Naleteo sam na ovaj oglas pa me zanima da li neko probao. Ja sam uvek skeptik kad su ovakve stvari u pitanju, narocito ako kosta 1500 din a resava ti probleme zbog koje se radi generalna motora. Ali, ne bih da kudim nesto bez argumenata, pa otuda i ova tema.
RUSKO DOSTIGNUCE!!!
NESTO SASVIM NOVO NA TRZISTU!!!
MADE IN RUSSIA!!!
RESURS-TOTAL-poslednji iz serije resursa, najusavrseniji do sada.
U pitanju je specifični proizvod koji se koristi za revitalizaciju benzinskih i dizel motora i transmisija na svim vozilima i to bez otvaranja, odnosno rasklapanja sastavnih delova motora. Generalna motora bez rasklapanja. Radi se o postupku remetalizacije. Primenom RESURSA generalna popravka motora se pomera (odlaže) bez problema za novih pređenih 50-60.000 kilometara. RESURS rešava sledeće probleme u radu motora vašeg automobila, koji se javljaju kao posledica oštećenja automobilskog motora:
- snižena kompresija;
- povećana potrošnja goriva;
- pad broja obrtaja motora u radu;
- motor se pregreva;
- motor se teško startuje i otežano stavlja u rad;
- dimi zagađujući okolinu;
- povećana potrošnja ulja.
Sve navedene probleme rešiće RESURS, koji se kao remetalizant dodaje svim vrstama motornih ulja (mineralna, polusintetička, sintetička). RESURS popunjava i eliminiše sva oštećenja na klipu, cilindru, karikama, ležećim i letećim ležajevima i podizačima ventila. Kao rezultat primene RESURS-a dešavaju se sledeća poboljšanja u radu motora u Vašem automobilu:
- povećana kompresija do 40%;
- ujednačena kompresija na svim cilindrima;
- smanjenje trenja u motoru do 90%;
- smanjena potrosnja goriva do 20%
- motor radi tiho, ujednačeno, bez buke i vibracija;
- smanjena temperatura u zoni trenja za oko 80°C (time se habanje znatno smanjuje);
- zadovoljava se emisija izduvnih gasova po euro standardu (ne zagađuje se sredina);
- odgađa se, odnosno eliminiše se generalna popravka motora.
RESURS svojim delovanjem vraća delovima motora dozvoljenje tolerancije.
RESURS nije aditiv, on je aktivni REMETALIZANT i ne stupa u međusobnu reakciju sa motornim uljem.
Kod primene RESURS-a brzina habanja karika i ostalih delova motora smanjuje se 4 do 5 puta.
KADA TREBA PRIMENITI RESURS
Smanjena kompresija, čuje se šum u motoru, pada broj obrtaja, povećava se broj obrtaja, povećava se potrošnja goriva, gori ulje, dimi, neravnomeran rad motora. Za nove automobile profilaktika i zaštita od habanja.
KAKO RADI RESURS?
Čestice RESURS-a slobodno prolaze kroz uljni filter i ne sjedinjuju se sa uljem. U ZONI TRENJA pod dejstvom temperature i pritiska čestice RESURS-a se aktiviraju i počinju popunjavati površine na oštećenim delovima klipova, cilindara, ležećih i letećih ležajeva. RESURS formira ŠUPLJIKASTU STRUKTURU koja KAO SUNĐER zadržava ulje, i pouzdano štiti delove od habanja pri hladnom startovanju, kod pregrejanog motora, naglog ubrzanja i uopšte u surovim uslovima eksploatacije. RESURS pomaže ulju da normalno radi.
NAČIN UPOTREBE RESURS-a
Poželjno je promeniti filter za ulje i ulje.
Zagrejati motor do radne temperature i ugasiti.
Intenzivno promućkati flašicu 30 do 60 sekundi.
Povući prsten na zatvaraču i udaljiti membranu.
Sipati sadržinu flašice u otvor za ulje - karter. Pustiti da motor radi 10 do 15 minuta na leru. Sledećih 200 do 300 km voziti oštrije. Pri doziranju više od dve flašice po 50gr preparat dolivati kroz pređenih 50 do 100 km.
SASTAV
Vrlo sitne čestice d < 1 mk legure metala Ag, Sn i Cu.
TEST
Stavite belu krpu na izduvnu cev auspuha i posle par minuta rada motora krpa će pocrneti.. Kod primene RESURS-a i pređenih 500 km ako to isto ponovite krpa će biti boje BELE KAFE. SVAKI DIJALOG JE IZLIŠAN.
