Pa taj motor je vec vidjen u golfu 4 , a ima koliko mi se cini nekih 150konja(nisam siguran davno je bilo)
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Ide al nece dugo,malo sale PD motor navijen bas dosta i kazu,( nisam probao taj vec onaj od 130ks ) da stvarno vuce ko lud,e sad koliko ce trajati ipak merak nema cenu
Ne da je extra nego ide ko da je V6.Nisam mogao da verujem kad sam ga probao.Kaze ovaj ciji je da ima nekih 300 i nesto Nm!!!prosto te lepi u sediste kao da i nisi za volanom...
u odnosu na koje turbo benzince mislis da ide tako dobro da ih ostavlja ?
jedva se bori i sa atmosferskim benzincima od 2 litra, cesto vijdam na ulici
nisam vozio A3 sa tim tdi motorom ali jesam Gofl 4 koji je jos manji i laksi. nista spektakularno razlicito prema slicnim turbo motorima u autima te velicine, nisam primetio.
Nisam mislio na turbo benzince, nego na 1.8 i 2.0.
2.0 benzinac nikad ne moze da ima takav obrtni momenat kao dizelasi,to svi znaju.A poteze skoro sa lera...
Pa ne znam koliko je manja 4-ka...meni se cini da su isti bar sto se tezine tice...
To zavisi pod tim shta podrazumevash pod "kidanjem"...
Po meni su Common Rail motori neuporedivo bolji, rachunajuci tu i Fiatove JTD, mada za nashe uslove izuvishe problematichni u smislu odrzhavanja (kvalitet goriva).
Naime, TDI je ipak tehnoloshki stepenicu ispod Common Rail motora, i, mada ga je VW doveo na korak do savrshenstva, ipak mu je efikasnost ogranichena konstrukcijskim limitima. Naime, nikad ovaj motor (TDI) nece moci da parira Common Railu u smislu starta, mada su oni uglavnom sa neshto vishim obrtnim momentima koji dolaze do izrazhaja u medjuubrzanjima.
Ako si pod "kidanjem" mislio na start, onda je TDI daleko od Common Rail tehnike, naravno, uporedjujuci motore slichne zapremine. Treba li da napomenem da su istovremeno TDI i znatno zhedniji agregati?
Uostalom, evo ti link ka jednom uporednom testu - Audi 2,0 TDI, Alfa 147 1,9 JTD i BMW 120d. Iako je na italijanskom cifre govore same za sebe... =]
Nisam ni rekao da je "the best" samo me je...zacudio to sto ide ko lud a dizel.Ne znam kakve su masine kod konkurenata,jos nisam imao prilike da ih provozam.
A neki pricaju da ima neke veze sa S3....kao TDI S3...kako to kad je to sasvim druga supa???
Nisam mislio na turbo benzince, nego na 1.8 i 2.0.
2.0 benzinac nikad ne moze da ima takav obrtni momenat kao dizelasi,to svi znaju.
turbo dizel se jedino moze porediti sa turbo benzincem iste kubikaze.
isto tako atmo dizel se jedino moze porediti sa atmo benzincem.
2.0 benzinac, svaki iole moderan u zadnjih 20 godina ima podosta veci obrtni momenat od svakog 2.0 dizela isto tako proizvedenog u zadnjih 20 godina.
to se odnosi i na danasnje modele atmo motora.
nikada dizel nema veci obrtni momenat od benzinca, ima samo drugaciju raspodelu prema broju obrtaja.
atmo vs atmo, naravno.
dodavanje turbine bitno menja osobine motora, kako dizela tako i benzinca.
i opet pri tom poredjenju razlike turbo motora su jedva vidljive, dizel je obicno za nijansu vece brojke ali u bitno manjem rasponu obrtaja i obicno teze povlaci iz manjih obrtaja nego turbo benzinac, ima po pravilu losije perfomanse u svakom rezimu rada motora.
bila je vec ta tema, benzinski motor je u svakom pogledu superiorniji od dizel motora sto se perfomansi, obrtnog momenta i krajnjeg efekta/snage tice.
dizel je superioran jedino u potrosnji i sto podnosi manje rafinisano (citati jeftinije) gorivo...sve dok i eko bilans nije u igri.
dakle, 1.9 TDI turbo motor vs. 1.9 turbo benzinski, nesto nisam do sada video da je ikada TDI ijedan auto ostavio na semaforu.
btw, benzinci od 2.0 litra su redovno, 160-220 KS , turbaci naravno serijski i redovno 250+ Nm momenta.
Comment