THE ultimate Impreza STI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    THE ultimate Impreza STI

    4 cilindra, 2 turba, 1 kompresor

    Boost or bust...
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2

    Sta reci... Ne moze vise ni kutija sibice da stane, koliko je napakovano... Sta ako se nesto pokvari, moras da skidas pola stvari... Nego ne pise, o motoru, da li je sta ostalo delova fabrickih ili je sve izmenjano...

    P.S. Moze li u ovo plin?
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Nice malo samo reflektujem na vrstu pogonskog kaisha na kompresoru
      govori jasno da je kompresor tu samo za lagani PUFF
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #4
        Jedno pitanjce za turbo momke Postoji li kod ovog lika turbo rupa? Koliko ovaj auto moze da se vozi u normalnoj voznji? U cemu se ogleda svrha da se kombinuje turbo+kompresor? Kod ovog su jos dva turba... Kako to funkcionise?
        Kombinacija turbo+kompresor sam video na onom klipcicu o Opel Manti sa Volvo motorom, ali ne pitah sta se tu desava...
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #5
          Ja mogu samo da kazem da je sjajno odradjeno.
          Koliko ja vidim, ugradili su AMG-Lysholm kompresor, znaci da je za veliku snagu(s'obzirom da AMG ne radi sa kompresorima za malo KS) a i po dimenzijama kompresora rekao bih da mu je zapremina minimum 1,6 L.
          Takodje je orginalno resen redosled. Obicno svi stave prvo kompresor a iza njega turbinu. Ovde je obrnuto,koliko ja vidim. S'obzirom da je cev sa ohladjenim vazduhom iz IC uglavljena na usis od kompresora, znaci da je on poslednji u nizu. Vrlo je moguce da im sluzi kao dopunsko sabijanje vazduha tj. podizanje nadpritiska zbog gubljenja istog u cevima i IC a da su za snagu glavne turbine.
          Boost or bust...

          Comment

          Working...
          X