volkswagen vs audi vs skoda - u cemu je razlika?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TheDoctor
    CBC Senator
    • 09.05.2005
    • 299
    • Keekendah City, Dukesland

    volkswagen vs audi vs skoda - u cemu je razlika?

    passat vs audi koji odgovara toj klasi (4 ili 6, ne znam) vs oktavia sa istim motorima

    imao sam jednu veliku polemiku malopre o tome koja je razlika ovih automobila. pocev od motora do nekih sitnih detalja. nije sad ni bitno kako je rasprava isla ali evo sta sam ja do sada znao: da su svi ti motori bukvalno isti samo sa drugom plastikom preko, iste linije dizajna ako ne i skroz isti kada bi generalno gledali, cuo sam takodje da u volkswagenu u proizvodnji koriste 75% istih delova sa audijem i skodom...

    tako neke informacije...

    mene sad stvarno interesuje kakva je to u sustini razlika koja odlucije cenu tih automobila jer je na primer oktavia duplo jeftinija od passata. meni se nekako cini da iza svega stoji ime firme, tradicija i navika ljudi.

    jako me intersuje evo skoro pa je 4h ne mogu da spavam vec razmisljam o tome...

    bas me interesuje sta vi ljudi mislite.

    dobro jutro....ovaj, laku noc...ovaj, 'ebi ga sta god
    www.twowheelkings.de.vu
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    sve sto si pobrojao i jeste jedna te ista firma, pravi se na jednoj te istoj traci u fabrici (mehanika) pa su motori iz Djera npr.

    ista im je i elektrika/ elektronika...

    znaci najnormalnije kao sto je prave televizori na jednoj traci pa se promeni kutija, polozaj i boja dugmica stavi nova ambalaza (kutija) i eto nove "firme". tacnije brenda.

    ali, ima i razlike Skoda vs Audi a to je kontrola kvaliteta, serijska oprema i uskladjenost komponenti, drugaciji enterijer i po strukturi materijala i po pedantnosti izrade, drugacije osobine termo i akusticke izolacije....

    razlicite su i servisne mreze, propisan razlicit nivo prodajnih salona (velicina, polozaj u gradu, izgled unutra,itd) zatim razlicita je postprodajan podrska i garantni uslovi (Audi tradicionalno ima najduzu garanciju u okviru VAGa).

    ne manje bitno je i namena pojedine marke u smislu prilagodjavanja zahtevima odredjenih trzista i ocekivanja kupaca.

    e sad, da li su te razlike toliko velike i vredne razilicite cene je stvar procene potencijalnih kupaca.

    medjutim, Octavia je do sada bila za 2 klase ispod Audija- tacnije Octavia Mk1 ima medjuosovinsko rastojanje i uopste sasiju (vesanje i ostalo ispod lima) od Golfa koji je donja klasa a Audi 6 ima daleko vece medjuosno rastojanje i sasvim drugu 'sasiju'.

    naravno da se to oseti u voznji, pre svega u komforu kako se oseca putnik unutra.

    dodatna razlika je da po pravilu u Octaviji bila predvidjena ugradnja uglavnom slabasnih i malih motora... ne znam da su stavljani 3000 ili 4200 kubika 6 cilindrasi u Octaviju.


    Pasat je negde izmedju, klasa ispod Audija, i klasa iznad Octavije.

    ja bih ga svrstao u D klasu, znaci tipicna srednja klasa porodicnih vozila.

    Octavia C klasa a Audi 6 E klasa.


    tako da je po mom shvatanju i razlika cene opravdana, da li bas tolika razlika i da li bas tolika apsolutna cena odgovara vrednostima tih auta je stvar kupaca i trzista da se uravnotezi.


    ono sto znam iz 80tih je da se se u AUdi prvo stavlja sve sto tehnoloski novo osvoji VAG grupa, najbolje da se tu testira pa tek onda preradjeno (i ogoljeno) primeni u samom VWu i to tek u ponekim verzijama modela (obicno top opremljena).

    uvek se setim desnog spoljnog retrovizora- Audi je to dobio/ uvedeno jos pocetkom 80tih dok je na Golfu to sve do (1989) 1991. predstavljalo luksuz/ dodatnu opremu. (zavisno od trzista).

    jedino su u SAD Golfovi prodavani serijski sa oba retrovizora.

    eto jednog misljenja
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #3
      Po meni, Octavia je u ovom poredjenju "zalutala", bar obzirom na ukupni kvalitet izrade i pouzdanost, iako pripada manje-vishe istoj klasi. Naravno, razlika u ceni je isto tako jasna i ubedljiva. Shto se delova i motorike tiche, ona deli veliki broj delova/sistema/chak i osnovu ("kostur") sa VW Golfom, a nikako sa Passatom, tako da definitivno ne spada u klasu za poredjenje sa ostala dva pomenuta modela. Naravno, ako se ekonomija ubraja onda nudi najvishe za ulozhen novac, generalno gledano, narochito Octavia II.

