Seat Ibiza II 1.0, potreban savet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    Seat Ibiza II 1.0, potreban savet!

    Dakle, shveca bi da kupuje neki prevoz, to bi joj bio prvi auto, a njoj se svidela jedna Ibiza koja odnedavno "chuchi" na auto-placu, ovde u KM (auto je iz ovog poslednjeg uvoza, dakle bez "torture" na nashim putevima ).

    Ima li ko iskustva sa Ibizom II? Kakva je u praksi? Pouzdanost, praktichnost, odrzhavanje, servisiranje... Performanse su u drugom planu, ipak je to prvi auto za jednu zhensku ruku =] Koliko je tu VW "umeshao prste", da li deli osnovu sa VW Polom? Danas (tj. vec juche ) nisam stigao da odem i pogledam auto malo bolje, tek znam o kom se autu radi jer sam ga nedavno samo ugledao na lokalnom placu, tj. znam da je u pitanju Ibiza II sa cca 1000 ccm (ne znam koje je godishte). Sutra planiram da odem i pogledam iz prve ruke o chemu se radi, ali rekoh da prvo proverim na shta treba obratiti pazhnju i da li i koliko je uopshte to dobar izbor.

    Po internetu kopam dobrih dva sata ali nisam nashao nishta konkretno o kvalitetu, odrzhavanju, pouzdanosti... Samo napomena da je u pochetku (1995 >) ugradjivan motor 1,0 E (?) a da je 1997. zamenjen motorom 1,0 MPi koji je iz Polo-a...

    Unapred zahvaljujem na savetima/podeljenim iskustvima!

    Pozz =]
    http://www.bmw.tv
  • ibiza
    CBC Senator XXL
    • 16.03.2005
    • 304
    • Beograd
    • Renault clio sport 172

    #2
    Ja sam imao ibicu mk2 1.6 8v 75ks motor iz golfa 3 i mogu ti reci da je auto odlican.Trap od pola,ceo prednji deo od pola klasika.Motor od 1.0 je iz pola iskreno ne znam kako se pokazao.Sto se tice odrzavanja cene su kao da vozis golfa 2 nijedan deo nije skup.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      ako je ta Ibiza potpuno VW, ne rece koje godiste (?), motor 1.0 koji je isao i u Polo (sigurno 96 godiste a mozda i kasnije) je onaj prastari motor iz Golfa 1 od 1043 kubika.

      motor je muzejske tehnologije, dodatno mu je paljenje bez platina i malo sminke oko karburacije/ monopoint.

      vozio sam Polo 96 sa tim motorom nekoliko puta i moj utisak je da je VW Polo potpuno neupotrebljiv za voznju po gradu jer je ocajno spor, ubrzanje ispod svakog nivoa a uz to srce benzin ko blesav (trosi ko moderni motori od 2000 kubika maltene).

      nominalno motor 1043 ccm ima 45KS ali prakticno usled rasporeda obrtnog momenta jedva 20-30KS je upotrebljivo.

      do nekih 60-80km/h jos i ide nekako, preko toga je skoro vec limit, na 100 km/h stisnes gas do daske i auto se ne mrda, jedva se vuce...otprilike kao nekadasnji Mercedes 123 200 dizel.

      po startu vuce motor samo u prvoj i drugoj brzini, u trecoj vec nema daha. uzbrdo zaboraviti, Bubanj Potok i njegovih 8% je gotovo nemoguce preci osim u najsporijoj desnoj trecom traci gde se vuku prastari kamioni...kada sam ga probao vise puta (svaki put isto) jedva je dostigao 60km/h sa 3 osobe u autu, znaci poluprazan.

      za pun, ne smem ni da pomislim..

      taj Polo je bio novo kupljen, redovno mazen i pazen iskljucivo u VW servisu, imao je kada sam ga probao oko 25.000km i besprekoran motor.

      rekli su mi da je to prosto takav auto sa tim motorom.

      onih fabrickih navodno 140+km/h je sumnjam stamparska greska.


