lexus gs300

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srdjanissan
    CBC Senator XXL
    • 20.11.2008
    • 720
    • beograd

    lexus gs300

    Prvo nije sta koji da kupim,nego cisto ono za slaganje kockica,iz limuzinskog segmenta polovnih automobila do 20ak 000evra ovaj auto jedini dolazi u opticaj,mojima i meni.
    zanima me da li je neko vozio,imao iskustva sa njim,neki utisci.Pogotovo sa ovim motorom,jer mu je registracija "normalno visoka",potrosnjom koja je fabricki 9.7l,tip tronic rezimom menjaca...Vrlo mi je interesantna i pre svega lepa,skladna limuzina,sa istim takvim enterijerom
    model je 2006+
    kad koči,cepa gume i prevrće se!
    papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta
  • civi
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1492
    • Pozarevac

    #2
    Re: lexus gs300

    Auto uzivo izgleda brooka , mnogo je lepsi nego na slikama....
    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
    - Kako to misliš, kočim?

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #3
      Re: lexus gs300

      Ma auto je savrsen, mada nikako da se otmem utisku da moze da bude problema oko odrzavanja, nabavke rez. delova i slicno.Evo, ja se upravo lomim oko jednog is 200 koji je u ekstra stanju sa pravih 65000 km, ali imam problem oko svega onoga sto moze da se pojavi u eksploataciji pocev od sitnica....Znam, Tojota je to, a Lexus je premium u njoj....Voleo bih da procitam jos komentara i to onih koji neke stvari znaju iz prve ruke!
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • CikaKure
        CBC Senator XXL
        • 14.08.2005
        • 668
        • Beograd

        #4
        Re: lexus gs300

        I ja bi voleo da znam isto sto i Tetak. Mada, u poslednje vreme mi se cini da je manje-vise isto koja marka se odabere, retko ko ima sta na lageru za novije i luksuznije automobile (ne racunam potrosni materijal!), tako da je samo pitanje koliko ko cesto porucuje delove iz centralnog skladista koje je (skoro po pravilu) negde u Evropi. Mozda je moja predrasuda, ali mislim da bi cekao i porucivanje dela za Audi A6, ili za Mercedes E klase, a o recimo Pezou 607 da ne govorim. Jeste IS za broj manji od ovih navedenih ali verovatno je slicno i za A4 u iole novijem izdanju, ili neku C klasu, a najverovatnije i za 407, pogotovo ako imas neki motor i opremu koja je u istom rangu kao sto je na IS.
        Sve opet pisem na osnovu nekog mog iskustva sa nabavkom delova za 406-cu i sa odrzavanjem sluzbenog A6 (zakazuju ti servis za 15 dana dok poruce osnovne stvari, a kad dodje do nepredvidjene potrebe za delovima, to uglavnom traje bar 7-10-15 dana). Govorim o ovlascenim servisima koji su i uvoznici/dileri. Znanje majstora i odgovornost prema poslu necu da spominjem, samo cu reci da to funkcionise po principu "otvori cetvore oci kad preuzimas auto, i povedi jos nekoga da on radi isto to". Cene za uslugu su skoro ko evropske, cene rezervnih delova su po pravilu nesto vise od evropskog proseka (ali nize nego recimo u Hrvatskoj).

        Pre dosta vremena sam pokrenuo jednu temu o troskovima odrzavanja novijih limuzina sa zeljom da cujem iskustva iz prve ruke, ali je tema otisla u nekom drugom smeru. Od tada je proslo vreme, nesto se naucilo kroz zivot i licno iskustvo, i to bih mogao da sumiram kroz izjavu da "mislim da cak nije sustina u tome koliko kosta nego da li mozes da resis problem onoliko brzo koliko zelis ili moras, i da je u principu jako zgodno imati drugi auto kad nesto zapne, koju god marku odaberes u toj klasi".

        Comment

        Working...
        X