih problema nemam , pa sad ako bi mogao da se kvari kao moj italijan, ja bi bio presrecan
        Zvao sam juce ovlasceni servis, cene su kao za stilo 150-180 mali servis i 300-400 veliki, tako da nema neke preterane razlike tu. Samo mi cisto eto bitno, kao sto sam za stila znao da je problem elektronika i prednji trap, tako eto i ovde, sta bi trebalo obratiti paznju a da to izlazi iz okvira review-a polovnjaka na netu, znaci ono, neko ko ga je bas imao ili vozio kao ti.

        Comment

        • Dzoni_mkv
          CBC Senator XXL
          • 29.04.2007
          • 875
          • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

          #5
          Re: Mercedes A170 dizel

          Polako, nisam vozio taj auto jesam SE VOZIO Da ne bude zabune. Lepo sam ti napisao, covek je uzeo taj auto kada je bio "mladji" sa malom kilometrazom vozio ga, pa relativno malo, jer ako hocemo iskreno posle 120 000 - 150 000 problemi i pocinju Tako da ti moras naci neku dobro ocuvanu A klasu vodi racuna o servisima i menjaj sve na vreme i to mu je to. Nema neke preteranog mozganja. Review je uvek dobra stvar jer je statisticki uzorak veci. Eto ovaj prijatelj nije imao problema, ali mnogi jesu. Tako da znas sta mu je "falinka" ali ako si ti zadovoljan Stilom za koga vazi kuknjava da vise bude kod majstora nego kod tebe, (mislim tako kazu a eto ti imas dobro iskustvo) onda nema zime. Ako je primerak dobar zasto da ne.
          You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            Re: Mercedes A170 dizel

            Dzoni, ti rece da je tvoj prijatelj kupio A160 koji je bio nepune dve godine star i sa 40-ak hiljada predjenih kilometara. Pa naravno da nije ni mogao da ima probleme i vanredne izdatke sa njim, to je bio maltene nov auto. Pa i najgori brendovi danas znaju da naprave auto koji moze da "izdrzi" bar 100-tinak hiljada predjenih kilometara ili 4-5 godina (tj. otprilike dok ne izadje iz garancije) pre nekih vecih problema i vecih izdataka, a ne Mercedes. To iskustvo tvog prijatelja, koliko god pozitivno bilo iz njegove perspektive, mislim da u ovom slucaju moze samo da zavara coveka jer situacija sa prvom A klasom je daleko od nekakve "ruzicaste" kako se moze naslutiti iz te price.

            Medjutim, iako detritus nije napomenuo koja je kilometraza i koje je godiste ovog A170 primerka u pitanju, pretpostavljam da se radi o modelu koji je bar tri puta stariji od onog koji je tvoj prijatelj svojevremeno pazario, odnosno da se radi o daleko ozbiljnijoj kilometrazi. Ipak je to diesel a niko ne kupi diesela da bi ga prodao nakon prevezenih 40000 km. A kao sto sam napisao ranije, prvoj A klasi je nakon nekih 4 godine eksploatacije pouzdanost drasticno opadala i ono ispitivanje koje je izveo Topgear dovoljno govori o tome, iako to nije jedina stvar koja navodi na isti zakljucak kad je ovaj auto u pitanju. Bilo kako bilo, ne moze se na osnovu jednog pozitivnog iskustva izvlaciti generalni zakljucak, tim pre sto su okolnosti i razlike izmedju dva automobila u ova dva slucaja drasticne i (trebalo bi da budu) presudne u donosenju konacne odluke.

