Morao sam da zakocim
Collapse
X
-
Re: Morao sam da zakocim
9000 Aero MY1994 2,3T 430Ks 710Nm (od 260.000km kod mene sa redovno preko 300Ks i preko 500Nm)Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Re: Morao sam da zakocim
Originally posted by BOOST9000 Aero MY1994 2,3T 430Ks 710Nm (od 260.000km kod mene sa redovno preko 300Ks i preko 500Nm)
Comment
-
-
Re: Morao sam da zakocim
Originally posted by sErGiOOriginally posted by BOOST9000 Aero MY1994 2,3T 430Ks 710Nm (od 260.000km kod mene sa redovno preko 300Ks i preko 500Nm)Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Re: Morao sam da zakocim
Originally posted by nikaragvaSta znaci ovaj deo "(od 260.000km kod mene sa redovno preko 300Ks i preko 500Nm)"? Da ga gazis ili da si izgubio deo snage s kilometrima i staroscu ...?
A da se gazi, gazi se, neumoljivo i svakodnevno.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Re: Morao sam da zakocim
Jel ima sta pametno na polju menjaca, neko resenje, koliko znam na 95 je to slaba tacka, zbog tezine samog auta i naravno obrtnog momenta samog motora. U Srbiji bas i ne rastu na grani rezervni menjaci.Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Re: Morao sam da zakocim
Ima, uzmes menjac od 1996 na vamo, sa simetricnim diferencijalom, spremis 4000€ za prepravke (u ovo ulazi 1000€ ATB dif ) i teras, apsolutno te vise nije briga za menjac. Isto pravilo vazi za menjace od 9-5.
No to ne pomaze puno, jer materijali od koji ce bit pravljena ojacana nisu pristupacni na trzistu Srbije.
Menjac toliko trpi da se radilica na kraju usuce od prevelikog momenta ukoliko dodje do poskakivanja prednjag trapa. Na 9-5 icama taj problem nece postojati jer je zamajac puno tezi i nosi rezervnu energiju u sebi.
Preventiva za standardna auta je menjacko ulje puno boljeg kvaliteta,Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Re: Morao sam da zakocim
4 menjaca
1 radilica (greskom prelak zamajac za sile sa kojima se vladao- uvila se 5 stepeni i klekla ispred 5 lezeceg tako da je zamajac kuckao po bloku). Difsper sa sinterom je rezultirao u pikove momenta preko 4000Nm.
Elem, u mojim ocima vidjeno, bez havarije motora jer ovako nesto sto se meni desilo nepostoji na listi havarija
Greska otklonjena, stavljena jaca radilica.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Re: Morao sam da zakocim
Swedish erotica
Mogu malo OT? SAAB 900NG 2.0T 1995 (396KS @ 438Nm @ 1,45bar) - protjeran je IV do 7500rpm (~250km/h) i prEtisak se oteo kontroli. Duvnulo je preko 2,5barMotor i dalje radi ali neravno, a klipnjaca na drugom cilindru je kraca za ~5mm (provjereno sarafcigerom). Sta je jos moglo da zvekne a sta je najvjerovatnije vec zveknulo?
Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
Re: Morao sam da zakocim
Spajkovo je i iskrivio klipnjacu. Bez kontrole punjenja te je dzabe jonizacija kad mozak radi a telo paralizovano.Ocigledno dobre povrsine bloka i glave kad nije izbio dihtung glave.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Re: Morao sam da zakocim
Originally posted by BOOSTIma, uzmes menjac od 1996 na vamo, sa simetricnim diferencijalom, spremis 4000€ za prepravke (u ovo ulazi 1000€ ATB dif ) i teras, apsolutno te vise nije briga za menjac. Isto pravilo vazi za menjace od 9-5.
No to ne pomaze puno, jer materijali od koji ce bit pravljena ojacana nisu pristupacni na trzistu Srbije.
Menjac toliko trpi da se radilica na kraju usuce od prevelikog momenta ukoliko dodje do poskakivanja prednjag trapa. Na 9-5 icama taj problem nece postojati jer je zamajac puno tezi i nosi rezervnu energiju u sebi.
Preventiva za standardna auta je menjacko ulje puno boljeg kvaliteta,
Comment
-
Comment