Cao..
Posto smo imali jedan slican topic sa 9-5, rekoh, odgovara naslov, samo mala izmena.
SAAB 9-3 2,0T 2003 god. 140.000km uzet sa havarisanim motorom. Ideja je bila da se odradi motor za sitne pare ali posto je jedna klipnjaca i radilica u stanju neupotrebljivosti dolazi do izmene. Posto mora druga radilica, motor se konvertira na 2,3T u Viggen setupu.
Setup motora je B235R bez balansnih osovina sa svim mogucnostima za daljnju havariju, eliminisanim. Viggen (B235 modifikovani software sa BioPower funkcijom) 260KS 400Nm.














Posto smo imali jedan slican topic sa 9-5, rekoh, odgovara naslov, samo mala izmena.
SAAB 9-3 2,0T 2003 god. 140.000km uzet sa havarisanim motorom. Ideja je bila da se odradi motor za sitne pare ali posto je jedna klipnjaca i radilica u stanju neupotrebljivosti dolazi do izmene. Posto mora druga radilica, motor se konvertira na 2,3T u Viggen setupu.
Setup motora je B235R bez balansnih osovina sa svim mogucnostima za daljnju havariju, eliminisanim. Viggen (B235 modifikovani software sa BioPower funkcijom) 260KS 400Nm.















Comment