Morao sam da zakocim

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Morao sam da zakocim

    i slikam:


    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • gorans
    CBC Senator XXL
    • 09.03.2010
    • 1525
    • Beograd

    #2
    Re: Morao sam da zakocim

    I sad ga prodas nekom nasem sverceru a na satu mu stoji 120000.Jel to neki SAAB?

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Re: Morao sam da zakocim

      9000 Aero MY1994 2,3T 430Ks 710Nm (od 260.000km kod mene sa redovno preko 300Ks i preko 500Nm)
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • CikaKure
        CBC Senator XXL
        • 14.08.2005
        • 668
        • Beograd

        #4
        Re: Morao sam da zakocim

        Originally posted by gorans
        I sad ga prodas nekom nasem sverceru a na satu mu stoji 120000.Jel to neki SAAB?
        Ne kupuje se to ovde, nije to jtd, tdi, itd...

        Comment

        • sErGiO
          Moderator
          • 30.01.2007
          • 2769
          • Neko selo pored Beogr
          • Alfa Romeo 156SW

          #5
          Re: Morao sam da zakocim

          Originally posted by BOOST
          9000 Aero MY1994 2,3T 430Ks 710Nm (od 260.000km kod mene sa redovno preko 300Ks i preko 500Nm)
          Aaa pa sad mi je jasno zašto mu gori ona lampica pored sličice na kojoj je nacrtana benzinska pumpa

          Comment

          • nikaragva
            CBC Senator XXL
            • 03.06.2008
            • 521
            • B. Palanka
            • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

            #6
            Re: Morao sam da zakocim

            Sta znaci ovaj deo "(od 260.000km kod mene sa redovno preko 300Ks i preko 500Nm)"? Da ga gazis ili da si izgubio deo snage s kilometrima i staroscu ...?

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Re: Morao sam da zakocim

              Originally posted by sErGiO
              Originally posted by BOOST
              9000 Aero MY1994 2,3T 430Ks 710Nm (od 260.000km kod mene sa redovno preko 300Ks i preko 500Nm)
              Aaa pa sad mi je jasno zašto mu gori ona lampica pored sličice na kojoj je nacrtana benzinska pumpa
              Razlog je da sve vreme ocekujem da ce vreme da se promeni i bude malo toplije pa ga drzim na niskom nivou u rezervoaru jer treba da predjem sa benzina ne Etanol (E85). Elem, sipanjem drugog goriva ide zamena ECUa sa programom za njega. Postrosnja je u proseku sa benzinom oko 11L te to nije razlog crvene lampice.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Re: Morao sam da zakocim

                Originally posted by nikaragva
                Sta znaci ovaj deo "(od 260.000km kod mene sa redovno preko 300Ks i preko 500Nm)"? Da ga gazis ili da si izgubio deo snage s kilometrima i staroscu ...?
                Ne, to znaci da je sa 260.000km i dolasku kod mene bio na standardnih 225Ks 360Nm i da je vec prvog dana izasao na 305KS 510Nm i sve se vremenom pojacavalo kako su ojacavanjem menjaca i ubacivanjem shpera postizani uslovi za eksploataciju efekta na prednjoj vuci.
                A da se gazi, gazi se, neumoljivo i svakodnevno.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #9
                  Re: Morao sam da zakocim

                  Jel ima sta pametno na polju menjaca, neko resenje, koliko znam na 95 je to slaba tacka, zbog tezine samog auta i naravno obrtnog momenta samog motora. U Srbiji bas i ne rastu na grani rezervni menjaci.
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Re: Morao sam da zakocim

                    Ima, uzmes menjac od 1996 na vamo, sa simetricnim diferencijalom, spremis 4000€ za prepravke (u ovo ulazi 1000€ ATB dif ) i teras, apsolutno te vise nije briga za menjac. Isto pravilo vazi za menjace od 9-5.
                    No to ne pomaze puno, jer materijali od koji ce bit pravljena ojacana nisu pristupacni na trzistu Srbije.
                    Menjac toliko trpi da se radilica na kraju usuce od prevelikog momenta ukoliko dodje do poskakivanja prednjag trapa. Na 9-5 icama taj problem nece postojati jer je zamajac puno tezi i nosi rezervnu energiju u sebi.

                    Preventiva za standardna auta je menjacko ulje puno boljeg kvaliteta,
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      #11
                      Re: Morao sam da zakocim

                      od 260.000 do sada bez ijedne "motorschaden"?
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Re: Morao sam da zakocim

                        4 menjaca
                        1 radilica (greskom prelak zamajac za sile sa kojima se vladao- uvila se 5 stepeni i klekla ispred 5 lezeceg tako da je zamajac kuckao po bloku). Difsper sa sinterom je rezultirao u pikove momenta preko 4000Nm.

                        Elem, u mojim ocima vidjeno, bez havarije motora jer ovako nesto sto se meni desilo nepostoji na listi havarija

                        Greska otklonjena, stavljena jaca radilica.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • mirdza
                          CBC Senator XXL
                          • 14.03.2005
                          • 2437
                          • Katowice (PL) / Banja Luka
                          • AGP / W126

                          #13
                          Re: Morao sam da zakocim

                          Swedish erotica

                          Mogu malo OT? SAAB 900NG 2.0T 1995 (396KS @ 438Nm @ 1,45bar) - protjeran je IV do 7500rpm (~250km/h) i prEtisak se oteo kontroli. Duvnulo je preko 2,5bar Motor i dalje radi ali neravno, a klipnjaca na drugom cilindru je kraca za ~5mm (provjereno sarafcigerom). Sta je jos moglo da zvekne a sta je najvjerovatnije vec zveknulo?
                          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Re: Morao sam da zakocim

                            Spajkovo je i iskrivio klipnjacu. Bez kontrole punjenja te je dzabe jonizacija kad mozak radi a telo paralizovano. Ocigledno dobre povrsine bloka i glave kad nije izbio dihtung glave.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • CikaKure
                              CBC Senator XXL
                              • 14.08.2005
                              • 668
                              • Beograd

                              #15
                              Re: Morao sam da zakocim

                              Originally posted by BOOST
                              Ima, uzmes menjac od 1996 na vamo, sa simetricnim diferencijalom, spremis 4000€ za prepravke (u ovo ulazi 1000€ ATB dif ) i teras, apsolutno te vise nije briga za menjac. Isto pravilo vazi za menjace od 9-5.
                              No to ne pomaze puno, jer materijali od koji ce bit pravljena ojacana nisu pristupacni na trzistu Srbije.
                              Menjac toliko trpi da se radilica na kraju usuce od prevelikog momenta ukoliko dodje do poskakivanja prednjag trapa. Na 9-5 icama taj problem nece postojati jer je zamajac puno tezi i nosi rezervnu energiju u sebi.

                              Preventiva za standardna auta je menjacko ulje puno boljeg kvaliteta,
                              Sta to prakticno znaci, koliko Nm moze da istrpi menjac na 9-5 bez ikakvih prepravki?

                              Comment

                              Working...
                              X