Jos jedna u nizu Idiotarija kojom se okitila sadasnja vlastAli bice donekle posteni....naime citam da se ce se taksa od 12.000din naplacivati po toni,ali da ce se odbijati tezina guma,akumulatora,tapacirunga,sedista,ulja u motoru...menjacu.....E Srbijo medju sljivama
Upravo ovako kao sto napisa Japanx. Jedino sto je propisan iznos za fizicka lica isti kao i iznos RTV pretplate. I to je na snazi od uvodjenja ove trenutno aktuelne RTV pretplate, odnosno po istom zakonu je propisano.
Ovo ministarstvo za zaštitu Ž.S. a zapravo budžeta RS je prava bruka i sramota. Doduše ima oštru konkurenciju (manje-više sva) ali toliko harača (na ulja, akumulatore, gume, ...) stvarno ali stvarno nije normalno. Može da priča bilo ko da toga ima i u EU (i posle se čude što smo je zamrzli, neki više neki manje ali mislim da je to sve više kontraproduktivno) ali tamo su to uvodili dugi niz godina (što je čak i manje bitno) a ne više meseci i (ŠTO JE BITNIJE) sa tim parama (a ne nekim drugim) rešavaju ekološke probleme.
Ove posle izveštaja o tome da 95 do 99% motornog ulja završi u vodotokovima svi iz ministarstva ladni ko špricer.
Ironija je da je bolje tako jer je sledeća stavka DA POŠALJU KOMUNALNU POLICIJU da PROGANJA pošten narod
Pa šta čovek da radi sa uljem? Desetine ljudi me pitalo a šta da im kažem, nemoj u manju reku nego u Dunav, manje će da se primeti, ili nemoj baš pred Makiš treba to ljudi da piju ili sipaj u šumu pa će stići do vodotokova kad bude druga vlast ili šta?
Da neće da nam kažu da 50km razvozimo 3litara ulja (i gde je tu ekologija) do jedne ili dve firme koje se time bave (što se predstalja uspehom!? Pa da ih je bar par desetina ali sa (mislim) jednom, bolje bi bilo da ćute, ali JOK oni se i hvale, no za to ima i poslovica, čega se pametan stidi ...).
I šta sad? Ekološka taksa na NOVO vozilo?!? Kakve dijabole. Pa da si uveo 100din. po godini starosti automobila pa da razumem ali na NOVO koje može da se reciklira bar 90% i koje će služiti bar još 15god. i koje ima katalizator nove generacije i verovatno DPF i koristi manje ulja koje se ređe menja i antifriz koji se ređe menja, i menjačko ulje koje se ne menja (ili kao što znamo možda tek jedanput), a za krševe od kojih jedino gvožđe može da se reciklira imaju Euro -4 (minus četiri) motore i iza sebe bacaju plavi dim da ostavljaju trag kao Halejeva Kometa . . .
A za muziku, zaista se plaća ali još da uvedu i pri dozvoli (evo prodao sam im ideju , ni toga se nisu setili ) jedno 'iljadarku, pa da zapevamo (od muke).
Mi zapravo imamo PDV od 25% (ili više) samo je on latentan. Ako je isti opšti porez ako dodajete porez na SVE i SVAŠTA to mu dođe praktično isto (i pored suštinskih razlika) samo nema prave računice i kontrole. PDV se koliko-toliko kontroliše a gde odu sredstva od ovakvih HARAČA lako je pogoditi (imate pravo neograničen broj puta bez obzira što ćete pogoditi makar iz drugog).
I na kraju ali ne i po značaju:
Lepo je ministarstvo za "zaštitu" Ž.S. dopustilo da se 'braća' naftaši bogate na LPG-u i to je normalno (podmazano). Pa ako vam je do ekologije makar dinar manji porez na TNG ste mogli da uvedete (ne bi se ispraznio budžet, ne više od godišnjeg rada skupštine koja bi mogla i preko interneta da se odvija ionako je farsa, umesto da dižeš ruku treba samo da klikneš gde ti kažu, iz toplog doma kupljenog na kredit tek koliko da se ne priča da je za keš, pa da se ispuni san svih poslanika i konačno da mogu po narodnoj "lezi lebe da te jedem" - BUKVALNO.
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
"Uvodjenje EKOLOSKIH taksi za podsticanje reciklaže starih vozila" tako glasi razlog novog haraca, koje kao i svi drugi, nemaju veze sa zdravim razumom. U truloj Evropi su odavno uveli dodatna placanja za starija vozila koja nemaju katalizator posto zagadjuju okolinu ili da ugrade katalizatore. Katalizatori skupi, taksa velika, otpadima su morali da plate da bi im preuzeli vozilo i na kraju su ta vozila zavrsila na Balkanu. I sada umesto da nasi uvedu tu EKO taksu na starija vozila koja "kao" zagadjuju nasu Ekologiju oni naplacuju taksu na nova vozila koja su po najvisim Ekoloskim normama. Kod nas sve obrnuto,uvek nove dazbine, takse, nameti a sve po dzepu naroda.
U truloj Evropi su odavno uveli dodatna placanja za starija vozila koja nemaju katalizator posto zagadjuju okolinu ili da ugrade katalizatore.
...ili ljudi ugrade LPG, pa im se taxa ukida, a u nekim zemljama dobijaju i neke povlastice.
Npr. u Londonu ulaze u centralni deo bez placanja taxe za ulazak, koju placaju i vozila sa katalizatorima, a u nekim delovima imaju i besplatan parking. Izvor Top Gear, Wheeler Dealers.
Naravno, samom ugradnjom LPG-a, sistem je legalan(atestiran), pa to postaje primarno gorivo u autu, sto kod nas nije slucaj.
Upravo tako, ugradio sam u jednu Fronteru koja se voza po Londonu. Na moju opasku da nemam pojma sa engleskim propisima, reče čovek nema propisa, prijaviš da je ugradjeno i to je to A prijaviš zato da ne plaćaš ulazak u centar, to je sada tamo In.
Što se tiče ekološke takse, kad bi bili sigurni da ih neće umlatiti uveli bi je odavno na stara vozila kao što je svugde i samo čekam taj dan. Vozni park je mator pa bi to bilo
Uništavanje starog (bilo čega) se svugde plaća pa će početi i kod nas. Sad da li će plaćati ovi matori ili novi, pitanje je
Comment