Svašta nešto čujem ovih dana, pa hajde da pitam i ovde... Znam da na forumu ima nekoliko OSL
pa kontam da će oni najbolje znati.
Elem, procedura za registraciju terenca kao teretnog vozila je:
-1. Ugradnja pregrade putničkog i teretnog prostora
-2. Atestiranje iste
-3. Unošenje izmene u saobraćajnu dozvolu
Podpitanja:
-1. Koliko putničkih mesta može da bude u toj kombinaciji? (2 + kargo ili npr 4/5 + kargo)
-2. Da li mora uvek da stoji pregrada putnički/tovarni prostor ili se može "povremeno" i bez nje, odnosno da li se toleriše ako je nema prilikom neke rutinske kontrole ili ne daj Bože zaustavljanja zbog nekog prekršaja?
-3. Da li je tačno da ovako konvertovan terenac MORA da ima oznaku/nalepnicu 80 (ograničenje brzine) na zadnjoj strani vozila, te da isti (shodno tome) NE SME da se vozi brže od 80 km/h?
-4. Da li su kazne za prekršaje koje naprave teretna vozila veće u odnosu na putnička? (vozim npr 120 po autoputu a imam nalepnicu 80)?

Elem, procedura za registraciju terenca kao teretnog vozila je:
-1. Ugradnja pregrade putničkog i teretnog prostora
-2. Atestiranje iste
-3. Unošenje izmene u saobraćajnu dozvolu
Podpitanja:
-1. Koliko putničkih mesta može da bude u toj kombinaciji? (2 + kargo ili npr 4/5 + kargo)
-2. Da li mora uvek da stoji pregrada putnički/tovarni prostor ili se može "povremeno" i bez nje, odnosno da li se toleriše ako je nema prilikom neke rutinske kontrole ili ne daj Bože zaustavljanja zbog nekog prekršaja?
-3. Da li je tačno da ovako konvertovan terenac MORA da ima oznaku/nalepnicu 80 (ograničenje brzine) na zadnjoj strani vozila, te da isti (shodno tome) NE SME da se vozi brže od 80 km/h?
-4. Da li su kazne za prekršaje koje naprave teretna vozila veće u odnosu na putnička? (vozim npr 120 po autoputu a imam nalepnicu 80)?
Comment