Komsija me zamolio da pitam kakva su vam iskustva sa 607-micom. Sto se motora tice 2.2 hdi i 2.0 hdi (ako se uopste ugradjivao u ovu ladju). Da li se ova dva motora osim po snazi i kubikazi razlikuju!? Kakav je auto kao auto, a mislim na elektroniku, transmisiju, oslanjanje, trap... i na kraju kakve su cene delova i servisa za motor!?
Peugeot 607 - iskustva, boljke, odrzavanje
Collapse
X
-
Re: Peugeot 607 - iskustva, boljke, odrzavanje
Ličnih iskustava nemam, nije ovo moj tip automobilaAli evo da pokušam...
U 607 je tokom proizvodnog veka (bar do danas) ugradjivano 6 verzija motora, od toga 4 dizela i 2 benzinca. Dizeli su 2,0 HDI (110 KS), 2,2 HDI (u verzijama od 136 KS i 170 KS, ovaj drugi sa DP filterom), kao i 2,7 HDI (205 KS), a benzinci 2,2 (160 KS) odnosno 3,0 (210 KS). Generalno se pokazao kao dosta pouzdan automobil, medju najpouzdanijim u celokupnom Peugeot-ovom proizvodnom programu u protekloj deceniji. Svi testovi redom navode ogroman prostor i komfor u kabini (medjuosovinsko rastojanje 2800 mm), kao i jedan od najvećih gepeka u klasi. Pominje se i odličan kvalitet materijala i solidna završna obrada i vrlo bogata serijska oprema.
Krajem 2004. godine model je doživeo "facelifting" pa je došlo do izmena najuočljivijih na prednjoj masci, braniku, kao i povećanim usisnicima za vazduh u istom. Najjači 3-litarski V6 benzinac je dobio novi automatski menjač kao i adaptivno vešanje, a u ponudu je uveden i najjači dizelaš, 2,7-litarski HDI. Poboljšana je elektronika u odredjenim segmentima, revidirana elektronska kontrola stabilnosti, a reviziju je doživelo i vešanje koje je izmenjeno kod svih modela. Serijska oprema je postala još bogatija, a opciona oprema još luksuznija. Od 2006. godine 6-stepeni menjač je standardan bez obzira na motorizaciju.
Najveće i najčešće probleme 607-ica je imala sa elektrikom, po jednom izvoru čak 52 % svih problema registrovanih na modelu 607 su bili vezani za elektriku, posle toga najučestaliji su kvarovi vezani za funkcionisanje uredjaja za klimatizaciju (19 %), a na trećem mestu po učestalosti bili su problemi vezani za vešanje i podvožje (8 %). U ovom pogledu bilo je čestih žalbi vlasnika na probleme sa električnim podizačima prozora ili elektrikom koja kontroliše podešavanje prednjih sedišta, na česte probleme sa raznim senzorima, na česta paljenja upozoravajuće lampice za Airbag i slično. Modeli posle facelift-a su svakako preporuka kao izbor jer su kao i kod svih modela tu ispravljene neke dečje bolesti, auto je zreliji i generalno pouzdaniji. Ako izbor baš mora da "padne" na model pre facelift-a, onda bi potencijalni kupac trebalo da obrati pažnju na stanje vešanja i prednje osovine, i to naročito ako je u pitanju model iz prve dve godine proizvodnje (dakle do 2002. godišta). U ovom periodu bilo je velikog broja prijavljenih slučaja deformiteta u elementima vešanja na prednjoj osovini, što je proizvodjač naravno ispravio kasnije revidiranim vešanjem ali i opozivom za modele proizvedene do tog perioda. Obzirom da se radi o veoma skupom servisu na ovo, kao i na elektriku, treba obratiti najveću pažnju pri kupovini ovog modela.
-
-
Re: Peugeot 607 - iskustva, boljke, odrzavanje
Za godiste nisam siguran ali mislim da je 2001 ili 2002. Ne znam ni tacan naziv paketa opreme ali znam da ima kozna sedista i xenone, kao i navigaciju pa pretpostavljam da je sam paket veoma visok ako ne i najvisi. Motor je 2.2 hdi, a od koliko tacno ks ne znam. Takodje doticni poseduje automatski menjac. Postoji mogucnost registracije na invalida ali i potraga za 2.0 hdi.
