Re: Toyota corolla AE86 - Hachiroku klub
Opruga i ne daje odziv vec amortizer. Opruga odredjuje visinu kola i tvrdocu a amortizer pegla kako kazes.
Odakle si ti zakljucio da je hod ogibljenja samo 2cm ajde mi to pojasni. Dajes samo neke insinuacije i nepises kako treba. Demantuj me u necemu sto sam napisao da nije tacno.
--------
Ako ima hod više od 2cm (a svi znamo da ima, i to dosta više - hteo sam da ti predočim poentu ali je nisi shvatio), onda pri odskoku auta u ekstremnoj situaciji može i da iskoči. Ako imaš amort sa skraćenim hodom šansa da se ovo desi je drastično umanjena, a ako imaš amort koji ima 4-5 cm veći hod na svaku stranu ne vidim kako bi ti bilo svejedno. Ili toliko ne kapiraš ili namerno tražiš da ti se crta, pa sad kao pišem u insinuacijama
. Napominjem da dalje na ovu temu neću pisati, štagod ti opet ne bilo jasno
.
Geometrija točkova na mom bivšem autu nije u fabričkim specifikacijama (niti sam tvrdio da jeste), samo je kod Uzelca kako treba.
Opruga i ne daje odziv vec amortizer. Opruga odredjuje visinu kola i tvrdocu a amortizer pegla kako kazes.
Odakle si ti zakljucio da je hod ogibljenja samo 2cm ajde mi to pojasni. Dajes samo neke insinuacije i nepises kako treba. Demantuj me u necemu sto sam napisao da nije tacno.
--------
Ako ima hod više od 2cm (a svi znamo da ima, i to dosta više - hteo sam da ti predočim poentu ali je nisi shvatio), onda pri odskoku auta u ekstremnoj situaciji može i da iskoči. Ako imaš amort sa skraćenim hodom šansa da se ovo desi je drastično umanjena, a ako imaš amort koji ima 4-5 cm veći hod na svaku stranu ne vidim kako bi ti bilo svejedno. Ili toliko ne kapiraš ili namerno tražiš da ti se crta, pa sad kao pišem u insinuacijama


Geometrija točkova na mom bivšem autu nije u fabričkim specifikacijama (niti sam tvrdio da jeste), samo je kod Uzelca kako treba.
Comment