Audi B4 2.0 16v quattro avant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nole
    CBC Senator
    • 02.10.2004
    • 231
    • Igalo

    Audi B4 2.0 16v quattro avant

    Znaci ..... taj auto mi se svidja vec duze vrijeme i zelim da mi pomognete oko svih mogucih podataka ili kako da dodjem do njih. Imam u planu da ga kupim, ponesto vec znam o njemu, pojedini su vec posjedovali ovaj ili slican model tako da vas molim za pomoc. Kada se odlucim za kupovinu vjerovatno ce biti porucen iz Italije sa vec ugradjenim plinom tako da i u vezi plina imam pitanja, tj kako se ponasa ovaj model i sta sve moze da se ocekuje, ili pak ne ocekuje.
    Bilo kakva informacija je dobro dosla. Ja cak do sada nisam naisao na podatak o dimenzijama. Nije da je nesto toliko bitno ali zbog garaze ...
    Unaprijed zahvalan i pozdrav
  • nole
    CBC Senator
    • 02.10.2004
    • 231
    • Igalo

    #2

    Comment

    • nole
      CBC Senator
      • 02.10.2004
      • 231
      • Igalo

      #3
      Golf II TD - brojac obrtaja

      Da li je neko od Vas ugradjivao brojac obrtaja u Golfa II TD i ako jeste na koji nacin da se to izvede?????

      Comment

      • Alekre
        CBC Senator XXL
        • 12.09.2005
        • 780
        • Smederevo

        #4
        Jedna zica na alternator druga na masu i trebalo bi da radi
        Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

        Comment

        • RS-6
          CBC Senator XXL
          • 24.07.2005
          • 581
          • Montenegro-Bar
          • 2x AR I BMW 330XI

          #5
          Duzina 4496 mm
          Sirina 1702 mm
          Inace taj auto je vrh.

          http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #6
            Nole brate, pa bar u CG nije nikakav problem da nadješ takav auto.Inače baš ta varijanta je odličan izbor u svakom pogledu.Budi oprezan samo u pogledu stanja vozila.Brate, Italijani su to, bukvalno mogu i tenk da unište za par godina!
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • CikaKure
              CBC Senator XXL
              • 14.08.2005
              • 668
              • Beograd

              #7
              Licno, meni se taj auto svidja, ali ima jednu ozbiljnu manu: nedostatak putnickog prostora, u odnosu na ukupne gabarite automobila. Ovo je mana i njegovog naslednika - modela A4.Tek poslednji redizajn A4 daje nesto vise prostora na vozackom i suvozackom mestu za korpulentnije vozace i putnike, ali je zato na zadnjoj klupi prilicno napeto. Stoga, ako si visok 190 cm ili vise, ozbiljno se zamisli nad izborom.

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                #8
                Za to doba meni se bar putnicki prostor cinio izdasnim,ipak sada ne,mozda zato sto mi je to bio prvi bolji auto,ali napred pa cak i nazad mogao sam normalno sedeti sa 190cm ipak u poredjenju sa novijim konstrukcijama jeste tesan

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #9
                  evo nekih podataka za audi 80 2.0 16v

                  Type: 4/5S SAL
                  Number of doors: 4

                  Dimensions

                  Wheelbase: 2606 mm 102.59 in
                  Length: 4480 mm 176.37 in
                  Width: 1702 mm 67.00 in
                  Kerb weight: 1270 kg 2799.86 lb

                  Aerodynamics

                  Frontal area: 1.9

                  Engine

                  Manufacturer: Volkswagen
                  Type: S-4
                  DOHC
                  16 valves total
                  4 valves per cylinder
                  Bore x stroke: 82.50mm × 92.80mm
                  Bore / stroke ratio: 0.89
                  Displacement: 1984 cc 121.07 cu in
                  Fuel system: Bo Mot fuel inj.
                  Aspiration: Normal
                  Catalytic Converter: Y
                  Max. output: 138.9 PS (137.0 bhp) (102.2 kW)@5800 rpm
                  Max. torque: 180.0 Nm (133 lbft) (18.4 kgm)@4500 rpm
                  Coolant: Water
                  Specific output: 69.1 bhp/litre
                  Specific torque: 90.73 Nm/litre