Comment
-
-
Re: Peugeot 607 - iskustva, boljke, odrzavanje
U tom godistu, 607 samo sa 2.2 136ks motorom. Jako lepo ide mada s tim automatikom nije sportista. 2.0hdi 607 mozda samo u nekim katalozima mozes da nadjes kao i 2.0 benzin koji znam da se prodavao na italijanskom trzistu.
U svakom slucaju ako imas mogucnosti za registraciju na invalida i vise para naravno onda 2.7 hdi. To sam vozio u C6 i razlika je ogromnaaaaaaaa.
Comment
-
-
Re: Peugeot 607 - iskustva, boljke, odrzavanje
zanimljiva je situacija na trzistu.
cena takvog pezoa je stvarno primaljiva.
u nishu se krece oko 8500e, a verujem da moze dea se nadje i za manje love. a kakva limuzina je u pitanju!
paradoksalna je situacija da C segment ili cak i manji kostaju koliko i vodeci modeli pojedinih proizvodjaca.
mislim da je to posledica hiperprodukcije u auto industriji. sto je po meni extra jer sada definitivno postoji ogroman izbor za shoping.
Comment
-
-
Re: Peugeot 607 - iskustva, boljke, odrzavanje
Nekom liku trebaju hitno pare pa bi doticni auto dao za 7000eur. Ja sam auto vide i izgleda perverzno tako da ce ga uzeti ili taj moj drug ili njegov komsija koji je ratni vojni invalid. Uglavno kupljen ce biti svakako.Sta se zna u vezi potrosnje za 2.2 hdi i automatskim menjacem!? Takodje, da li je taj mnjac zadavao glavobolje vlasnicima!?
Comment
-
-
Re: Peugeot 607 - iskustva, boljke, odrzavanje
Gradska oko 8,5 litara, krstarenje oko 5 litara, kombinovano oko 6 litara. Takvi su bar navodi proizvodjača. Ja bih to svakako uzeo sa malom rezervom, ipak ovaj auto potpuno prazan teži skoro 2200 kg. Taj automatski menjač sa 4 brzine i "samo" 136 KS nisu najsrećnija kombinacija za toliki auto, ali kome ne treba brže od 13 sekundi do 100 km/h, neće ni primetiti...
Cena je čini mi se i više nego povoljna. Upravo iz tog razloga bi trebalo obratiti naročitu pažnju, ti kojima je hitno, koji putuju u inostranstvo, ili koji završavaju kuću su uglavnom i najveći prevaranti.
Comment
-
-
Re: Peugeot 607 - iskustva, boljke, odrzavanje
C5 2.0 HDI po Beogradu zna da potrosi i 9 do 9.5L bez ikakvih vecih cimanja. Taj auto je tezi tako da sumnjam o tih 8.5L po gradu...
Comment
-
-
Re: Peugeot 607 - iskustva, boljke, odrzavanje
Auto je zaista fascinantan. Mali potrošač, nije skup za održavanje, brz, konforan, lak za vožnju - kako kroz grad, tako i na otvorenom. Ja sam ga kupio sa malom dozom pozornosti, misleći da su delovi skupi, ali sad shvatam da su to samo priče i neistina apsolutna. Jeftiniji su delovi nego za MERCEDESA, a auto je izuzetno udoban i štedljiv. Kad ga vozim kroz grad 50km/h do 2000 obrtaja - potrošnja mu je 5l dizela. Posedujem PEUGEOT 2,2 HDi 133KS. Nije tačna informacija da je auto težak oko 2200kg. Auto je težak 1385kg, što je ništa za takvu "lađu". Startan je i iznad svega izuzetno udoban. Možda mu je jedina mana što ima poprilično elektronike. Meni se do sad nije kvarila, ali da je ima poprilično - ima je. U svakom slučaju preporučujem ovaj auto iz ličnog iskustva, ja sam prezadovoljan.
Comment
-
Comment