      moje je misljenje da ako je taj motor, zaobici auto jer je jako tezak za voznju, nebezbedan (ne vuce kada bi mozda zatrebalao) a potrosnja se kretala oko 8-9 litara bezolovnog uvek.

      ovaj motor iz G1 se lako raspoznaje po tome sto na bloku ima metalni poklopac koji pokriva mesto gde je nekada stajala mehanicka pumpa za gorivo, i uopste ko je vican sa VWom vidi se odmah da je vrlo stare konstrukcije/generacije.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #4
        Ovako:

        pre nekih sat i po' vremena sam bio do placa da pogledam Ibizu.

        Auto je, dakle, Ibiza 1,0 MPi, 1997. godishte (novembar), stvarno izgleda OK, nigde ogrebotine niti tragova "oljushtene" farbe. Enterijer je isto tako OK, josh ima i dosta prostora chak i za putnike pozadi, a i gepek mu je sasvim solidan za tu klasu automobila. El. podizachi, centralna sa daljiskim modulom, alarm, el. podeshavanje farova i to je to... ah, da: i neki Aiwa CD

        Motor lepo startuje i radi fino na leru, bez ikakvih oscilacija. Posle nekih pet minuta rada na dodavanje gasa ni tragova dimu bilo koje boje iz izduva, samo rezak zvuk slabashnog motora... Menjach sa 5 brzina, lako i bez otpora "upada" u brzine. Sve u svemu na prvi pogled dosta solidno stanje.

        "Ispod haube" sve izgleda OK, motor "suv k'o barut", bash sam zagledao posvuda i sve je suvo, nishta ne curi, propushta ili kaplje... Motor jako lepo zvuchi, resko i stabilno. Gas prima dobro i lako podizhe obrtaje. Mada ovo nisu nikakvi sigurni i pouzdani pokazatelji, ipak su dobri za preliminarno utvrdjivanje stanja i opshte kontrole, i moram da kazhem da sam potpuno zadovoljan u tom pogledu. Nisam mogao da ga izvozam na probnu vozhnju, ne znam kako se ponasha u "realnom svetu", ali sve u svemu jako lepo deluje i nudi dosta za svoju cenu. Medjutim, uvek ima ono...

        ALI...na km satu pishe da je preshao 258310 km !!!

        Ja sam namerno detaljno napisao ovo o motoru, da lepo prima gas, stabilno radi u leru, ne duva nikakav dim, motor zaista suv i sve deluje OK, bash zbog toga shto mi ne ide u glavu da sve to tako lepo izgleda a motor od 998 kubika preshao 260 k km! Ne verujem da se vlasniku isplatilo da radi generalnu za ovaj motor obzirom na cenu samog auta, pa da naknadno prodaje. Nema tu logike a ni ekonomije za stranca...

        Poshto nisam pametan, pitam ovde da li je moguce da jedan motor koji ima manje od litar zepremine mozhe bez generalne da predje 260 k km i da josh uvek iole bude mogao da radi, a kamoli da radi kako sam ja gore opisao.

        Vlasnik placa koji je auto kupio u Italiji mi reche da je "fora" u tome shto je prethodni vlasnik menjao instrument tablu i da je stvarna kilometrazha mnogo manja. Daleko od toga da se prodavcima mozhe verovati, narochito ovima iz "auto mafije", i naravno da na umu imaju jedino da oshishaju ovcu koja im zapadne ruku, ali u ovom konretnom sluchaju mislim da mozhda i ne lazhe, obzirom na chinjenice koje sam ovde izneo...