      E sad, Audi je u VW "zaduzhen" za automobile sa malo vishe stila i luksuza, uz visok kvalitet, pouzdanost i sa jasnom namerom da sebe svrsta rame uz rame sa nemachkim oponentima iz najvishe klase, Mercedes-Benz i BMW. I cene Audijevih automobila to jasno stavljaju do znanja... Dakle, to nije ono shto je VW-u "proizvodjachka filozofija", narodni auto, gde se chak i najvisa klasa sa bedzom VW "cilja". Odavno se u mnogim auto-magazinima i po inernetu na raznim uporednim testovima Audijevi modeli uporedjuju uglavnom sa MB i BMW-om, shto i ukazuje na koji segment on cilja, sa svakim pravom, obzirom da je poboljshao ukupni kvalitet najvishe od svojih oponenata u poslednjoj decenjii.

      Moje je mishljenje da Audi A6 u ovom poredjenju ostavlja jasno iza sebe Passata, a Octaviu jedno "tri reda" iza sebe. Ako josh uzmemo za poredjenje Audi A8, nema mesta nikakvoj diskusiji, sve je "kristalno" jasno...

      Tako je bar neko moje "glasno razmishljanje"...

      Pozz
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Ne poredite Passat i Audi sa Octaviom, vec sa Superbom, to je ista klasa.

        Ovo suludo mesanje klasa je posledica blage sizofrenije Ferdinanda Piecha, bivseg sefa VW-a, koji je bio blagi manijak po pitanju integracije svega i svacega u VW koncern, bez mnogo razmisljanja kako ce to dugorocno da utice na imidz maticne firme. Samo daj daj daj, kupuj kupuj kupuj, bez ideje STA bi kasnije radili s time? Projekat Veyron je i nastao kao posledica direktne naredbe da se napravi NAJNAJNAJ auto na svetu koji bi McLaren ostavio DALEKO iza - bez ikakvog razmisljanja o problemima i kompromisima koji bi morali da se prave da se 2 tone mrcine sa gomilom luksuza unutra pokrene 400 na sat, i bez razmisljanja o POENTI neceg takvog, ili ekonomskoj isplativosti projekta koji, koliko, 10 godina ne ugleda svetlost dana? Cista kapricioznost...

        Jedno vreme je i postojala jasna diferencijacija klasa (Skoda - jeftina i mala, Audi - skup i jako kvalitetan i "upmarket", VW - zlatna sredina, Seat - jeftina sport klasa, Bugatti - supersportski luksuz, Lambo - supersport bez kompromisa, Bentley - the ultimate in luxury) - ali je vremenom doslo do takvog mesanja da sad j*** lud zbunjenog - Audi ulece na teritoriju Lamba sa Nuvolarijem i Veyronom, Skoda ubija Passat sa Superbom, Seat TT-a sa Leonom, VW i Audi jedno drugog sa Phaetonom i A8...otisli su daleko, i ne znaju sta bi s time sad... Upravo iz tog razloga preteranog sharinga platformi, i postoji danasnji problem.

        Mehanika ista, razlika donekle u kontroli kvaliteta, dizajnu, i kvalitetu materijala, ali najvaznija i najveca od svih, u ZNACKI na nosu. Eto to je razlika za vecu cenu. Zasto VW ne moze da proda Phaeton, iako ima maltene istu konstrukciju i osnovu kao Bentley a prodaje se u klasi kao A8, sedmica S klasa itd? Pa samo zato jer je wagen, nista vise....Asocijacije na Golfa, Bubu i ostale lowbudgete nisu bas preporucljive u ovoj klasi, i bitne su kupcima. Dzaba sto je auto genijalan kad je znacka pogresna. Eto to je razlog i razlika.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #5
          A sta je sa kvalitetom motora,iako su na papiru isti u praksi to i nije bas tako,odozgo na dole Audi,VW,(Seat,Skoda)

