Boost: Saab 9000 komentar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #46
    Da , to je Fredde, inace je vlasnik Maptuna.. ima par komada previse
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #47
      Originally posted by tenzo RS
      ...stao na "samo" 450 ks...oni koji su skinuli one video klipove tipa 100 - 150 za 5.76 sec, ili od 100 - 195 su imali prilike da vide o kakvih 450 konja se radi...

      ...kad sam video ovaj drugi...bilo je od srece...
      100-150 za 5,76 je bio moj sa starim originalnim B202 motorom, nikakav killer znaci, tu nesto ispod 400KS tada.

      A inace je mereno u 4-vrtoj brzini
      U 3-ojci je isao 4,4 sek
      Mada ga B203R opasno sije
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • tenzo RS
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2004
        • 309
        • Krusevac
        • Saab 9-3 TiD

        #48
        Originally posted by BOOST
        ...nikakav killer znaci, tu nesto ispod 400KS tada...
        ...prilicno ironicno zar ne???... ...uzeci u obzir to da mnogo puta faciniram ljude podatkom od celih 115 ks...doduse u yugu ali...hmmm..."nesto ispod 400KS tada" u fazonu nista posebno...?!?!?...nisam ja tako vaspitan da mogu da shvatam to na taj nacin...

        Saabo, divim ti se ali i zalim te...samo mogu da zamislim kakav si emotivni sok pretrpeo... ...
        8 i 300...u firungu !!!

        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

        Comment

        • Saabo
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1724
          • Vrbas
          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

          #49
          Jos ne mogu sebi doci pogotovo, ko so na ranu, bez auta Zato jedva cekam da kupim SAABa da se malo smirim sa 165-175 KS, al za kratko
          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

          Comment


          • #50
            evo ja pre neki dan vracao se s' vishe shk.
            kad odjednom protutnja neki automobil
            Boze mili cuda velikoga, jali grmi il se zemlja trese!!!!!!!!!
            Nit grmi nit se zemlja trese, nego to
            neko SAAA-a 9000 ima pa shenluk chini!!!!!
            iskreno prvi put u zivotu sam ga video!!!!
            mozda sam ga ranije vidjao ali ga nisam primetio, mislim razumete sta ocu da kazem
            slusati i cuti nije isto

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #51
              Ajde da malo nastavimo temu, jes` da sam je zapoceo prosle godine najesen ali nema veze. Vise detalja za 2.0 motor za obe varijante turbine? U cemu je razlika izmedju 2.0 sa 150ks i 2.0 sa 185? Jel to u osnovi isti motor samo je turbina drugacije podesena ili ima jos nesto. Kakav je tuning potencijal jednog i drugog? Dokle moze da se ide sa povecanjem snage a da drugi delovi ostanu fabricki, znaci vesanje, kocnice, gume...
              Koliku potrosnju treba ocekivati sa ovim motorima kod nas? Kakvo je stanje sa servisima i rezervnim delovima. Inace ovo sve pitam za cse 94-98! Kako ide redosled za neki lagani tjuning tipa 220-230ks i koliko to kosta i da li se moraju raditi npr. kocnice, spustati auto, stavljati sire gume?
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #52
                250-260KS je optimalno i sa turbinom u originalu.

                Razlika 150-185KS varijanta je u magnetnom ventilu za upravljanje pritiska turbine i u programskim parametrima Trionica.

                Sve ostalo trpi do nelih 320-330KS.

                Kocnice pocinju da prikazuju nemoc vec sako oko 280Ks.

                Veci diskovi od 9-5 AERO i kocione celjusti na prednjim tockovima i sve OK do 500KS.

                Ovde pricamo o aktivnoj voznji i kocenju sa MAX brzine koju KS ostvaruju.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #53
                  Sad sam pogledao www.maptun.com i sta da kazem extra. Stage 1 je samo 715 eura a daje 225ks i 340nm a osnova je 2.0 150ks, i tako dalje a i cene za pojedinacne delove su po meni povoljne.
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #54
                    Ima li ko informaciju kakvo je stanje sa servisima i delovima, dostupnosti... Koliko je ocekivana potrosnja 2.0 turbo motora kod nas? Kakve gume trazi tunirana varijanta? Umerenih 250ks?
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      za delove i servis Saab decenijama nije imao nista na Balkanu a i malo sire, i to je konstantan problem. sada postoji isutreno odeljenje dilera iz Italije a kakva je dostupnost delova, kvalitet servisa i cene rada ne znam, mozda ce ti Sri moci dati precizniji odgovor.

                      posto sam probao slican auto slicnog motora (vovlo 960 2.0 turbo) sto se potrosnje tice za taj auto fabrika navodi 14,5 litara po gradu a u praksi se ocas posla dostize 20 litara/100km.

                      ocekivao bih slicne vrednosti i za Saab 9000, mozda litar manje zbog bolje aerodinamike mada po gradu to bas i nije nesto bitno za potrosnju.

                      staro pravilo za benzince je ugrubo uproseceno 1 litar na svakih 100kg mase vozila za gradsku voznju, i kada se toga drzim obicno ne promasim mnogo u procenama.
                      malo ostrija voznja i potrosnja skace kao dopingovana

                      fora je da imas pero laganu nogu na pedali gasa a to je sa takvim autima vec malo nezgodno za naviku
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #56
                        Nisam primetio za to kvazi pravilo, 1l na 100kg mase, ali imacu u vidu. Kod mene je auto 1100kg a trosi bas tako 10-11 u gradu. A za potrosnju, 20 litara je preterano, mislim da 14-15litara u gradskoj ne bi trebalo da prelazi. Ne mislim na reli voznju. Na otvorenom ocekujem oko 10lit. Sta kazu vlasnici saabova sa foruma?
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • @lix
                          CBC Senator XXL
                          • 17.12.2004
                          • 875
                          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                          #57
                          Skoro smo imali jednu diskusiju vezanu za koriscenje SAAB-a na balkanskim prostorima. Elem, tacno je da nije bio preterano prisutan ali ga zato madjari voze uvelikom broju.
                          Što više za što manje

                          Comment

                          • Wiz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3104
                            • Nish

                            #58
                            Onaj na seq LPG trosi 10 po gradu 2.3 tako kazu?

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #59
                              Koliko sam ja shvatio taj trosi 10lit prosek a ne u gradu! Fabricka potrosnja je 13-14litara benzina, tako da 10lit gasa malo deluje neverovatno ali ako je tako onda odoh da dam oglas da prodajem auto.
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              • Srdjan
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 2416
                                • Bajina Basta/Beograd

                                #60
                                Boost kako ti postizes onako zadivljujuce malu potrosnju goriva? Igrao se sa parametrima ECU jedinice ili nesto drugo? Moze li na standardnim nesto da se uradi da se poveca snaga a smanji potrosnja. Mozda je pitanje glupo i naivno, ali da li je moguce?
                                Lancia Kappa 2.0 20v

                                Comment

                                Working...
                                X