        Elem, iako sve izgleda OK, ipak me odvraca ta kilometrazha... Sem toga auto zaista izgleda vredi tih para (neshta ispod 4 k evra + cenkanje )

        Shta vi mislite o tome?
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • Milos
          CBC Senator XXL
          • 12.05.2005
          • 700
          • Beograd, carraburma

          #5
          samo se raspitaj za taj motor da li ima specijala. cuo sam da nema. imam informaciju da su se te hiljadarke radile samo u varijanti da kad crkne vadis taj i stavljas novi, (kada su gotove karike-stubline) ali mozda se nesto promenilo u medjuvremenu... pozz

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            kada provozas auto u realnom saobracaju bice ti jasnije da li ima iza sebe toliku kilometrazu ili je zaista samo kilometar sat.

            nijedan auto koji sam do sada vozio u zivotu nije mogao da sakrije ono sto je podvozje/vesanje prezivelo i prevezene kilometre, nezavisno od motora njegovog stanja pa cak i da je potpuno novi motor ubacen.

            ne znam da opisem, jednostavno oseti se to da li auto ima 70.000km ili 260.000km ispod tockova, oseti se na menjacu, u sedistu, nekako u celom ponasanju vozila. barem ja mislim da to mogu da osetim iz utisaka u voznji, iz iskustva.

            iz tvog opisa to nije onaj motor koji sam opisao, mnogo novija konstrukcija pa bi i trebalo bolje da se ponasa, otprilike kako si opisao- znaci bez gresaka.

            ako je sve ok kako ti izgleda, i posle voznje se pokaze da je motor ok, i cena odgovara ja ne bih imao dilemu samo zbog kilometar sata i brojki na njemu.

            ali ako iz bilo kog razloga posumnjam, odmah bi se okrenuo.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7
              ne znam da opisem, jednostavno oseti se to da li auto ima 70.000km ili 260.000km ispod tockova, oseti se na menjacu, u sedistu, nekako u celom ponasanju vozila. barem ja mislim da to mogu da osetim iz utisaka u voznji, iz iskustva.
              Realno bi taj opshti osecaj "istroshenosti" trebalo lako steci, ne samo na osnovu stanja motora, menjacha, ili svezhine boje, vec jednostavno "na prvi pogled i dodir". To se ne mozhe sakriti.

              To me upravo i buni, jer unutra sve odaje utisak utegnutosti i chvrstine, sedishta chvrsta, nema slomljenih ruchica, prekidacha, naprslih delova plastike... Upravo zato me i chudi takvo stanje obzirom na tih 260 k km, a govorimo o proizvodjachu koji ne pravi automobile koji su poznati po dugovechnosti i dugorochnom kvalitetu.

              iz tvog opisa to nije onaj motor koji sam opisao, mnogo novija konstrukcija pa bi i trebalo bolje da se ponasa, otprilike kako si opisao- znaci bez gresaka.
              Da, motor je MPi i zaista lepo "prede", resko i ravnomerno na "kameno" stabilnom leru. Gas prima bez oklevanja i lako dizhe obrtaje... Motor je iz VW Polo-a, na njemu je i VW-ov logo.

              ako je sve ok kako ti izgleda, i posle voznje se pokaze da je motor ok, i cena odgovara ja ne bih imao dilemu samo zbog kilometar sata i brojki na njemu.

              ali ako iz bilo kog razloga posumnjam, odmah bi se okrenuo.
              Upravo to, sumnjichav sam a ne znam zbog chega. Mislim, najverovatnije da ta km ne odgovoara tom autu, a ako jeste prevalio tih 260 k km onda je zaista u xtra stanju za svoje "godine". Ipak postoji neki crv sumnje u meni, neshta mi tu ne shtima.

              Chak i da poverujem prodavcu da je tabla menjana i da je prava kilometrazha mnogo manja, nekako mi ta pricha ne pije vodu... Uostalom, zashto je uopshte cela tabla i menjana?! Chukanje, mahinacije, neki veci problem sa elektrikom/elektronikom...

              Ipak ce biti ovo shto si napisao na kraju: okrenuo sam se i zaboravio na taj auto... Potraga se nastavlja

              BTW. Neke preporuke tipa "best buy" za nekih 4500 soma evrica? Trazhi se manji automobil, kubikazha max 1500 ccm, 80 % gradska vozhnja, pouzdan i ekonomichan...

              Hvala, BTW

              Pozz =]
              http://www.bmw.tv

              Comment

              Working...
              X