Ja bi ih preskocio svakako , Denso prva ugradnja, nema sta da izmisljam toplu vodu, a bas sam gledao kao kad ono bese da treba svecice po knjizici i kaze 120k km ,
Nesto mi nije jasno sa one denso liste. Za BJ kaze ovo
LITER 1.3 (BJ)
TYPE i 16V (Sedan/Fastbreak)
kW 55
ENGINE B 3 (SOHC, Dis)
NOTE
YEAR 01/'01-'03
DENSO K16PR-U11
STOCKNUMBER 3130
4 Pack D21 IRIDIUM POWER IK16
IRIDIUM POWER 4 Pack I03
IRIDIUM TOUGH VK16
Gap 1,1
E sad meni nije jasno da li je to recimo obicna svecica ili "ona" extra iridijumska ili se iridijum koristi u oba slucaja samo kod jedne manje a druge vise?
I koja je cena za denso onako okvirno ako neko zna?
I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Ja sam za lancera uzeo Denso ,a to je isto za sve Japance isti tip.Ako vozite na gas obavezno sa 1 pipkom.Bolji je Denso od NGK.Meni se kod NGK javljala detonacija, a sa Denso-m sve ok.
Nema potrebe za upucavanjem ja vozim ngk vec 2 godine i nemam problema.
Kada dodje vreme za sledecu zamenu ti uzmi denso pa ces najbolje videti da li ti ima razlike.
I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Comment