            @ detritus: cene odrzavanja nekog modela se ne "mere" (samo) po osnovu malih/redovnih servisa. Kao sto sam ti napisao ranije, karakteristicni problemi na prvoj A klasi su pored jako lose elektrike i letva volana, set kvacila (kratkog veka kod verzija sa diesel motorima), a jos jedna stvar su grejaci, cija je zamena (po iskustvima vlasnika) nemoguca misija, pa si recimo trebao da se raspitas i koliko naplacuju takve intervencije, a to sve mozes itekako da ocekujes da se "javi" bilo kad, jer se ne radi o autu kao iz onog prvog primera (40000 km). Sem toga, to je common-rail motor, opet, ako je kilometraza oko 150000 ili preko toga, to je vec pocetak kriznog perioda kad uvek mozes da ocekujes probleme sa diznama, pumpom, turbinom... Daleko od toga da je pravilo, ali da postoji itekako mogucnost - postoji. Pitanje je sta posle? Sem toga, ukoliko ga taj konkretan model ima, potencijalna opasnost je i plivajuci zamajac koji je "rak rana" modernih automobila sa cetvorocilindricnim dieselima pod haubom. I o tome itekako treba da vodis racuna i da imas u perspektivi i te i takve stvari, jer odrzavanje benzinca je jedno, a odrzavanje modernog dieselasa je nesto sasvim drugo. Bilo koji ozbiljan kvar sto se motora tice (da ne cuje zlo ) na sadasnjem autu mozes relativno lako da otklonis i za recimo podnosljivu cenu. Medjutim, ozbiljan kvar na tom CDI motoru bi bez problema mogao da dostigne i ulaganja u visini do recimo 1/3 vrednosti tog auta na trzistu. Na te i takve stvari itekako moras da mislis...

            I na kraju, tu je pitanje cene. Prosecan primerak ovog modela se na nasem trzistu ceni od nekih 5500 pa do 8000 evra, zavisno od godista i stanja. U principu, solidan primerak recimo da se ne moze uzeti ispod 6500-7000, godista 2001-2003. Po meni, to je za generalno auto te klase i kategorije, star oko 7 godina, jednostavno mnogo, pa i za Mercedes. Za 7 soma se danas moze uzeti auto za dve klase iznad toga, sa sve diesel motorom, koji je po svim parametrima miljama ispred A klsae. Ti doduse nisi napomenuo koja je cifra u pitanju, osim da je kombinacija povoljna ali to bi meni barem bio dodatni razlog za oprez. Nadam se da me neces shvatiti pogresno jer ja nista nemam od toga koji ces ti auto kupiti. Pitao si, odgovorio sam to sto su recimo nekakve cinjenice i proverene stvari. I sam kazes da si nailazio na takve ocene i iskustva vlasnika A klase po internetu, tako da ako ne verujes svojim ocima ni ja ne ocekujem da te razuverim u tvojim namerama. Radi sta hoces, ali ti ponovo skrecem paznju - ovaj model je daleko podbacio od nekog standarda Mercedesa i narocito sa diesel motorizacijom pod haubom moze da bude veliki potrosac kucnog budzeta. Ne znam kakva kombinacija je u pitanju, ali za recimo tvog Stila i dodatnih nekoliko hiljada, mozes da dodjes do auta koji je daleko bolje resenje od prve generacije A klase. To je sve sto zapravo hocu da ti kazem.

            Pozz
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • detritus
              CBC Član
              • 12.04.2008
              • 20
              • BG

              #7
              Re: Mercedes A170 dizel

              2001 godiste, presao oko 90 100 hiljada.

              Comment

              • Dzoni_mkv
                CBC Senator XXL
                • 29.04.2007
                • 875
                • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                #8
                Re: Mercedes A170 dizel

                Originally posted by overspeed
                Dzoni, ti rece da je tvoj prijatelj kupio A160 koji je bio nepune dve godine star i sa 40-ak hiljada predjenih kilometara. Pa naravno da nije ni mogao da ima probleme i vanredne izdatke sa njim, to je bio maltene nov auto. Pa i najgori brendovi danas znaju da naprave auto koji moze da "izdrzi" bar 100-tinak hiljada predjenih kilometara ili 4-5 godina (tj. otprilike dok ne izadje iz garancije) pre nekih vecih problema i vecih izdataka, a ne Mercedes. To iskustvo tvog prijatelja, koliko god pozitivno bilo iz njegove perspektive, mislim da u ovom slucaju moze samo da zavara coveka jer situacija sa prvom A klasom je daleko od nekakve "ruzicaste" kako se moze naslutiti iz te price.
                Upravo tako, to je bio "nov auto" zato sam i napisao da vodi racuna i da je review tacniji.