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Kvalitet motora je potpuno isti. Svaki deo u motoru isti po kataloskom broju bez obzira za koji model bio. Jedino se razlikuje ponuda motora koji se ugradjuju u vozilo.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • TheDoctor
              CBC Senator
              • 09.05.2005
              • 299
              • Keekendah City, Dukesland

              #7
              znaci oktavia, a6, passat imaju iste motore. koliko si M siguran u to, tj kako se to moze proveriti?
              www.twowheelkings.de.vu

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                #8
                Isto kao i sto Nissan i Reno (Almera, Primera Laguna, Scenic) imaju identicne dizel motore (1.5 dci i 2.2 tdi by Reno), ali je na poklopcu motora utisnut drugi brand.
                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  kako se to moze proveriti?
                  licno, posetom fabrici u Madjarskoj gde se pravi gro VW motora za evro trziste.

                  nisam mogao da odolim

                  isti su motori po katalogu, do detalja a jedina razlika moze da nastane eventualno u odabiru po kvalitativnim kategorijama proizvodnje/ dobavljacima (lupam, hipoteticki).
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Wiz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3104
                    • Nish

                    #10
                    neznam za reno ,ali bilo je vec rasprava o tome da VW grupa ne ugradjuje agregate istog kvaliteta

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #11
                      Znam pouzdano da benzinski trocilindrični motor(1.2) koji se ugradjuje u Pola i Fabiju nisu identični, naime razlikuju se kako po karaktreistikama tako i po kvalitetu.Analogno tome i ostala poredjenja imaju sličan rezultat.Ovo nije moje nagadjanje već pojednostavljenje onoga što sam čuo u Auto Čačku(Škoda) odnosno u firmi Lake Auto(VW).Nepotrebno je da navodim da se radi o ovlašćenim dilerima!
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • Wiz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3104
                        • Nish

                        #12
                        U toj raspravi rec je bila o dizelima,bilo je cak i na nekom hrvatskom sajtu ili magazinu,jos na VG poodavno

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Pa ima razlike ne zbog kvaliteta vec sto postoje jedni te isti motori u vise verzija. Ako je neko poznat po tome da u jednoj god uradi vise verzija istog motora onda je to VW. Na primer onaj 1.8T ima bar 4 verzije koji su se ugradjivali u isti auto na pr. Golf 4.
                          Generalno su glavni delovi isti jer to je i bio cilj udruzivanja fabrika da se smanje troskovi proizvodnje. Proveriti je lako zovi skodinu radnju i pitaj za na pr. klipnjace pa nek ti daju kataloski br. kao treba ti nesto. A onda zovi VW pa pitaj za isti.
                          Dokaz da su isti je sto na skoro svakom motornom delu ima 4 amblema fabrika.
                          I sav potrosni materijal koji kupujete ( kaisevi, plocice, raznorazni filteri, svecice itd.) zapazite ambalazu imaju sva 4 amblema i idu na sve aute.
                          Znaci govorim o motorima koji se poklapaju a ne ono da imaju iste kubikaze a razlicite snage i ostalo.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • dfast
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2005
                            • 1302
                            • Hoofddorp NL /Bgd

                            #14
                            To se zove unifikacija proizvodnje, kada se tezi da sto vise elemenata razlicitih proizvoda budu isti. A razlika je u klasama kavaliteta, kao rezultat kontrole serija ili sklopova. Na primer tolerancija uvek ima odredjeni opseg u mikronima ili desetim delovima milimetra, i svi ti delovi ili elementi su ispravni jer su u rangu tolerisanih mera ali se mogu rangirati po klasama. Tako se razdvajaju delovi koji idu u prvu ugradnju na fabricku liniju od onih koji idu u aftermarket tj u prodaju kao rezervni deo. Isti je slucaj i sa razdvajanjem serija za Audi ili Wv, Skodu ili Seat. I ako se najkvalitetniji deo tj deo iz I klase ugradjuje u Audi a onaj iz druge ili trece u Skodu logicno je da je Audi najkvalitetniji. To vazi za masinske sklopove, dok se dalje razlika u ceni formira zbog upotrebe manje kvalitetnih izolacionih materijala, enterijera, guma itd.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Hehe.. zasto li ovde kazu:
                              Shit the same but different name
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X