Preuzeto sa drugog foruma:
Časopis koji ste voleli i kupovali zbog off-road reportaža, poslednji put je izašao 22. decembra 2010. godine. Licenca i ime Auto Bild prešli su u ruke medijske kuće Ringier, čijem se menadžmentu nimalo ne dopada kako je Auto Bild do sada izgledao, i koji će ga zbog toga na neko vreme ugasiti, kako bi čitalačka publika "zaboravila" na njega. Nekoliko meseci kasnije, nakon detaljne analize tržišta, ponovo će ga pokrenuti, kako kažu, vraćenog svojoj izvornoj (totalno populističkoj) koncepciji. Kažu da oni za to imaju sasvim dovoljne stručne i kreativne resurse i da im nije potrebna pomoć bilo koga sa strane. Koliko će tu, gde je profit i hladna poslovna logika alfa i omega, biti mesta za entuzijazam, za kreativnost, za nešto originalno i različito, ne znam, ali imam razloga da budem skeptičan.
Auto Bild, R.I.P. (2006-2010)
Auto Bild, R.I.P. (2006-2010)
Comment