                  Performance

                  0-60mph: 9.6 s
                  Top speed: 203 km/h
                  Power to weight: 107.87 bhp/ton

                  Chasis

                  Engine location: Front
                  Engine alignment: Longitudinal
                  Transmission: 5M
                  Drive: FWD

                  quattro nisam nasao
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment

                  • TETAK
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3034
                    • Čačak, Srbija

                    #10
                    Pretpostavljam da je problem u gabaritima vozača, meni je naprotiv bio kao saliven.Problem je što su auti iz tih godina već promenili nekoliko vlasnika tako da se to u svakom slučaju vidi i oseća.Ako nadješ dobar komad ne razmišljaj!
                    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                    Comment

                    • nole
                      CBC Senator
                      • 02.10.2004
                      • 231
                      • Igalo

                      #11
                      Kao prvo znam da tema nije bila postavljena na pravo mjesto pa je doslo do "intervencije" ali nisam imao pristup VAG grupaciji da je tamo posadim no sada je OK.
                      Taj auto mi se kao prvo strasno svidja, cak mi je ljepsi i od A4. Svjestan sam toga da ima ipak malo prostora ali zato se ima napred malo duzine a i tu su debljina vrata pa racunam da je malo i sigurniji od recimo Pasata II kojeg imamo u firmi. U njemu ima prostora koliko oces a u gepek moze da stane pun k.... Cak Audi unutra izgleda i nekako starinski, cak mi i nije nesto posebno a nadam se da je dosta funkcionalno. Motor ne bi trebao da bude problem ako se vrsi neka intervencija, mislim da ga svaki mehanicar poznaje a i sto se tice potrosnje za bas ovaj model i pogon moze li da se ocekuje potrosnja od 12-13 L gradske voznje ????

                      Kakav je osjecaj sa quattro pogonom ...... ima li neke razlike???? Jedino sam vozio "jaje" 1.8 i Efijev A4 tako da nemam iskustva sa njima ????

                      Nadam se da necu pogrijesiti oko kupovine ali je to sve pod znakom ?

                      Comment

                      • nole
                        CBC Senator
                        • 02.10.2004
                        • 231
                        • Igalo

                        #12
                        Alekre, to smo probali ali nije funkcionisalo. Drugi prijatelj ima brojac i vidio sam da je spojeno na alternator ali vjerovatno jos nesto ima i u instrument tabli . Na ovog drugog je slobodno to mjesto na alternatoru ali mu je drugacija tabla, cak i sami prikljucak na ploci nije isti ????

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Nole, mora da ima neki triger da daje pulseve, sad bilo sta. Vrlo moguce daje u alternatoru ugradjen jedan takav sa odnosom remenica te da se koristi specijalni izlaz.

                          Inache moze biti i specijalan obrtomer , bazdaren za odredjeni broj pulseva.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • nole
                            CBC Senator
                            • 02.10.2004
                            • 231
                            • Igalo

                            #14
                            Pa pre bi rekao da je neka fora vezana za obrtomjer jer alternator je potpuno isti

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Hm.. ako je tako i ako se vezuje na plus sa alternatora, jedino sto se odatle moze ochitati je pulsiranje prilikom izmena faza preko diodnog bloka. Dakle ako bi se merilo osciloskopom bice jasno izrazeni pulsevi u prelazu, znaci da obrtomer u tom slucaju ima elektroniku koja je u stanju da ocita/detektuje i da koncertira te frekventne promene u napon .
                              Dakle isto kao i obican obrtomer ali sa razlikom nu nivoima pulseva jer mereci AC signal na genratoru on kezi negde na +18V MAX dok je DC signal reda 14V max . Dakle ostala je korekciona zona od +4V pp za ocitavanje sto teroretski i prakticno izgleda moguce.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X