sipao sam dva puta na EKO na Vidikovcu ..taj avio dizel. Sad sam sipao evrodizel na lukoil na banjici ..isto ide kako okrenes a i potrosnja ista.mozda mi se cak cini da sa ovim evrodizelom sa lukoila bolje poteze ili je verovatno neki placebo.
ma... sipao bi ja D2 sa NISa da nedimi onoliko ..
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Pre sam sipao na EKO, imao problema sa senzorom vode u gorivu(Alfa 156), pa presao na MOL, JP ili Lukoil. Nedavno povučen i ja reklamom sa avionom naspem opet, ali ovaj put u novu Cromu 1.9. I bar u mom slučaju apsolutno nikakve razlike nema čak ni u odnosu na onaj na Knez petrolu od 105.90. Potrošnja i celokupno ponašanje je identično kako kada sipam na bilo kojoj pumpi u Srbiji.
Razliku kod Eurodizela jedino primetim kada sipam napolju, nabolje naravno.
Ja vozim stari dizel bez turbine i sipao sam mu i ED i D2 i loz ulje i uvek mi isto ide,jedino sto ED trosi oko 1l vise u odnosu na D2.Takodje sam dugo vozio Pezo HDi i u njega sam vise sipao D2 nego ED i opet isti djavo i tako je presao 515 000km bez ijednog problema i tada je prodat.To za avio dizel mi se cini kao neka marketinska fora!
Moguce,do duse ovo je bio Boxer 2.8Hdi a u zadnje vreme dosta vozim Boxer 3.0hdi koji je presao 100hkm i sipam od prvog km i d2 i ED.Imam prijatelja koji vozi Audi A4 1.9TDI pd 130ks i cepa ga na loz ulje bez problema.
Da se vratimo na EKO Eurodizel (Aviodizel):
Ti filteri mogu samo da mu povecaju cistocu, tj. samo da smanje udeo "prljavstina" u gorivu. Licno smatram da je to jos jedan marketinski trik.
Kada mi neko kaze da mu auto manje trosi i do litar sa ovim gorivom moram da izrazim sumnju. Meni su iskustva suprotna a imao sam dosta prilike da uporedim jer nedeljno sipam 2-3 puna rezervoara u proseku, uglavnom na MOL-u a kada mi nije usput onda na EKO. Pri istoj konstantnoj brzini u istom stepenu prenosa na istom putu sa EKO Eurodizelom mi trosi izmedju 0.5 i 0.8l vise na 100km (prema bordu). Prvo sam mislio da sve to umisljam ali su onda u SAT reviji objavili rezultate testiranja Eurodizela sa velikih pumpi u Srbiji i izmedju ostalog je utvrdjeno da EKO Eurodizel ima manju cetansku vrednost od Eurodielza sa MOL-a, sto objasnjava malo vecu potrosnju. Koliko je test objektivan ne znam, ali po njima NIS ima najcistiji i "najjaci" Eurodizel
Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem
Realna potrosnja nema mnogo veze sa onom koju pokazuje board.Ja napunim Boxera do cepa ali bez pene,znaci da pocne da preliva cista nafta i ponistim board pa krenem na put pa posle 404km opet na pumpu.Board pokazuje prosek 13,1l a ja mu naspem 58l sto je prosek od 14,36l/100km.
Jbg, ja moj proveravao vise puta i razlika je bila u 1-2 decilitra. Uostalom, rekao sam za trenutunu potrosnju pri odredjenoj brzini, ne za prosecnu potrosnju, tako da i da laze bord opet pokazuje vecu potrosnu sa EKO dizelom. Govorim za voznju tipa 140kmh u 6. brzini na deonici izmedju SD i JA gde je put bez nagiba pa ne moze da bude oscilacija zbog toga.
Samo sam izneo svoja zapazanja. Ja svakako i dalje najcesce sipam na MOL-u, drugi izbor je i dalje EKO jer je razlika u potrosnji svakako zanemarljiva
Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem
Verujem da im ne fali nista (ili sto bi neki rekli HVALI ). Samo je navika u pitanju jer do pre par godina nije bila bas cista situacija oko Eurodizela - setite se samo mucke sa ED na "velikom" OMV-u
Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem
Rusko-srpski NIS ima ED sa najvećim cetanskim brojem i sa najmanjim sadržajem sumpora (a i po ostalim karakteristikama je na vrhu), prema testu u SATu... Odmah iza NISa je (mađarski) MOL, pa (grčki) EKO, (austrijski) OMV i na kraju (ruski) LukOil... Kako to vama izgleda?
Comment