Podešavanje zazora na vratima
Collapse
X
-
Re: VIDEO linkovi : YouTube i ostali
Originally posted by zverkotako se steluju vrata na svim automobilima... drugacije ih ne mozes nastelovati.
Comment
-
-
Re: VIDEO linkovi : YouTube i ostali
Originally posted by cameleon...kakvi su bre ovo prelomi preko kolena, sta ovaj "nivelise" sa "sublerom" u prstima
Comment
-
-
Re: VIDEO linkovi : YouTube i ostali
vidi se da covek zna sta radi. a nema vrata koja mogu da se okace i vise ne diraju.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Comment
-
-
Re: VIDEO linkovi : YouTube i ostali
Malo je skroz robotizovanih traka a i to ide posle na nulti servis na kontrolu pa se onda dodaje ako treba.
Comment
-
-
Re: VIDEO linkovi : YouTube i ostali
pazi, tako se radi i u nemackoj, koja je sinonim za preciznost, tako da nek te Dacia ne cudi
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
Re: VIDEO linkovi : YouTube i ostali
u cemu je problem sa... gumeni cekic. kako drugacije da neasteluje dovratnik kad ga pritegne skoro do kraja a da opet moze malo da se pomeri... ok mozda se ne radi tako na ostalim automobilima danas ali dacia je na nivou renoa 18 tako daaa... to je to.
deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Re: VIDEO linkovi : YouTube i ostali
Ja kapirao da se sve proizvodi u delic milimetra sa sarkama za sitna stelovanja za fabriku,tako i kroz godine eksploatacije kada se vrata rasteluju...
Malo mi nenormalno izgleda da se proizvede nesto krivo ili da se pokrivi u proizvodnji pa ga "baja" malo prelomi preko kolena ili rokne pesnicom da legne na svoje mesto...
Sta ti imas protiv Renault-a 18 , prvih 15 godina zivota su me vozali kao direktora u toj limuzini, odrastao bre u tom autu...
Comment
-
-
Re: VIDEO linkovi : YouTube i ostali
Stelovanje vrata i zazora se UVEK ovako radi. E sada imate dve varijante: PRE montaze i farbanja vozila prilikom kontrole karoserije ili posle montaze na zavrsnoj kontroli. Uglavnom vodeci proizvodjaci automobila rade to pre montaze, dakle roboti izvare karoseriju, provere mere (ona robotska ruka koja "pipka" delove na mestima gde se poklapaju sa modelom) nakace sve elemente, nasteluju, posalju na antikorozivnu zastitu i farbanje pa posle toga redom a obicno se u montazi skidaju vrata, zato ih samo posle nakace i sve nastelovano. Low cost automobili imaju malo jednostavniju proceduru obicno jer su visokoserijski i teraju samo sto pre da zavrse pa je lakse da ovako na brzaka to nasteluju na zavrsnoj kontroli. Verujte da ima mnogo improvizacija i kod vodecih proizvodjaca. Samo sto to mi ne vidimo i ne znamo ali nije ni vazno ne utice to na kvalitet samo nije lepo da se vidi.You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Comment
-
-
Re: VIDEO linkovi : YouTube i ostali
Originally posted by cameleonJa kapirao da se sve proizvodi u delic milimetra sa sarkama za sitna stelovanja za fabriku,tako i kroz godine eksploatacije kada se vrata rasteluju...
Malo mi nenormalno izgleda da se proizvede nesto krivo ili da se pokrivi u proizvodnji pa ga "baja" malo prelomi preko kolena ili rokne pesnicom da legne na svoje mesto...
Comment
-
Comment