Provera legalnosti Fiata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bocca
    CBC Početnik
    • 06.05.2010
    • 8
    • NBG

    Provera legalnosti Fiata

    Pozdrav raja

    Duze vreme pratim forum kao gost, pa se registrovah juce napokon posto kupujem kola pa cu moci i da doprinesem zajednici (ili da kukam zajednici, videcemo )

    Zanima me (evo odmah kukam) kako mogu da proverim legalnost Fiat Stila 2004. Vlasnik ga vozi ovde vec 3 godine, a '07 je uvezen iz italije i to kako sam razumeo preko sigurnog lica tj porodicnog prijatelja koji je blizak delti (koliko je istina ne ulazim u to, jerbo ne mogu da saznam).

    realno sumnjam da je kraden, ali bih voleo da znam za sigurno jer vlasnik nije izlazio iz zemlje njime nikada.

    naravno, znam za varijantu AMSS i 10 crvendaca ali to mi je nebuloza. ima li jos neki nacin?

    thanks

    P.S. Zaboravih da napomenem. Kao (bivsi) moderator na nekoliko foruma da kazem da sam pretrazivao dosta na ovu temu ali na zalost nista nisam nasao. Par iole korisnih odgovora datiraju iz 2008. a stvari se malo promenile od tada pa mi treba sveza informacija.
    Trenutno trazim nekoga pri policiji da mi proveri ali na to nikako ne mogu da se oslonim jer se ne krecem ni priblizno u takvim krugovima
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Re: Provera legalnosti Fiata

    Malo je verovatno, da je vozilo ukradeno, jer mup prilikom registracije, vrši proveru u bazi podataka interpola. Veća je verovatnoća, da je vozilo krijumčareno, o čemu imaš dosta u drugim naslovima, kao: pomoć oko oduzetih vozila. To je bila po svemu sudeći "udarna" godina (2007), sa vozilima iz Italije. Pre toga, afera "Falsifikat" u RS. Najbolja provera u Upravi Carina, ali bolje ne čačkati ...

    Osim toga, imaš sve u drugim temama, kako kupiti polovnjaka i ne biti prevaren.

    Važi za sva vozila, pa i za fiata. Zato predlažem: pod ključ!

    Comment

    • bocca
      CBC Početnik
      • 06.05.2010
      • 8
      • NBG

      #3
      Re: Provera legalnosti Fiata

      Ima preko 50 strana prvo kukanja oko one uzasne situacije koja se desila, pa onda neizvesnosti pa onda prepiranja. Svakakve teme sam procitao i bas mnogo njih, ali 55 strana...

      Ako i postoji nesto sto sam propustio bio bih zahvalan da mi neko ukae na post ili prosto kaze ovde.

      Hteo sam danas da zovem carinu da se raspitam i niko se nigde ne javlja na telefon. Barem na one brojeve sa sajta

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Re: Provera legalnosti Fiata

        Zaboravih da Ti poželim dobrodošlicu, smatrajući, da je tvoj pristup u vezi kupovine pogrešan. Proveru preko AMSS nazivaš nebulozom! Samo zbog tih desetak hiljada dinara. A šta reči za one, kojima je u drugim zemljama, oduzeto vozilo, jer je utvrđeno, da je na Interpolovoj listi ukradenih?

        Nisi naveo, šta od dokumentacije poseduje? Najbitnije, da li ima kopiju JCI, sa kojom odeš u Odelenje za unutrašnju kontrolu Uprave Carina u Narodnih heroja 63, koji će za par minuta razrešiti tvoje nedoumice: da li je vozilo ocarinjeno i dug naplaćen. Ja sam kontaktirao putem tel. 011/311 7310 (centrala).

        Da ne bi i ti zakukao, pošto nisi čitao tih pedesetak i više strana, skrećem ti pažnju, da carinski prekršaji ne zastarevaju pet godina.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Re: Provera legalnosti Fiata

          Franjo smiri se, provera preko AMS-a apsolutno ne znači ništa, nema nikakve mogućnosti da oni garantuju daje vozilo po svim pitanjima ok.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #6
            Re: Provera legalnosti Fiata

            Jedina, prava, stvar, koju mup prilikom prve registracije radi, je provera u bazi nestalih vozila prijavljenih Interpolu u to vreme, zbog čega možemo biti mirni, u priličnoj meri, što se tiče krađe. Druga stvar je, ako su brojevi prekucani, ili pakovano ukradeno vozilo i dokumentacija falsifikovana. U tom slučaju, u velikoj meri može pomoći AMSS, o čemu je dosta pisano.

            Službeno lice mup, mora da izvrši tu proveru, jer u suprotnom, odgovorno je za štetu, koju je izazvalo nesavesnim radom.

            Evo primer mog vozila: na registracijskom listu naznaka da je izvršena provera:


            Comment

            • bocca
              CBC Početnik
              • 06.05.2010
              • 8
              • NBG

              #7
              Re: Provera legalnosti Fiata

              Hvala Franjo!

              Prvo i osnovno, raspitacu se da li ima taj carinski list posto bi to bila najbolja varijanta.

              Drugo, auto je ove godine treci put registrovan kod nas (BG table sve vreme) tako da verujem da bi nesto iskocilo salterusi na kompu da ne valja bilo sta.

              Sto se tice prepakivanja i malverzacija, ja sam u ePeru nasao broj sasije i motora koji se savrseno poklapaju sa onime u kolima, tako da bi to valjda trebalo da je ok?

