Motor bez broja ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Edi
    CBC Početnik
    • 21.05.2010
    • 7
    • BG

    Motor bez broja ?

    Pozdrav clanovima foruma. Kupujem prvi auto i imam dilemu i problem. Auto koji zelim da kupim ima motor bez broja motora. Vlasniku je zaribao stari motor, a onda je kupio drugi i ugradio ga, ali to nije uveo u saobracajnu. Zamenski motor je kupljen nov, bez broja motora.
    Ako bih kupio auto, sta treba da uradim da legalizujem stvar, da li je moguce sada ispraviti njegovu gresku ? Mislim da vlasnik ima i racune od novog motora, taj motor je kupljen pre par godina, a auto se od tada registruje kao da je u njemu stari motor.
    Prica kako po novom zakonu nije bitan broj motora me ne interesuje, jer hocu da sam nacisto sa zakonom.
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Re: Motor bez broja ?

    Veoma teško, jer i u slučaju da ima račun, kako dokazati da se radi baš o tom motoru. Ako je sve legalno, nije skinut broj brušenjem, što se može ustanoviti u AMSS, MUP ili ovlašćenoj ustanovi za izdavanje atesta, ipak je počinio prekršaj kao i onaj ko je izvršio tehnički pregled prilikom produženja registracije. Gde je stari motor, kao dokaz da je skinut sa tog vozila? I poreklo novog motora, ako je uvezen, da li je sproveden carinski postupak i plaćene dažbine? Ako sve prođe, bit će ti ukucan novi broj, na osnovu rešenja nadležnih.

    Kao što vidiš, veoma problematično!

    Comment

    • Edi
      CBC Početnik
      • 21.05.2010
      • 7
      • BG

      #3
      Re: Motor bez broja ?

      Da li je moguce provuci taj motor kao stari motor kome se obrisao broj motora ? U slucaju da se carini pa uvodi u saobracajnu kome da se obratim za taj postupak, da li je neko radio ovu proceduru ? Zao mi je da odustanem od dobrog auta, pa da vidim sta mogu uraditi. Hvala na pomoci.

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Re: Motor bez broja ?

        Pa nije broj pisan olovkom, ili kredom, da može da se obriše. Ako je prokrijumčaren, onda je počinjen carinski prekršaj.
        Šta se dešava u takvom slučaju, vidi u temi pomoć oko oduzetih vozila, u postovima člana cabrio fun, kojem je vozilo oduzeto, jer se ne slaže broj motora sa onim u saobraćajnoj. Preti mu oduzimanje motora i kazna za prekršaj.

        Zato, bolje da se maneš kupovine tog vozila, ili nemoj da platiš, dok se ta stvar ne reši legalno.

        Comment

        • cuore 75
          CBC Član
          • 11.05.2007
          • 48
          • Novi Sad

          #5
          Re: Motor bez broja ?

          Nije nikakav problem ako imaš račun ili papir o poreklu tog motora.
          Odeš na tehnički pregled gde oni konstatuju trenutno stanje,i izdaju svoje mišljenje,sa tim papirom odeš u MUP gde na osnovu
          toga i porekla motora podnosiš zahtev za izdavanje rešenja o utiskivanju broja motora (tzv. PUS broj),odeš u AMS gde ti taj broj i udare na motor.

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            Re: Motor bez broja ?

            Za Beograd:

            - Tehnicki pregled na kojem dobijes registracioni list u kojem pise da broj motora nije citljiv
            - nakon toga SUP 29. novembar gde kao pokusaju da ocitaju broj i naravno ne uspeuju
            - nakon toga dobijes nalog za ukucavanje, ides u SUP Ljermontova soba 2 da dobijes potvrdu i broj motora koji ce biti ukucan (PUS)
            - na kraju tehnicki pregled Kompresor na ukucavanje. end-e
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • somi_kac
              CBC Senator XXL
              • 03.04.2009
              • 796
              • Kać

              #7
              Re: Motor bez broja ?

              Odes na carinski prelaz, prijavis da zelis da carinis motor, predas fotokopiju racuna, licne karte i saobracajne i das pare. Uradis to najbolje preko speditera.
              Pri sledecoj registraciji uvedes ga u saobracajnu preko carinske fakture.
              Radio vec, pa znam.
              E, sada, moras naterati tog, na kome je auto da odradi ceo postupak.
              Ako se broj motora ne vidi, ni posle 20-o minutnog smirglanja i prskanja sredstvima, ides na PUS, po ovome sto je naveo Ivan.
              OPEL Astra 1.6i
              OPEL Kadett 1.6
              ŠKODA Favorit

              Comment

              • -Miloš-
                CBC Senator
                • 16.12.2007
                • 269
                • Beograd, Karaburma
                • yugo tempo 1.1

                #8
                Re: Motor bez broja ?