                Originally posted by overspeed
                Medjutim, iako detritus nije napomenuo koja je kilometraza i koje je godiste ovog A170 primerka u pitanju, pretpostavljam da se radi o modelu koji je bar tri puta stariji od onog koji je tvoj prijatelj svojevremeno pazario, odnosno da se radi o daleko ozbiljnijoj kilometrazi. Ipak je to diesel a niko ne kupi diesela da bi ga prodao nakon prevezenih 40000 km. A kao sto sam napisao ranije, prvoj A klasi je nakon nekih 4 godine eksploatacije pouzdanost drasticno opadala i ono ispitivanje koje je izveo Topgear dovoljno govori o tome, iako to nije jedina stvar koja navodi na isti zakljucak kad je ovaj auto u pitanju. Bilo kako bilo, ne moze se na osnovu jednog pozitivnog iskustva izvlaciti generalni zakljucak, tim pre sto su okolnosti i razlike izmedju dva automobila u ova dva slucaja drasticne i (trebalo bi da budu) presudne u donosenju konacne odluke.
                To sam i hteo da mu stavim do znanja. Znaci, ako moze da nadje takav primerak (u sta iskreno sumnjam) onda je OK u suprtnom se iz mesta za*ebao. Sa ostatakom tvog posta se takodje slazem. Covek je trazio da li neko ima iskustva (zna nekog ko je imao taj auto) ja sam mu napisao ono sto znam. Pomazem koliko mogu
                You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                Comment

                • Zapitkuje
                  CBC Početnik
                  • 21.09.2012
                  • 1
                  • Sarajevo

                  #9
                  Ko će mi reći

                  Pozdravljam momke. Kupila sam ovaj A klasu A 170 CDI 2003, dosta povoljno, sviđa mi se, drugi sam vlasnik, a prvi je živjela u Njemčkoj. Ona mi je poslala servisnu knjigu, ali tamo piše samo o ovim izmjenama ulja, filtera, filtera za kočnice i sl. Nema nekih većih servisa. Pošto sam vozila auta koja posjeduju zupčasti remen, usađen mi je strah da on može pući i da se mora mijenjati. Da li se na ovom motoru mora nešto tako mijenjati. Jedan drug mi je rekao da ovaj motor nema zupčasti remen, nego klinasti...u čemu je razlika, i šta tu moram redovno mijenjati. Inače, poslije benzinca 1.6 Ford, ovaj autić mi je fenomenalan, ipak gradski, kakav mi i treba...pozdrav raji

                  Comment

                  • kalimero1
                    CBC Senator XXL
                    • 01.11.2010
                    • 318
                    • zagreb
                    • c5

                    #10
                    upravo na jednom takvom slažem getribu i baš ga nemogu pohvaliti,možda je nekom dobar za vožnju ali za raditi je teška raga,za svaki ozbiljniji zahvat se vadi motor
                    isto ko i na smartu.

