Moj cale je danas kupio u Austriji golf IV 1.9 tdi, 2004. godiste, i u prici mi je pomenuo da ima vucu na svim tockovima. Auto jos nije stigao, cisto mi je rekao sta je kupio, pa dok se ocarini... znaci videcu ga tek za par nedelja. Iskreno, nemam neka iskustva sa golfovima, a tek o golfu AWD ne znam nista. Malo sam brljao po internetu i zakljucio da se on u stvari zove golf tdi 4motion, a? Zanimaju me neke blize informacije, tipa da li je veca potrosnja AWD od klasicnog golfa, skuplji za odrzavanje, koje su prednosti 4motion, ukratko da li je dobro sto je uzeo ovaj model?
Golf IV tdi awd - potrebne blize informacije
Collapse
X
-
Re: Golf IV tdi awd - potrebne blize informacije
Pa sigurno da je nešto veća, samim tim što je i auto teži. Prednosti pogona na svim točkovima znaš i sam, mane su verovatno nešto skuplje održavanje i nešto veća potrošnja.
-
-
Re: Golf IV tdi awd - potrebne blize informacije
Obavezno obrati paznju kad ga budete vozili na tehnicki, mora da mu se raskaci diferencijal za test na valjcima.
Isto tako gledaj da ne parkiras na nedozvoljeno, da ti pauk ne odvuce vozilo, i ne s**** difSUBARU Forester XT, Legacy SUBARU Forester Sturbo TOYOTA Celica 4WDTurbo, Celica STi
http://www.bud3.net/2011/08/white-lily-toyota-celica-awd-turbo/
Comment
-
-
Re: Golf IV tdi awd - potrebne blize informacije
kako mislis raskaciti? kakav je dif kod njega?
jes' da nije isti auto i ne znam kakav je pogon, ali meni niko nista nije raskacinjao na valjcima a isto tako nije nista ni pokvareno.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Re: Golf IV tdi awd - potrebne blize informacije
Ja sam nasao neke osnovne podatke o njemu, npr.:
- tezina 1389kg
- kubikaza 1896cc
- snaga 105.4PS
- obrtni moment 250Nm
- 0-100km/h - 12.1sec
- max. brzina 185km/h
- potrosnja na otvorenom 4.8l, gradska 7.6l, kombinovano 5.8l/100km
- menjac je sa 6 brzina
Citao sam u jednoj temi da je Zverko pisao o Haldex spojnici koja se valjda koristi u 4motion. Ako sam dobro shvatio, u normalnoj voznji 100% vucne sile je na prednjoj osovini, a u slucaju proklizavanja prednjih tockova, haldex spojnica se zakljucava i prebacuje silu na zadnje tockove. To znaci da u normalnoj voznji vuku samo prednji tockovi, pa i potrosnja onda nije nesto narocito povecana, ili gresim?
Mozes li mi pojasniti pojam viskozno kvacilo, o cemu je tacno rec?MESTO ZA VASU REKLAMU!
Za samo 1000 din mesecno! :-)
Comment
-
Comment