SAAB 9-3 totalna havarija motora (niskofrikcioni :S )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    SAAB 9-3 totalna havarija motora (niskofrikcioni :S )

    Cao..
    Posto smo imali jedan slican topic sa 9-5, rekoh, odgovara naslov, samo mala izmena.

    SAAB 9-3 2,0T 2003 god. 140.000km uzet sa havarisanim motorom. Ideja je bila da se odradi motor za sitne pare ali posto je jedna klipnjaca i radilica u stanju neupotrebljivosti dolazi do izmene. Posto mora druga radilica, motor se konvertira na 2,3T u Viggen setupu.

    Setup motora je B235R bez balansnih osovina sa svim mogucnostima za daljnju havariju, eliminisanim. Viggen (B235 modifikovani software sa BioPower funkcijom) 260KS 400Nm.





























    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • CikaKure
    CBC Senator XXL
    • 14.08.2005
    • 668
    • Beograd

    #2
    Re: SAAB 9-3 totalna havarija motora (niskofrikcioni )

    Koliko kosta igranka da se to popravi? I koliko je kostao tako crknut saab?

    Comment

    • Stratos
      CBC Senator XXL
      • 10.09.2008
      • 2594
      • Novi Sad

      #3
      Re: SAAB 9-3 totalna havarija motora (niskofrikcioni )

      Kakva su predviđanja o produvavanju na polovini hoda klipa u ovom bloku?

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Re: SAAB 9-3 totalna havarija motora (niskofrikcioni )

        Originally posted by CikaKure
        Koliko kosta igranka da se to popravi? I koliko je kostao tako crknut saab?
        ako je posao za radionicu totalna cena se vrti oko 2500€
        uradi sam varijanta je na oko 500€ delova.
        kostaju 500-1000€ , cene variraju u ovom spektru.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Re: SAAB 9-3 totalna havarija motora (niskofrikcioni )

          Originally posted by Stratos
          Kakva su predviđanja o produvavanju na polovini hoda klipa u ovom bloku?
          Pretpostavljam da nevidis razlike izmdeju blokova SAABa. Ovo je blok iz 2003 i ako pogledas sliku:



          usmeri se na rupe iznad (ispod na slici) lezecih lezajeva. Dosle su 2002 godine i smanjuju pulsacije jer pritisak preliva izmedju pritiska i podpritiska 1-2 i 3-4 cilindra.
          Ovo je eliminisalo problem sa klipovima (ukoliko je odradjen update od iberture).
          Ovaj nesrecnik je omanuo na tom segmentu.
          2004 modeli u 9-5 imaju takve blokove i iz fabrike izlaze sa korektnom iberturom.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #6
            Re: SAAB 9-3 totalna havarija motora (niskofrikcioni )

            SAAB-ovi konstruktori su preokupirani provetravanjem kartera...
            Kako na tom polju stoje rešenja drugih firmi u odnosu na nadpunjene motore?



            Moje se interesovanje odnosilo na riseve u 1. i 2. cilindru na slici,koje honovanje nije "ispeglalo".
            Vidim da nisu veliki i da će tako vršiti posao,ali me zanima koliko,ako će uopšte,doprineti gubitcima u efektu sabijanja? Tvoja procena..?

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Re: SAAB 9-3 totalna havarija motora (niskofrikcioni )

              2004. su problemi reseni. Najpoznatiji u svetu su Audi 1.8t i svi 2.4 v6 uljojedi. Neki proizvodjaci su uradili sve, neki nista po pitanju recall-a.
              2. Slika laze, flexy honerica ne moze da promasi. No, reximo i da ima omaski, nemaju efekta na kompresiju u gornjem delu. Potrebni su za zadrzavanje ulja i za oblikovanje nove karike.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #8
                Re: SAAB 9-3 totalna havarija motora (niskofrikcioni )

                Izgleda da nisam jasno postavio pitanje
                http://s4.postimage.org/xtknrkxyo/9_3_V ... nfig_4.jpg
                Na slici se,na 1. i 2. cil. vide uzdužni risevi po cilindrima,koje honerica nije uspela da ispegla. Na njih sam mislio.
                Razumem da mogu da se zanemare,u odnosu na explatacione uslove,ali me je zanimalo koliki je njihov uticaj na krajnji pritisak sabijanja,pošto su u zoni kada počinje realno sabijanje smeše u cilindru,tj klip ide prema gornjoj mrtvoj tački a usisni ventil je zatvoren.
                Naravno,ne tačna cifra u % ili sl.,nego procena da je uticaj: a) zanemarljiv, b) jako mali,mali, c) ima ga ali nije bitan, d) srednji,...

                Za honove je jasno pojačano zadržavanje ulja na površinama cilindra,povećana debljina uljnog filma,povećana otpornost na produvavanje,lakša i brža razrada cilindarskog sklopa,smanjena potrošnja ulja...

                PS Nemam primedbe i ne vidim omaške, čisto teorijsko pitanje inspirisano primerom.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Re: SAAB 9-3 totalna havarija motora (niskofrikcioni )

                  Samo kad je u pitanju da postoje risevi koji se osete pod noktom, u tom slucaju se moze probati sa klasicnim honiranjem, i tada se ide na honiranje u cilju minimalnog razbusivanja bloka. Elem, u tom slucaju se menjaju klipovi koji odgovaraju novonastalom promeru. Dakle, ne specijala sa svojim klasicnim korakom, vec se uzima klip istog promera i bira se klip koji odgovara sa svojom klasom. Klasifikacija klipova je standarnizovana kao klasa A, klasa AB i klasa B. Ukoliko bi honiranjem izasli iz klase, mora se raditi specijala.

                  "Risovi" na koje ukazujes nisu imali efekat i nisu se ni osecali te je odluka pala na honiranje sa Flexy honericom jer ista ne odnosi nista od materijala, dakle, ostaje se na istoj klasi klipa. Na jednom istom bloku je moguce naci pecate izmedju klase A i klase AB koji setaju od cilindra do cilindra u standardnoj isporuci iz fabrike. B je za sada od mene jos ne primecen ali postoji kao rezervni deo Klip standardna dimenzija klass B.

                  Pod uslovom da je ris ipak osetan i da bi se pribeglo pokusaju ostavljanja risa podnosljivo je ako nije u prvoj trecini hoda, ispod su pritisci toliko smanjeni da nema znacajne efekte.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Stratos
                    CBC Senator XXL
                    • 10.09.2008
                    • 2594
                    • Novi Sad

                    #10
                    Re: SAAB 9-3 totalna havarija motora (niskofrikcioni )

                    Standardizacija klasa klipnog sklopa je jasna.
                    Neki imaju 4 klase A,B,C,D... A nekima to i nije bitno

                    Comment

                    Working...
                    X