                Da li isti princip (PUS) važi i kad je npr. šasija u pitanju ?

                Comment

                • Stratos
                  CBC Senator XXL
                  • 10.09.2008
                  • 2594
                  • Novi Sad

                  #9
                  Re: Motor bez broja ?

                  Da,u nekim slučajevima je moguće utisnuti PUS i u šasiju. Recimo ako je vozilo kupljeno na carini a pre toga je oduzeto zbog carinskog prekršaja i recimo prekucavanja brojeva.Procedura je kao što je IvanT opisao za motor i u Novom Sadu.Mislim da je procedura za ovo svuda ista.

                  Comment

                  • Gizmo123
                    CBC Početnik
                    • 25.05.2010
                    • 4
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Motor bez broja ?

                    Da ne dizem novu temu, broj motora na autu je korodirao pa je necitljiv. Procitao sam ovo:

                    Originally posted by *IvanT*
                    Za Beograd:

                    - Tehnicki pregled na kojem dobijes registracioni list u kojem pise da broj motora nije citljiv
                    - nakon toga SUP 29. novembar gde kao pokusaju da ocitaju broj i naravno ne uspeuju
                    - nakon toga dobijes nalog za ukucavanje, ides u SUP Ljermontova soba 2 da dobijes potvrdu i broj motora koji ce biti ukucan (PUS)
                    - na kraju tehnicki pregled Kompresor na ukucavanje. end-e
                    Sada ne zanimaju neke dodatne stvari.
                    Posto su mi colke istekle, trebaju mi probne tablice da bi se vozikao po gradu i zavrsio potrebne stvari za registraciju jel tako?

                    - Gde se vade probne tablice, SUP 29. novembar ili AMSS, gde je jeftinije/bolje, i zanima me tacna cena ako neko zna.
                    - Vec imam papir od Kompresora na kome pise da je broj motora korodirao, gde idem dalje? Jel SUP 29. novembar na vestacenje a za to vestacenje se prijavljujem striktno izmedju 9:30 do 10:00. Koliko placam to vestacenje, opet me zanima tacna cifra ako neko zna?
                    - Zavrsio sam vestacenje, idem u Ljermontovu gde pisem molbu neku i uplacujem 1450 dinara neku taksu, za ovu sam uspeo da nadjem cenu, dobijam papire na kojima mi pise PUS jel tako? Ne placam dodatno jos neke gluposti?
                    - Dobio sam PUS, idem u Kompresor da mi taj broj ukucaju i placam 1300 dinara za tu uslugu.
                    - Ukucan mi je broj, trebam da odem na tehnicki jer je to sledeci proces za registraciju. Glupo pitanje ali kada sam vec u Kompresoru, jel mogu odma posle ukucavanja broja da uradim i tehnicki kod njih? Tu me zveknu za jos 1000 nesto dinara jel da?
                    - Zavrsio sam tehnicki, gde idem dalje? Jel mogu dalje sam ili jurim agenciju za registraciju? Ako radim sam gde idem sa svim papirima koji mi trebaju za registraciju? MUP u svojoj opstini ili kako? Gde se uzima osnovno osiguranje?

                    Uh previse pitanja, ali ako imate vremena i strpljenja da mi detaljno odgovorite bio bih zahvalan jer prvi put registrujem auto i ne zelim da lutam i da se vracam sto puta negde, hocu iz cuga da odradim kako treba. Informacije sam prikupljao iz vise tema odavde ali ne mogu da sklopim celu proceduru hehe Ovaj glupi broj motora mi pravi velike troskove, ostala bi mi fina svota novca u dzepu da je bio ok...

                    Comment

                    • uglavnom.bezopasni
                      - 42 -
                      • 03.02.2005
                      • 2235
                      • Novi Sad

                      #11
                      Re: Motor bez broja ?

                      Odgovor koji znam je da ne možeš da juriš agenciju, kod promene vlasnika, novog vozila, itd mora vlasnik lično.
                      Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                      11.04. 0:12 #2
                      Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                      Comment

                      • Edi
                        CBC Početnik
                        • 21.05.2010
                        • 7
                        • BG

                        #12
                        Re: Motor bez broja ?