                    Comment

                    • expendable
                      CBC Senator XXL
                      • 04.11.2009
                      • 3662
                      • Bor

                      #11
                      Originally posted by detritus View Post
                      2001 godiste, presao oko 90 100 hiljada.
                      11 god. i samo 90k km?Bar je sumnjivo.Naročito je bitno jer smatram da je kupovina do 100k km (ali pravih) solidno rešenje.... možda bi uslov trebao da bude 7god./100k km.Ovo stoga jer je održavanje (ipak) (pre)skupo.Iz bliže okoline znam dobro slučaj A170CDI koji je kupljen direktno od vlasnika u Nemačkoj.Uz spuštenu cenu napomenuto je da treba zameniti korpu kvačila, lamelu i verovatno zamajac.Popravka je koštala đavo i po. Razmisli šta bi bilo da te je ovo zateklo (da nisi već calenzi parenzi za takvu popravku).Automobil je 2004. (kupljen pre godinu i po), prešao (u trenutku kupovine) nešto preko 200k km (204 ili 206, zaboravio sam). To bi mogla biti prava kilometraža (provereno i u servisu) jer ispada da je auto vožen oko 30k km godišnje (tipično za Zapad, pogotovu za dizel motore; inače ko bi kupio skuplji dizel).Posle toga ništa nije menjano, auto je išao kao zmaj. Skoro je crk'o senzor za pritisak (nivo) ulja.Veoma jeziv kvar, jer kad ti se upali lampica u vožnji ... pa više puta (iako je dva servisa ukazivalo na takav kvar jer je pritisak i nivo ulja bio O.K.).Cena ... prava sitnica – 150€.Osim toga, motorni prostor je puk k'o oko, tako da je svaka intervencija sigurno skuplja nego kod „normalnog“ automobila (džabe to izgleda cool kada se otvori hauba).Inače, zaista troši malo (mada prosek za td od oko 100KS), prilično je udoban (za klasu, ako ćemo da cepidlačimo, malo je tvrd ali se na kraćim putovanjima ne primećuje mnogo).Zbog ESP-a dobro leži u krivinama, produžen je model i ima prostora (skoro) kao u Golf klasi (uz nešto manji prtljažnik iako se može povećati pomeranjem sedišta). Zaista je veći nego što izgleda (mislim praktičniji). Izuzetno je visok, pa je za visoke korisnike, prava stvar (mada zato izgleda ružnije i verovatno nije stabilan bez ESP).Za gradsku i kraće relacije je vrlo dobar auto. Ima manu da je mnogo nizak što zimi pravi probleme (i sa ivičnjacima treba biti oprezan).ITD.Lep auto, dobar kada je iole noviji ali za više od 10 godina (bez obzira na km) ili preko 150k km ... mislim da nije isplativa investicija.
                      Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                      Comment

                      • chaboo
                        CBC Veteran
                        • 17.06.2012
                        • 195
                        • Beograd V.Mostanica
                        • citroen C5 hdi

                        #12
                        Po meni taj auto ne zsluzuje da nosi zvezdu na masci i to iz vise razloga.Moj najbolji drug od rodjenja i njegova porodica voze samo mecke sada imaju C,B,ML,Sprintera i 509 a imali su do proleca nesrecne dve A klase.2001.godine su u mercedesu u BG kupili novu A 160 cdi e taj auto je za godinu dana pola proveo u ovlascenim servisima zbog kojecega a najveci problem je bilo kvacilo i menjac.Posle godinu dana i pretnje tuzbom taj tada neispravan auto je uz malu doplatu zamenjen za nov 170 cdi sa boljom opremom,koja je prodata u aprilu sa 120000km inace neudarana i garazirana.Sto se tice motora bila je ok ali su menjani svi amortizeri prednji 2 puta lezajevi zadnjeg trapa spone ,nastavci letve itd delovi iskljucivo original mercedes (klepanje po usima) kada sam prosle godine skinuo plasticni pod (ima dupli patos) nisam verovao koliko je gornji limeni patos pozuteo od povrsinske korozije auto je imao 8 god i 100hkm .Jos me je razocarao po snegu kako lose ide a uz to je i tvrd znaci kada sednemo iz A u C klasu '95 250 d sport oprema ifabricki spusten to je kao kad sednes iz kanata (ako znate sta su kanate-drvena kola)u omiljenu fotelju .

                        Comment

                        Working...
                        X