LICNO ISKUSTVO SA RESURSOM:
PRIMENILI SMO OVAJ PREPARAT NA VOZILU STAROM 18 GODINA KOJE JE PRESLO 180.000 KM. vOZILO JE PRE PRIMENE RESURSA NA PREDJENIH 1000 KM TROSILO VISE OD 1 LITRE MOTORNOG ULJA, KOMPRESIJU JE IMALO IZMEDJU 8 I 9,5.
NAKON PRIMENE RESURSA I PREDJENIH 500 KM KOMPRESIJA SE POVECALA NA 11,5, A POTROSNJA ULJA SMANJILA NA 0,3 L/1000 KM.
OBNAVLJANJE MOTORA BEZ RASKLAPANJA
RESURS vraća snagu motoru i popravlja oštećene delove bez rasklapanja motora - remetalizacija
Motor je srce automobila, deo koji je izložen surovim uslovima eksploatacije: nagla ubrzanja, kočenja, forsirana vožnja, hladno startovanje, slabo podmazivanje, gradska vožnja i velike temperaturne razlike su glavni razlozi koji dovode do preranog oštećenja tog vitalnog organa Vašeg automobila.
Oštećenja se manifestuju kao:
snižena kompresija
povećana potrošnja goriva
pad broja obrtaja
motor se pregreva
otežano startuje
dimi zagađujući okolinu
Sve navedene probleme u 90% slučajeva rešiće RESURS, dodatak motornim uljima koji popunjava sva oštećenja na klipu, cilindru, ležećim i letećim ležajevima, kao i podizačima ventila.
Rezultat primene:
povećana kompresija 40%
smanjeno trenje za 75%
smanjena potrosnja goriva do 20 %
motor radi tiho bez buke i vibracija
smanjena temperatura u zoni trenja za 80°C
zadovoljava emisiju izduvnih gasova po euro standardu (ne zagađuje okolinu)
odložena generalna za 50.000 do 60.000 km RESURS - aditiv za metalno plakiranje (oblaganje), koji se dodaje u ulje.
RESURS - se sastoji od ultra sitnih čestica legure Ag, Sn i Cu.
RESURS - ne stupa u međusobnu reakciju sa uljem.
Čestice RESURS-a se u zoni trenja pod dejstvom temperature i pritiska aktiviraju i počinju da obnavljaju oštećenu površinu delova.
RESURS formira POROZNU STRUKTURU, koja KAO SUNĐER zadržava ulje i maksimalno štiti delove od habanja.
RESURS VRAĆA DELOVIMA DOZVOLJENE TOLERANCIJE.
SNAGA RUSKE TEHNOLOGIJE!
Proces remetalizacije (obnavljanja) otkriven je sasvim slučajno, kao i sva druga epohalna otkrića. Kompresori (motori) rashladnih uređaja, radili su i do 30 godina bez remonta, prebacujući 2-3 puta projektovane norme korišćenja. Postavljeno je pitanje - kako je to moguće?
Pravi odgovor na to dali su vojni stručnjaci ispitujći stare kompresore. Utvrđeno je preciznim merenjima da su bakarne cevi tanje od 40 do 50%, što znači da je freon kružeći pod pritiskom kroz iste skidao sa njihovih zidova čestice (manje od 0,1 mkm), prenoseći ih u zonu trenja stvarajući na površine metalni sloj (popunjavanjem riseva i zadira). Iz izloženog se vidi to da je freon imao ulogu motornog ulja. Kada bi se naneseni sloj trenjem istrošio, proces bi počinjao iznova.
Sva ova proučavanja i ispitivanja vršena su u cilju primene tog principa na motore sa unutrašnjim sagorevanjem. Praktična primena ovog otkrića nije bila moguća sve do 1979. godine, kada su stručnjaci pronašli način da proizvedu tako sitne čestice (u uslovima kosmičkog vakuuma). One su morale zadovoljiti neke uslove t.j. morale su biti dovoljno postojane da ne propadaju na dno motornog kućišta i da se slobodno kreću kroz ulje koje im služi samo da ih prenese u zonu trenja.
Neiskorišćene čestice (višak čestica) ništa ne škode motoru. Ruski remetalizanti od 1- 3 generacije sa potpunim slojem prekrivanja istrošenih površina pokazali su se izvanredno u poslednjih 15 godina. Više od 15.000.000 automobila uspeli su izravnati i podići kompresiju u cilindrima i odložiti generalnu za ubuduće.
ZAŠTITA OD HABANJA
Kod unošenja RESURSA u mineralno ulje brzina habanja hromiranih karika smanjuje se 4 puta.