                        Hvala vam na odgovorima. Deluje mi da je Ivan najkonkretniji i da je prosao kroz proceduru, pa bih upitao da li moze biti problem to sto je motor ocigledno fabricki bez broja. Jer vidi se da je skoro nov, bez korozije, prljavstine i mrlja. Vlasnika brine da li mogu u 29. novembra da mu kazu nije se ovde nista izbrisalo kad je blok ko nov, pa da snosi posledice. Sto je najgore od svega motor je legalno kupljen kod proizvodjaca, ali vlasnik pre aktuelnog vlasnika na neku preporuku da po novom zakonu ne treba upisivati br. motora u saobracajnu to tada nije zavrsio... Nije mi zurba, jer taj auto nije u oglasima.

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Re: Motor bez broja ?

                          Edi, mozda deluje komplikovano i strasno, ali jedino sto je "smaracki" u celoj prici je cekanje u redovima, koje mora da obavi vlasnik auta ili onaj na koga ce auto biti registrovan. Zavrsava se u toku jednog dana.....
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • Gizmo123
                            CBC Početnik
                            • 25.05.2010
                            • 4
                            • Beograd

                            #14
                            Re: Motor bez broja ?

                            Originally posted by Gizmo123
                            Da ne dizem novu temu, broj motora na autu je korodirao pa je necitljiv. Procitao sam ovo:

                            Originally posted by *IvanT*
                            Za Beograd:

                            - Tehnicki pregled na kojem dobijes registracioni list u kojem pise da broj motora nije citljiv
                            - nakon toga SUP 29. novembar gde kao pokusaju da ocitaju broj i naravno ne uspeuju
                            - nakon toga dobijes nalog za ukucavanje, ides u SUP Ljermontova soba 2 da dobijes potvrdu i broj motora koji ce biti ukucan (PUS)
                            - na kraju tehnicki pregled Kompresor na ukucavanje. end-e
                            Sada ne zanimaju neke dodatne stvari.
                            Posto su mi colke istekle, trebaju mi probne tablice da bi se vozikao po gradu i zavrsio potrebne stvari za registraciju jel tako?

                            - Gde se vade probne tablice, SUP 29. novembar ili AMSS, gde je jeftinije/bolje, i zanima me tacna cena ako neko zna.
                            - Vec imam papir od Kompresora na kome pise da je broj motora korodirao, gde idem dalje? Jel SUP 29. novembar na vestacenje a za to vestacenje se prijavljujem striktno izmedju 9:30 do 10:00. Koliko placam to vestacenje, opet me zanima tacna cifra ako neko zna?
                            - Zavrsio sam vestacenje, idem u Ljermontovu gde pisem molbu neku i uplacujem 1450 dinara neku taksu, za ovu sam uspeo da nadjem cenu, dobijam papire na kojima mi pise PUS jel tako? Ne placam dodatno jos neke gluposti?
                            - Dobio sam PUS, idem u Kompresor da mi taj broj ukucaju i placam 1300 dinara za tu uslugu.
                            - Ukucan mi je broj, trebam da odem na tehnicki jer je to sledeci proces za registraciju. Glupo pitanje ali kada sam vec u Kompresoru, jel mogu odma posle ukucavanja broja da uradim i tehnicki kod njih? Tu me zveknu za jos 1000 nesto dinara jel da?
                            - Zavrsio sam tehnicki, gde idem dalje? Jel mogu dalje sam ili jurim agenciju za registraciju? Ako radim sam gde idem sa svim papirima koji mi trebaju za registraciju? MUP u svojoj opstini ili kako? Gde se uzima osnovno osiguranje?

                            Uh previse pitanja, ali ako imate vremena i strpljenja da mi detaljno odgovorite bio bih zahvalan jer prvi put registrujem auto i ne zelim da lutam i da se vracam sto puta negde, hocu iz cuga da odradim kako treba. Informacije sam prikupljao iz vise tema odavde ali ne mogu da sklopim celu proceduru hehe Ovaj glupi broj motora mi pravi velike troskove, ostala bi mi fina svota novca u dzepu da je bio ok...
                            Jel moze jos neko da mi odgovori detaljnije posto u ponedeljak trebam da se bacim na posao.

                            Comment

                            • somi_kac
                              CBC Senator XXL
                              • 03.04.2009
                              • 796
                              • Kać

                              #15
                              Re: Motor bez broja ?

                              Originally posted by uglavnom_bezopasni
                              Odgovor koji znam je da ne možeš da juriš agenciju, kod promene vlasnika, novog vozila, itd mora vlasnik lično.
                              Kod promene vlasnika moze, dovoljni su potpisi bivseg i buduceg vlasnika, kao i fotokopije licne karte. Tako sam ja radio.
                              OPEL Astra 1.6i
                              OPEL Kadett 1.6
                              ŠKODA Favorit

                              Comment

                              Working...
                              X