Buba-jeftina ulaznica u svet klasicnih automobila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • brobert
    CBC Član
    • 29.08.2005
    • 47
    • Subotica

    Buba-jeftina ulaznica u svet klasicnih automobila

    Halo ljudi!!!
    Jeste li svesni da za 10 godina vasi auti ce biti obicni matorci a moj ce i dalje biti "KLASIKA"... jedan od najprodavanijih auta na SVETU...
    <First day god created air,second day Volkswagen>
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    #2
    klasika iskljucivo zbog broja prodatih primeraka koju mozes kupiti za 500e
    Odvajam ovo kao posebnu temu,mozda bude zanimljivih komentara i misljenja o bubi
    www.arcs.org.rs/forum

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #3
      Buba je jedan od mojih prvih automobila.Bila je crvena 1200J(1975) i platio sam je tada oko 2500DM, naravno polovnu.Pričam o 1989 godini.Interesantno je da takva dobro očuvana Buba i danas košta oko 1000-1100 E.....Sa njom sam prešao lepu km. po celoj SFRJ i prodao je za istu cenu za koju sam je pazario!To ne možete ni sa jednim drugim autom!Naravno, da napomenem, nije me ni jednom izdala!
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • RS-6
        CBC Senator XXL
        • 24.07.2005
        • 581
        • Montenegro-Bar
        • 2x AR I BMW 330XI

        #4
        Buba je extra auto.

        http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

        Comment

        • Danilo
          CBC Senator XXL
          • 02.10.2004
          • 908
          • Beograd, Dorcol

          #5
          Moja zelja.

          Ako uspem da iskomibinujem varijantu da napravim garazu u dvoristu, kupujem jednu 99,9% da je restauriram.

          Moj tip je 1303S, sa njuskom. Vec vidim kakva bi bila......
          Teget metalik, hromirani detalji, inox pragovi, enterijer od golfa...

          Bice, kad-tad!
          www.blindmanmotorsport.com

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            Ali to nije restauracija... Po mojim shvatanjima (ispravite me ako gresim) restauracija je vracanje u originalno stanje.


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • luka.l
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 490
              • Beograd
              • ВАЗ 21213

              #7
              Originally posted by cosworth
              kupujem jednu 99,9% da je restauriram.
              Pa ti da si pokupovao da restauriras sve sto si do sad zamislio ti bi imao vozni park veci od Karicevog...

              (Uros je u pravu za restauraciju...ovo se zove "budz" )

              Ma Buba...sve je to fino i krasno...klasika itd. Ali auto sluzi da rinta i prasi po drumovima i tu pruza zadovoljenje, a ne da stoji na kakvom tepihu.
              - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
              - "I vi ste dobro."

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #8
                E to sam ja shvatio tek kada sam u i oko garaze i ispred kuce imao ukupno 5 NSU-ova. Sto 100, sto 1200, sto kompletnih, sto u delovima
                Sad sam prodao dva i ne znam sta cu sa druga dva i delovima


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Trivo
                  CBC Senator
                  • 02.06.2005
                  • 202
                  • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

                  #9
                  Moja je 99.9 % original(onih 0.1 % je akumulator,remen i gume).Kupio je moj stari "72,original njemicu i do prosle godine presao sa njom nepunih 80 000.Tad sam je ja uzeo i evo do sad sam vec napunio 100 000.Za ovih 20 000 koje sam presao promijenio 2 puta ulje(ukupno 5l!) i dva puta ocistio sito za ulje(buba nema filter).
                  Svaki drugi vikend idem za Bosnu,nikad mi se ugasila nije a kamoli neki kvar (a ni mom starom).
                  Buba je spartanski auto ali veoma pouzdan,zimi nisam vidio nijedan auto koji bolje pali(na pola kljuca).Govorimo o motoru koji se konstrukciski skoro nije promjenio od vremena nastanka(1936).
                  Licno meni nezamjenjiv auto,mnogo razloga za,bogami dosta i protiv ali nesto u meni na njega gleda kao na clana porodice...
                  A mozda sam malkice i lud
                  VW 1200 1972god.
                  VW Golf 1.3 1988god.
                  FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

                  Comment

                  • Danilo
                    CBC Senator XXL
                    • 02.10.2004
                    • 908
                    • Beograd, Dorcol

                    #10
                    Pa ti da si pokupovao da restauriras sve sto si do sad zamislio ti bi imao vozni park veci od Karicevog...
                    Ima vremena.

                    Uros je u pravu za restauraciju...ovo se zove "budz" )
                    Pa doooobroo... Pogresi covek... Mislim, trudio bih se da ostane sto je moguce vise original.

                    Ma Buba...sve je to fino i krasno...klasika itd. Ali auto sluzi da rinta i prasi po drumovima i tu pruza zadovoljenje, a ne da stoji na kakvom tepihu.
                    100 ljudi, 100 cudi...
                    www.blindmanmotorsport.com

                    Comment

                    • brobert
                      CBC Član
                      • 29.08.2005
                      • 47
                      • Subotica

                      #11
                      Jeste zakon samo...i tu treba sipati goriva i to malo vise nego u ostale.Ali sta je tu je, zato ih drzimo (mi koji je imamo) da bi uzivali u njemu.Ne mozes drzati tempo sa modernijima ali stizes gde si namerio sigurno i u svakom slucaju...jedino ako ti nestane benzina ili ako si zaboravio da sipas ulje pa "izdimi".A to se desilo mom bivsem sefu.Nije imao automat pritiska ulja nego saraf mesto toga i covek se samo vozao i vozao i zaboravio na ulje.I odjedno u toku voznje poceo motor da gubi snagu i on prebaci u nizu i gas...i onda je stao...
                      <First day god created air,second day Volkswagen>

                      Comment

                      Working...
                      X