REMONT BEZ ZANATA I ALATA !
UKOLIKO NE BUDETE ZADOVOLJNI, NOVAC CEMO VAM VRATITI.

RUSKO DOSTIGNUCE!!!
NESTO SASVIM NOVO NA TRZISTU!!!
MADE IN RUSSIA!!!
RESURS-TOTAL-poslednji iz serije resursa, najusavrseniji do sada.
U pitanju je specifični proizvod koji se koristi za revitalizaciju benzinskih i dizel motora i transmisija na svim vozilima i to bez otvaranja, odnosno rasklapanja sastavnih delova motora. Generalna motora bez rasklapanja. Radi se o postupku remetalizacije. Primenom RESURSA generalna popravka motora se pomera (odlaže) bez problema za novih pređenih 50-60.000 kilometara. RESURS rešava sledeće probleme u radu motora vašeg automobila, koji se javljaju kao posledica oštećenja automobilskog motora:
- snižena kompresija;
- povećana potrošnja goriva;
- pad broja obrtaja motora u radu;
- motor se pregreva;
- motor se teško startuje i otežano stavlja u rad;
- dimi zagađujući okolinu;
- povećana potrošnja ulja.
Sve navedene probleme rešiće RESURS, koji se kao remetalizant dodaje svim vrstama motornih ulja (mineralna, polusintetička, sintetička). RESURS popunjava i eliminiše sva oštećenja na klipu, cilindru, karikama, ležećim i letećim ležajevima i podizačima ventila. Kao rezultat primene RESURS-a dešavaju se sledeća poboljšanja u radu motora u Vašem automobilu:
- povećana kompresija do 40%;
- ujednačena kompresija na svim cilindrima;
- smanjenje trenja u motoru do 90%;
- smanjena potrosnja goriva do 20%
- motor radi tiho, ujednačeno, bez buke i vibracija;
- smanjena temperatura u zoni trenja za oko 80°C (time se habanje znatno smanjuje);
- zadovoljava se emisija izduvnih gasova po euro standardu (ne zagađuje se sredina);
- odgađa se, odnosno eliminiše se generalna popravka motora.
RESURS svojim delovanjem vraća delovima motora dozvoljenje tolerancije.
RESURS nije aditiv, on je aktivni REMETALIZANT i ne stupa u međusobnu reakciju sa motornim uljem.
Kod primene RESURS-a brzina habanja karika i ostalih delova motora smanjuje se 4 do 5 puta.
KADA TREBA PRIMENITI RESURS
Smanjena kompresija, čuje se šum u motoru, pada broj obrtaja, povećava se broj obrtaja, povećava se potrošnja goriva, gori ulje, dimi, neravnomeran rad motora. Za nove automobile profilaktika i zaštita od habanja.
KAKO RADI RESURS?
Čestice RESURS-a slobodno prolaze kroz uljni filter i ne sjedinjuju se sa uljem. U ZONI TRENJA pod dejstvom temperature i pritiska čestice RESURS-a se aktiviraju i počinju popunjavati površine na oštećenim delovima klipova, cilindara, ležećih i letećih ležajeva. RESURS formira ŠUPLJIKASTU STRUKTURU koja KAO SUNĐER zadržava ulje, i pouzdano štiti delove od habanja pri hladnom startovanju, kod pregrejanog motora, naglog ubrzanja i uopšte u surovim uslovima eksploatacije. RESURS pomaže ulju da normalno radi.
NAČIN UPOTREBE RESURS-a
Poželjno je promeniti filter za ulje i ulje.
Zagrejati motor do radne temperature i ugasiti.
Intenzivno promućkati flašicu 30 do 60 sekundi.
Povući prsten na zatvaraču i udaljiti membranu.
Sipati sadržinu flašice u otvor za ulje - karter. Pustiti da motor radi 10 do 15 minuta na leru. Sledećih 200 do 300 km voziti oštrije. Pri doziranju više od dve flašice po 50gr preparat dolivati kroz pređenih 50 do 100 km.
SASTAV
Vrlo sitne čestice d < 1 mk legure metala Ag, Sn i Cu.
TEST
Stavite belu krpu na izduvnu cev auspuha i posle par minuta rada motora krpa će pocrneti.. Kod primene RESURS-a i pređenih 500 km ako to isto ponovite krpa će biti boje BELE KAFE. SVAKI DIJALOG JE IZLIŠAN.
