AUDI A3 TDIIII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • brobert
    CBC Član
    • 29.08.2005
    • 47
    • Subotica

    AUDI A3 TDIIII

    Audi A3 1.9 TDI sa 6 brzina...
    Sta je to cudo?Ide ko mutav i benzince ladno ostavlja na semaforu...
    Pricajte mi nesto o toj masini...
    <First day god created air,second day Volkswagen>
  • Corsa
    CBC Senator XXL
    • 22.09.2005
    • 450
    • Beograd

    #2
    Nedovoljno da kida Alfu 147 1.9 JTD,a mozda ni Astru 1.9 CDTI

    Comment

    • don
      CBC Senator XXL
      • 13.04.2005
      • 483
      • Beograd

      #3
      Pa taj motor je vec vidjen u golfu 4 , a ima koliko mi se cini nekih 150konja(nisam siguran davno je bilo)
      Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
      Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
      Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #4
        Ide al nece dugo,malo sale PD motor navijen bas dosta i kazu,( nisam probao taj vec onaj od 130ks ) da stvarno vuce ko lud,e sad koliko ce trajati ipak merak nema cenu

        Comment

        • RS-6
          CBC Senator XXL
          • 24.07.2005
          • 581
          • Montenegro-Bar
          • 2x AR I BMW 330XI

          #5
          Don ja mislim da si upravu ima oznaku TDI(sve crveno) i razvija 150ks.Extra.

          http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

          Comment

          • brobert
            CBC Član
            • 29.08.2005
            • 47
            • Subotica

            #6
            Ne da je extra nego ide ko da je V6.Nisam mogao da verujem kad sam ga probao.Kaze ovaj ciji je da ima nekih 300 i nesto Nm!!!prosto te lepi u sediste kao da i nisi za volanom...
            <First day god created air,second day Volkswagen>

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              u odnosu na koje turbo benzince mislis da ide tako dobro da ih ostavlja ?

              jedva se bori i sa atmosferskim benzincima od 2 litra, cesto vijdam na ulici

              nisam vozio A3 sa tim tdi motorom ali jesam Gofl 4 koji je jos manji i laksi. nista spektakularno razlicito prema slicnim turbo motorima u autima te velicine, nisam primetio.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • brobert
                CBC Član
                • 29.08.2005
                • 47
                • Subotica

                #8
                Nisam mislio na turbo benzince, nego na 1.8 i 2.0.
                2.0 benzinac nikad ne moze da ima takav obrtni momenat kao dizelasi,to svi znaju.A poteze skoro sa lera...
                Pa ne znam koliko je manja 4-ka...meni se cini da su isti bar sto se tezine tice...
                <First day god created air,second day Volkswagen>

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  To zavisi pod tim shta podrazumevash pod "kidanjem"...

                  Po meni su Common Rail motori neuporedivo bolji, rachunajuci tu i Fiatove JTD, mada za nashe uslove izuvishe problematichni u smislu odrzhavanja (kvalitet goriva).

                  Naime, TDI je ipak tehnoloshki stepenicu ispod Common Rail motora, i, mada ga je VW doveo na korak do savrshenstva, ipak mu je efikasnost ogranichena konstrukcijskim limitima. Naime, nikad ovaj motor (TDI) nece moci da parira Common Railu u smislu starta, mada su oni uglavnom sa neshto vishim obrtnim momentima koji dolaze do izrazhaja u medjuubrzanjima.

                  Ako si pod "kidanjem" mislio na start, onda je TDI daleko od Common Rail tehnike, naravno, uporedjujuci motore slichne zapremine. Treba li da napomenem da su istovremeno TDI i znatno zhedniji agregati?

                  Uostalom, evo ti link ka jednom uporednom testu - Audi 2,0 TDI, Alfa 147 1,9 JTD i BMW 120d. Iako je na italijanskom cifre govore same za sebe... =]

                  Pozz

                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • brobert
                    CBC Član
                    • 29.08.2005
                    • 47
                    • Subotica

                    #10
                    Nisam ni rekao da je "the best" samo me je...zacudio to sto ide ko lud a dizel.Ne znam kakve su masine kod konkurenata,jos nisam imao prilike da ih provozam.
                    A neki pricaju da ima neke veze sa S3....kao TDI S3...kako to kad je to sasvim druga supa???
                    <First day god created air,second day Volkswagen>

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #11
                      Audi S3 TDI
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • RS-6
                        CBC Senator XXL
                        • 24.07.2005
                        • 581
                        • Montenegro-Bar
                        • 2x AR I BMW 330XI

                        #12
                        Ima oko 320 Nm.

                        http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

                        Comment

                        • RS-6
                          CBC Senator XXL
                          • 24.07.2005
                          • 581
                          • Montenegro-Bar
                          • 2x AR I BMW 330XI

                          #13
                          Dok ovaj novi sa motorom od 2.0 ima isto 320 Nm,ali 10 ks manje.

                          http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

                          Comment

                          • RS-6
                            CBC Senator XXL
                            • 24.07.2005
                            • 581
                            • Montenegro-Bar
                            • 2x AR I BMW 330XI

                            #14
                            Za ovo S3 TDI prvi put cujem moguce da je to S oprema.
                            Pozdrav.

                            http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              Nisam mislio na turbo benzince, nego na 1.8 i 2.0.
                              2.0 benzinac nikad ne moze da ima takav obrtni momenat kao dizelasi,to svi znaju.
                              turbo dizel se jedino moze porediti sa turbo benzincem iste kubikaze.

                              isto tako atmo dizel se jedino moze porediti sa atmo benzincem.

                              2.0 benzinac, svaki iole moderan u zadnjih 20 godina ima podosta veci obrtni momenat od svakog 2.0 dizela isto tako proizvedenog u zadnjih 20 godina.
                              to se odnosi i na danasnje modele atmo motora.

                              nikada dizel nema veci obrtni momenat od benzinca, ima samo drugaciju raspodelu prema broju obrtaja.
                              atmo vs atmo, naravno.

                              dodavanje turbine bitno menja osobine motora, kako dizela tako i benzinca.

                              i opet pri tom poredjenju razlike turbo motora su jedva vidljive, dizel je obicno za nijansu vece brojke ali u bitno manjem rasponu obrtaja i obicno teze povlaci iz manjih obrtaja nego turbo benzinac, ima po pravilu losije perfomanse u svakom rezimu rada motora.

                              bila je vec ta tema, benzinski motor je u svakom pogledu superiorniji od dizel motora sto se perfomansi, obrtnog momenta i krajnjeg efekta/snage tice.

                              dizel je superioran jedino u potrosnji i sto podnosi manje rafinisano (citati jeftinije) gorivo...sve dok i eko bilans nije u igri.

                              dakle, 1.9 TDI turbo motor vs. 1.9 turbo benzinski, nesto nisam do sada video da je ikada TDI ijedan auto ostavio na semaforu.

                              btw, benzinci od 2.0 litra su redovno, 160-220 KS , turbaci naravno serijski i redovno 250+ Nm momenta.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X