kia Sorento 2.5 crdi koji diesel???????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vranic_a
    CBC Član
    • 01.09.2005
    • 39
    • Ladjevci

    kia Sorento 2.5 crdi koji diesel???????

    Zanima me koji diesel koristi ovaj motor, u uputstvu pise neki od 91 oktan i nesme bio-diesel??????
    Tetka i teco iz D kupili ovo cudo i sipaju D2 voze na njega a meni nije to jasno posto se radi o renoovom komonreil dizel motoru, zar nebi on trebao da koristi eko dizel??????????????
  • macak
    CBC Član
    • 07.09.2005
    • 17
    • Novi Sad

    #2
    alo dečko prvo nije renault nego neki italijanski VM diesel motor , drugo diesel gorivo se meri cetanskom a ne oktanskom vrednošču a treće u Nemčijo se sipa samo D2 koji je u stvari naš eurodiesel....barem ja tamo nijesam video ništa drugo dok sam bio ....
    DRIVE YOUR WAY

    Comment

    • vranic_a
      CBC Član
      • 01.09.2005
      • 39
      • Ladjevci

      #3
      meni rekli da je reno motor u svakom slucaju 140ps i ide ko zmaj, a kazes da je njihov D2=nas evro dizel????
      Pa ljudi sipaju nas d2, za koji mi se cini ima vise fosfora i sumpora, mogu li da upropaste motor?????

      Comment

      • CLD
        CBC Senator XXL
        • 08.02.2005
        • 1225
        • Belgija - ranije Luna-Chico

        #4
        Nije druze njihov D2 je bolje nego nas euro dizel. Ja da sam na njihovom mestu ne bi reskirao sa sipanjem obicnog.

        Comment

        • vranic_a
          CBC Član
          • 01.09.2005
          • 39
          • Ladjevci

          #5
          uuupppppppsssssss sipali 80l naseg D2, rekao sam im da promene na evro dizel, nego me buni jel kod nas Evro=Eko dizel, posto zavisno od pumpe do pumpe pise razlicito, a nesme da sipa BIO dizel, pa sam totalno zbunjen jel EKO=EVRO ili EKO=BIO ?????????????

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #6
            Evro nije Bio

            Evro nema sumpora i ima mnogo manje vode

            Evro ide u taj CR motor

            D2 nikako

            Evro sipam na Jugopetrolu

            E sad kaze se EURO

            Comment

            • MOSLER
              CBC Senator XXL
              • 27.05.2005
              • 1064
              • Niš

              #7
              Bio-dizel je kombinacija nafte i prorodnog ulja.Inace pre par godina gledao sam na DSF-u reportazu o coveku koji svoju Skodu Feliciju vozi na jestivo ulje i time stedi novac. Cak su i sami ljudi sa DSF-a to proverili u praksi sipavsi ulje u Golf4 tdi i Opel Astru td i sa njima presavsi stotinak kilometara bez problema.

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                #8
                Da znas da je sad zejtin jeftiniji,jos onaj nerafinisani,jel zna neko koja mu je cena

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  eh, nije to nista novo. vec godinama se po Nemackoj vozi na otpadni zejtin, na bio diesel iz privatne produkcije. isto u SAD za stare Golfove dizele.

                  toliko puta je bilo na raznim TV priloga gde se lepo vidi da ode covek u Aldi samoposlugu, kupi cela kolica jestivog ulja i sipa direktno u rezervoar- jeftiniji pogon.

                  ali, uvek ima neko ali, zejtin, bio diesel i slicno ne moze da se koristi u hladnom stanju, u prevodu samo za vrele letnje dane dok je zimi prakticno nemoguce upaliti auto bez predgrevanja goriva (koje se jako zgusne da prestane skoro da tece).

                  ipak, ima tu i drugih resenja poput bio diesela iz uljane repice itd.


                  za konkretno pitanje, svaki auto novokonstruisan posle negde 95 godine mora da koristi evro diesel, ako ne pise eksplicitno velikim crvenim slovima da moze i D2 ili D1.

                  btw, nas evro dizel je po istom standardu kao i nemacki ili bilo koji, nema razilke u sastavu. praksa je vec dokazala da je kvalitetan, taxi vozila sa CR motorima (znam ih podosta bez problema presli mnooogo km do sada).

                  razlika cene D2 i evo dizela je toliko mala da ne vidim zasto bi neko rizikovao upotrebom D2.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #10
                    Ja sam razmisljao da stari OM 617A motor preradim na ulje iz friteza, restoranskih. Ima cak i set koji se koristi prilikom pregradnje (filtriranje i grejanje). U svakom slucaju sada je jeftinije voziti se tako... Jedino izduv mirise na pomfrit
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • Wiz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3104
                      • Nish

                      #11
                      koja je cena tog seta?ima li podataka o trajnosti motora na takvo gorivo,snazi etc...

                      Comment

                      • BRABUS
                        CBC Senator XXL
                        • 15.10.2004
                        • 2399
                        • London

                        #12
                        Odoste u OFF TOPIC....

                        U nemackoj postoji par vrsta dizela - dizel i dizel plus (razlicita imena, kod Shell-a se zove V-Power Diesel....). Dizel zadovoljava sve norme proizvodjaca automobila sto se kolicine relevantnih supstanci u njemu tice....dizel plus je skuplji za 10 centi i navodno poboljsava karakteristike - valjda ima vecu cetansku vrednost. Vozio sam jednom na taj dizel, u Svajcarskoj i primetio razliku u ubrzanju...ali svakako ne vrednu 10 centi po litru

                        Evro ili Eko dizel kod nas je svuda isti i navodno ispunjava standarde proizvodjaca automobila sto se kolicine sumpora u njemu tice. D2 ih ne ispunjava i licno ga nikad ne stavljam u auto, osim kad je nestasica Evro dizela, a mora da sipam.

                        Koriscenje D2 u modernim common-rail ili pumpe-düsse motorima nije preporucljivo zato sto se sumpor i jos jedna supstanca koju sadrzi u vecoj meri od dozvoljene (neznam tacno ime...mislim da je neki nitro oksid) taloze u vidu cadji u motoru, sto posle dugorocne upotrebe ima negativne posledice.

                        Comment

                        • vranic_a
                          CBC Član
                          • 01.09.2005
                          • 39
                          • Ladjevci

                          #13
                          Joj pa kod nas nema bio dizel, a ljudi se zeznuli. HVALA SVIMA vec su upozoreni.

                          Comment

                          • Wartburg
                            CBC Senator XXL
                            • 01.02.2005
                            • 663

                            #14
                            Drugar iz R.Srbske tera Golf II D na loz ulje.

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #15
                              D2 samo ofarban,i nema ga vise kako vidim

                              Comment

                              Working...
                              X