LICNO ISKUSTVO SA RESURSOM:
PRIMENILI SMO OVAJ PREPARAT NA VOZILU STAROM 18 GODINA KOJE JE PRESLO 180.000 KM. vOZILO JE PRE PRIMENE RESURSA NA PREDJENIH 1000 KM TROSILO VISE OD 1 LITRE MOTORNOG ULJA, KOMPRESIJU JE IMALO IZMEDJU 8 I 9,5.
NAKON PRIMENE RESURSA I PREDJENIH 500 KM KOMPRESIJA SE POVECALA NA 11,5, A POTROSNJA ULJA SMANJILA NA 0,3 L/1000 KM.
OBNAVLJANJE MOTORA BEZ RASKLAPANJA
RESURS vraća snagu motoru i popravlja oštećene delove bez rasklapanja motora - remetalizacija
Motor je srce automobila, deo koji je izložen surovim uslovima eksploatacije: nagla ubrzanja, kočenja, forsirana vožnja, hladno startovanje, slabo podmazivanje, gradska vožnja i velike temperaturne razlike su glavni razlozi koji dovode do preranog oštećenja tog vitalnog organa Vašeg automobila.
Oštećenja se manifestuju kao:
snižena kompresija
povećana potrošnja goriva
pad broja obrtaja
motor se pregreva
otežano startuje
dimi zagađujući okolinu
Sve navedene probleme u 90% slučajeva rešiće RESURS, dodatak motornim uljima koji popunjava sva oštećenja na klipu, cilindru, ležećim i letećim ležajevima, kao i podizačima ventila.
Rezultat primene:
povećana kompresija 40%
smanjeno trenje za 75%
smanjena potrosnja goriva do 20 %
motor radi tiho bez buke i vibracija
smanjena temperatura u zoni trenja za 80°C
zadovoljava emisiju izduvnih gasova po euro standardu (ne zagađuje okolinu)
odložena generalna za 50.000 do 60.000 km RESURS - aditiv za metalno plakiranje (oblaganje), koji se dodaje u ulje.
RESURS - se sastoji od ultra sitnih čestica legure Ag, Sn i Cu.
RESURS - ne stupa u međusobnu reakciju sa uljem.
Čestice RESURS-a se u zoni trenja pod dejstvom temperature i pritiska aktiviraju i počinju da obnavljaju oštećenu površinu delova.
RESURS formira POROZNU STRUKTURU, koja KAO SUNĐER zadržava ulje i maksimalno štiti delove od habanja.
RESURS VRAĆA DELOVIMA DOZVOLJENE TOLERANCIJE.
SNAGA RUSKE TEHNOLOGIJE!
Proces remetalizacije (obnavljanja) otkriven je sasvim slučajno, kao i sva druga epohalna otkrića. Kompresori (motori) rashladnih uređaja, radili su i do 30 godina bez remonta, prebacujući 2-3 puta projektovane norme korišćenja. Postavljeno je pitanje - kako je to moguće?
Pravi odgovor na to dali su vojni stručnjaci ispitujći stare kompresore. Utvrđeno je preciznim merenjima da su bakarne cevi tanje od 40 do 50%, što znači da je freon kružeći pod pritiskom kroz iste skidao sa njihovih zidova čestice (manje od 0,1 mkm), prenoseći ih u zonu trenja stvarajući na površine metalni sloj (popunjavanjem riseva i zadira). Iz izloženog se vidi to da je freon imao ulogu motornog ulja. Kada bi se naneseni sloj trenjem istrošio, proces bi počinjao iznova.
Sva ova proučavanja i ispitivanja vršena su u cilju primene tog principa na motore sa unutrašnjim sagorevanjem. Praktična primena ovog otkrića nije bila moguća sve do 1979. godine, kada su stručnjaci pronašli način da proizvedu tako sitne čestice (u uslovima kosmičkog vakuuma). One su morale zadovoljiti neke uslove t.j. morale su biti dovoljno postojane da ne propadaju na dno motornog kućišta i da se slobodno kreću kroz ulje koje im služi samo da ih prenese u zonu trenja.
Neiskorišćene čestice (višak čestica) ništa ne škode motoru. Ruski remetalizanti od 1- 3 generacije sa potpunim slojem prekrivanja istrošenih površina pokazali su se izvanredno u poslednjih 15 godina. Više od 15.000.000 automobila uspeli su izravnati i podići kompresiju u cilindrima i odložiti generalnu za ubuduće.
ZAŠTITA OD HABANJA
Kod unošenja RESURSA u mineralno ulje brzina habanja hromiranih karika smanjuje se 4 puta.
REMONT BEZ ZANATA I ALATA !
UKOLIKO NE BUDETE ZADOVOLJNI, NOVAC CEMO VAM VRATITI.

Comment