              Jedino sto je auto registrovan na 85KS a u stvari je motor od 115KS (po ePeru). E sad palo mi na pamet da je to neko odradio tako da bi registracija bila manja. A mozda se i varam

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #8
                Re: Provera legalnosti Fiata

                Iako sam imao nameru, da prekinem sa ovim duelom i prepustim drugima, da iznesu svoje mišljenje, moram ponovo, zbog toga, što je, kako kažeš: "auto registrovan na 85 KS, a ustvari je 115 KS".

                Ako je to urađeno, radi manje cene registracije, onda je dokumentacija falsifikovana! Može da se smanji kilometraža, jer je to promenjivo, a podatak o motoru nije.

                Da ne dužim, meni to mnogo stinking - na prevaru.

                Comment

                • dulegolub
                  CBC Član
                  • 04.12.2007
                  • 45
                  • Beograd, Voždovac

                  #9
                  Re: Provera legalnosti Fiata

                  Da niste pomešali kilovate i konjske snage?
                  115 ks = 85.78 kW

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Re: Provera legalnosti Fiata

                    Ako je registrovan dve godine unazad, sigurno piše u kilovatima a ne u KS.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • bocca
                      CBC Početnik
                      • 06.05.2010
                      • 8
                      • NBG

                      #11
                      Re: Provera legalnosti Fiata

                      Moja greska! Pise u kilovatima u saobracajnoj, tacno, ali to je definitivno najslabija verzija motora u pitanju. Kad ukucam broj sasije u ePeru izadje mi jaci motor. E sad broj motora koji ibaci ePer se poklapa sa brojem motora na tablici, ali nisam gledao sam broj motora, pa sam to mislio u pon kad opet vidim auto. Gde se nalazi tacno broj na motoru i da li ga je moguce videti?

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        #12
                        Re: Provera legalnosti Fiata

                        Proveri, da li je na ePer-u izražena snaga u KS (Hp)? U tom slučaju je isto.

                        Comment

                        • Robert
                          CBC Član
                          • 17.05.2006
                          • 11
                          • Novi Sad

                          #13
                          Re: Provera legalnosti Fiata

                          Proveru preko AMSS nazivaš nebulozom! Samo zbog tih desetak hiljada dinara.
                          ...iako je mozda offtopic, ali apsolutno se slazem sa time da je nebuloza...i jos da platis 10k din...malo li je? pa sta radi onda policija? cemu onda registracija? samo da bi znali kome da posalju racun kad te uslikaju da si presao na crveno? koliko puta da placamo nesto sto se podrazumeva?...znaci policija se time ne bavi (dok ne dodje do problema jelte), nego plati ako hoces kompletnu "uslugu". ako sam dobro razumeo sad valjda ta njihova usluga ukljucuje proveru od "pocetne" tacke kupovine pa do krajnjeg kupca, sto ce reci upravo ono cime bi trebalo da se bave carina i sup...ali kao i jos jedna ******stina u ovoj tamnici naroda zvana srbija...kako se samo nisu setili da osnuju neku agenciju za proveru legalnosti kola?

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            #14
                            Re: Provera legalnosti Fiata

                            Prilikom prve registracije proveru podataka na osnovu strane saobraćajne dozvole vrši ovlašćeni servis za tehnički pregled, upoređivanjem brojeva šasije i motora na vozilu. Ponekad dođe do greške u pisanju, ali to se ponovnim pregledom otklanja. To mi se desilo na yugu (legenda,zakon), kad su prilikom preregistracije na motoru umesto "1" pročitali i napisali u saobraćajnoj "7". Na sledećem pregledu to je primećeno i otklonjeno.

                            Što se tiče mup u ovom slučaju, sve je u redu. Za sada! Ono što je registrovan na 75 kW, a nije siguran u to, lako je utvrditi na osnovu verzije motora.

                            Ako ima osnova za sumnju, da je broj motora prekucan, može da proveri jedino u za to tehnički osposobljenim jedinicama mup ili AMSS, koje će to utvrditi rentgenom i drugim postupcima, ako se radi o pakovanom vozilu.

                            Što se tiče odlaska u inostranstvo sa tim vozilo, može mirno da putuje, jer mup , kako sam pisao, vrši proveru u bazi podataka Interpola prilikom prve registracije. U slučaju, da je vozilo ukradeno, pa ukucan ovaj broj, što je malo verovatno, ne može se utvrditi običnom kontrolom. Malo verovatno, da bi se složili u svemu podaci o vozilu: tip, marka, boja, brojevi šasije i motora i ostalo.

                            Da bi mirno spavao, može samo da proveri, da li je uredno sproveden postupak carinjenja, jer to mup ne proverava.

                            Comment

                            • bugs bunny
                              CBC Veteran
                              • 24.10.2008
                              • 167
                              • Beograd, Medak III, Aranđelovac

                              #15
                              Re: Provera legalnosti Fiata

                              Probaj da odeš u Deltinu prodavnicu ili servis Deltin pa neka ti ga oni provere po broju šasije.Moj drugar je tako slučajno saznao da mu nije to godište auto koje mu je pisalo u saobraćajnoj dozvoli jer je u radnji Deltinoj tražio neki deo za Mareu pa je saznao od prodavca godište svojih kola, a razlika je bila u jednoj godini.

                              Pozdrav

                              Comment

                              Working...
                              X